'Ολοι γνωρίζουμε τα πλεονεκτήματα της μετάδοσης με ιμάντα. Τα πιο πολλά on road rc αυτοκίνητα πλέον (αλλά και αρκετά off road) χρησιμοποιούν αυτή την τεχνολογία. Στα mini-z δεν το είχαμε δει μέχρι τώρα, πώς θα ήταν άραγε κάτι τέτοιο;
Απλό, αθόρυβο και πολύ προχωρημένο σχέδιο. Το τύμπανο του stock διαφορικού της Kyosho είναι ό,τι πρέπει. Τα μόνα extra είναι ένα μικρό ράουλο για τον άξονα του μοτέρ και ένας ελαστικός ιμάντας κατάλληλης διαμέτρου και φάρδους. Προς το παρόν έχει εφαρμοστεί μόνο σε πισοκίνητα mini-z.
Σας...μπήκαν ιδέες;
Απλό, αθόρυβο και πολύ προχωρημένο σχέδιο. Το τύμπανο του stock διαφορικού της Kyosho είναι ό,τι πρέπει. Τα μόνα extra είναι ένα μικρό ράουλο για τον άξονα του μοτέρ και ένας ελαστικός ιμάντας κατάλληλης διαμέτρου και φάρδους. Προς το παρόν έχει εφαρμοστεί μόνο σε πισοκίνητα mini-z.
Σας...μπήκαν ιδέες;