Δεν είναι λίγες οι φορές που διαβάζουμε σε κάποιο περιοδικό ή βλέπουμε στην TV αυτοκίνητα βελτιωμένα. Δεν είναι λίγες επίσης οι περιπτώσεις ανθρώπων που...το παρακάνουν με τις βελτιώσεις
στο "εργαλείο" ,"τούμπανο","πύραυλο" ή όπως αλλιώς το ονομάζουν οι ίδιοι!Σε σημείο να τους κοροϊδεύουμε συχνά! Περιπτώσεις υπερβολικής βελτίωσης συναντάμε και στο μοντελισμό, κάθε άλλο όμως παρά να κοροϊδεψουμε μπορούμε. Απλά θαυμάζουμε! Μία τέτοια περίπτωση είναι και το Mini-z AWD του Βαλέριου.'Ενα αυτοκίνητο σε κλίμακα 1/28 ,ως γνωστόν, που επάνω του έχει...και τι δεν έχει; Ρυθμιζόμενα διαφορικά, αναρτήσεις, αντιστρεπτικές δοκούς, βελτιωμένο μοτέρ, σύστημα μετάδοσης και πολλά ακόμα που και ενα τούμπανο κλίμακας 1/1 θα ζήλευε. Συναντήσαμε το αυτοκίνητο και τον ιδιοκτήτη του στην πίστα rcXtreme κατά την προπόνηση λίγο πριν τον αγώνα του Atomic Cup του περασμένου Σαββάτου. Ο Βαλέριος ήταν πρόθυμος να μας παρουσιάσει λεπτομερώς τις βελτιώσεις που έχει πραγματοποιήσει αλλά και να μας δείξει τι κάνει αυτό το θηριάκι στην πίστα.'Ενα μόνο θα σας πούμε: το αυτοκίνητο σηκώνεται σούζα στην ευθεία τις πίστας και την κρατάει για περίπου 50 εκατοστά πορείας.'Οχι δεν είναι brushless, ούτε li-po χρησιμοποιεί. Brushed power! Διαπιστώσαμε πως η τηλεκατεύθυνση ήταν μία Sanwa M-11 (με ρυθμίσεις όπως throttle curve, steering expodential, cofee making...) από όπου το Mini-z παίρνει εντολές για να λυσσάει στο δρόμο. Οι μπαταρίες φόρτιζαν σε τετράδες, πολλές ταυτόγχρονα, από έναν φορτιστή Turnigy για να προλαβαίνει τον "μπαταριοφάγο" οδηγό. 'Ολος ο εξοπλισμός ήταν προσεκτικά και επίπονα ($$$) αγορασμένος.'Ολος εκτός από ένα εργαλείο..το πινελάκι καθαρισμού από το ΙΚΕΑ με κόστος 1 μόλις ευρώ. Απ' ότι ρωτήσαμε και μάθαμε, αυτοκίνητο και λοιπά περιφερειακά στοίχισαν συνολικά λίγο πάνω από το βασικό μισθό ιδιωτικού υπαλλήλου, με τα παλαιά μάλιστα μέτρα. Ανταμοιβή όλων αυτών όμως, είναι αφενός ο Βαλέριος να κατέχει το ρεκόρ πίστας με best time κάτω από 5 δευτερόλεπτα, αφ εταίρου η νίκη που κατέκτησε στον αγώνα εκείνο το απόγευμα. 'Υστερα από 15 λεπτά τελικού και 139 γύρους το αυτοκίνητο με το prototype καπάκι (την αεροδυναμική που την πας..;) άφησε πίσω του τον δεύτερο αγωνιζόμενο με 4 δευτερόλεπτα διαφορά. Συγχαρητήρια λοιπόν σε αυτοκίνητο και οδηγό για το αποτέλεσμα και ευχή μας να μην σταματήσει η βελτίωση εδώ.Να υπάρχει πάντα κάτι να μας εκπλήσει.
στο "εργαλείο" ,"τούμπανο","πύραυλο" ή όπως αλλιώς το ονομάζουν οι ίδιοι!Σε σημείο να τους κοροϊδεύουμε συχνά! Περιπτώσεις υπερβολικής βελτίωσης συναντάμε και στο μοντελισμό, κάθε άλλο όμως παρά να κοροϊδεψουμε μπορούμε. Απλά θαυμάζουμε! Μία τέτοια περίπτωση είναι και το Mini-z AWD του Βαλέριου.'Ενα αυτοκίνητο σε κλίμακα 1/28 ,ως γνωστόν, που επάνω του έχει...και τι δεν έχει; Ρυθμιζόμενα διαφορικά, αναρτήσεις, αντιστρεπτικές δοκούς, βελτιωμένο μοτέρ, σύστημα μετάδοσης και πολλά ακόμα που και ενα τούμπανο κλίμακας 1/1 θα ζήλευε. Συναντήσαμε το αυτοκίνητο και τον ιδιοκτήτη του στην πίστα rcXtreme κατά την προπόνηση λίγο πριν τον αγώνα του Atomic Cup του περασμένου Σαββάτου. Ο Βαλέριος ήταν πρόθυμος να μας παρουσιάσει λεπτομερώς τις βελτιώσεις που έχει πραγματοποιήσει αλλά και να μας δείξει τι κάνει αυτό το θηριάκι στην πίστα.'Ενα μόνο θα σας πούμε: το αυτοκίνητο σηκώνεται σούζα στην ευθεία τις πίστας και την κρατάει για περίπου 50 εκατοστά πορείας.'Οχι δεν είναι brushless, ούτε li-po χρησιμοποιεί. Brushed power! Διαπιστώσαμε πως η τηλεκατεύθυνση ήταν μία Sanwa M-11 (με ρυθμίσεις όπως throttle curve, steering expodential, cofee making...) από όπου το Mini-z παίρνει εντολές για να λυσσάει στο δρόμο. Οι μπαταρίες φόρτιζαν σε τετράδες, πολλές ταυτόγχρονα, από έναν φορτιστή Turnigy για να προλαβαίνει τον "μπαταριοφάγο" οδηγό. 'Ολος ο εξοπλισμός ήταν προσεκτικά και επίπονα ($$$) αγορασμένος.'Ολος εκτός από ένα εργαλείο..το πινελάκι καθαρισμού από το ΙΚΕΑ με κόστος 1 μόλις ευρώ. Απ' ότι ρωτήσαμε και μάθαμε, αυτοκίνητο και λοιπά περιφερειακά στοίχισαν συνολικά λίγο πάνω από το βασικό μισθό ιδιωτικού υπαλλήλου, με τα παλαιά μάλιστα μέτρα. Ανταμοιβή όλων αυτών όμως, είναι αφενός ο Βαλέριος να κατέχει το ρεκόρ πίστας με best time κάτω από 5 δευτερόλεπτα, αφ εταίρου η νίκη που κατέκτησε στον αγώνα εκείνο το απόγευμα. 'Υστερα από 15 λεπτά τελικού και 139 γύρους το αυτοκίνητο με το prototype καπάκι (την αεροδυναμική που την πας..;) άφησε πίσω του τον δεύτερο αγωνιζόμενο με 4 δευτερόλεπτα διαφορά. Συγχαρητήρια λοιπόν σε αυτοκίνητο και οδηγό για το αποτέλεσμα και ευχή μας να μην σταματήσει η βελτίωση εδώ.Να υπάρχει πάντα κάτι να μας εκπλήσει.