Το αγοράσαμε πριν από περίπου έξι μήνες. Το συναρμολογήσαμε, το δοκιμάσαμε, τρέξαμε σε αυτοσχέδιες πίστες, πήραμε μέρος σε αγώνες και τώρα που καταφέραμε να το σπάσουμε σας το παρουσιάζουμε.
'Αντεξε τα πάνδεινα, αλλά τώρα περιμένει στο ράφι το ανταλλακτικό που έσπασε προκειμένου να τρέξει πάλι. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
Συναρμολόγηση: Αγοράσαμε την έκδοση Kit μιας και ο υπόλοιπος εξοπλισμός προϋπήρχε από ένα RC18T. Διαπιστώσαμε πως το 70% των ανταλλακτικών ήταν το ίδια με του προκατόχου του, συνεπώς το παλιό μας stock δεν θα πήγαινε χαμένο. Βασική αλλαγή στο kit η μετάδοση της κίνησης. Ιμάντες και slipper θα μας έδιναν μια διαφορετική αίσθηση οδήγησης. Κατατοπιστικότατο manual δεν δυσκολεύει ακόμα και τους πιο άπειρους. Ωστόσο σε ορισμένα σημεία χρησιμοποιήθηκε dremel για να έχουμε την τέλεια συναρμογή.
Πρώτη δοκιμή στο δρόμο: Αυτό που παρατηρήθηκε είναι ο μειωμένος θόρυβος. Pinion Gear, spur gear, ιμάντες και διαφορικά βρίσκονται σε έναν μακρόστενο κλειστό χώρο του σασί. Με αυτόν τον τρόπο, ο θόρυβος του συστήματος μετάδοσης δεν βγαίνει παραέξω.
Εκτενής δοκιμή στην πίστα: Το σφραγισμένο transmission δεν αφήνει τίποτα να εισχωρήσει στο εσωτερικό του. Τέρμα πια τα κουρεμένα spur gears. Η εγκάρσια διάταξη του μοτέρ στο σασί βολεύει ιδιαίτερα στα άλματα καθώς δεν το στρέφει γύρω από το διαμήκη άξονά του. Η χρήση του slipper...σωτήρια. Χάρη σε αυτό η περισσευάμενη ισχύς του μοτέρ δεν φτάνει ποτέ στους τροχούς. 'Οσον αφορά στα διαφορικά, μάλλον το T2 υστερεί σε σχέση με τον προκάτοχό του. Δεν διαθέτει μπιλάτα διαφορικά, αλλά απλά, με πλανήτες και δορυφόρους που είναι και κλειστά. Παρ' όλο που αυτό τα κάνει maintenance free (ποια είναι άραγε η ελληνική λέξη γι αυτό;) δεν υπήρχε η δυνατότητα ρύθμισης του βαθμού εμπλοκής και του "πατιναρίσματός" τους.
Crash Test: Εκεί που χάνεις τον έλεγχο και το μικρό truck αρχίζει τις κωλοτούμπες αναρωτιέσαι τι θα σπάσει πρώτο. Ωστόσο λόγω της compact κατασκευής και του μικρού του βάρους η αντοχή του είναι μεγάλη. Δεν σπάει σχεδόν ποτέ. Τα spare ψαλίδια και ημιαξόνια που προϋπήρχαν δεν έχουν χρειαστεί ακόμα. Συνεπώς πρόκειται και για ένα οικονομικό πακέτο είτε για fun είτε για αγωνιστική χρήση.
Φθορές: Επί τη ευκαιρία του σπασίματος το αυτοκίνητο λύθηκε για έναν γενικότερο έλεγχο. Δεν βρέθηκε τίποτα που να χρήζει αντικατάστασης. Ιμάντες, slipper pads, spur gear, όλα σε άριστη κατάσταση. Δεν μένει λοιπόν να πούμε κάτι αλλού στο θέμα "φθορές".
Συμπέρασμα: Δε σπάει, δε χαλάει. Προσπαθήστε να του του κάνετε ζημιά, θα σας παιδέψει αρκετά. 'Ενα σύνολο που καλύπτει και τον αρχάριο οδηγό που θέλει ένα rc αυτοκίνητο απλά για να κάνει το κέφι του, αλλά και αυτόν που χρειάζεται ένα αξιόπιστο μοντέλο για να τρέχει σε αγώνες. Στη δεύτερη περίπτωση ειδικά, προτείνουμε την αγορά της έκδοσης kit μιας και η πλήρης γνώση ενός μοντέλου προκύπτει κατά κύριο λόγο από την αρχική συναρμολόγηση του.
Πως μετρήθηκαν αυτές οι δεκαπέντε ώρες λειτουργίας; Αυτό το αφήσαμε για το τέλος. Κάθε μπαταρία που έμπαινε στο αυτοκίνητο έπαιζε για πέντε μόνο λεπτά, αυστηρά. Ο λόγος για να μην ξεφορτίζει και χάνει τη μακροζωία της, όντας Lipo. Κάθε μπαταρία που φορτίζαμε σημειώναμε και μια μικρή γραμμή σε ένα φύλλο χαρτί.Υποχόνδριο, έτσι; 'Οταν οι γραμμές έγιναν 182, τότε ήταν που είχαμε και το πρώτο σπάσιμο. Αν κάνετε το λογαριασμό θα δείτε ότι μόλις το μικρο μας Τ2 είχε γράψει κάτι παραπάνω από δεκαπέντε ώρες.
'Αντεξε τα πάνδεινα, αλλά τώρα περιμένει στο ράφι το ανταλλακτικό που έσπασε προκειμένου να τρέξει πάλι. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
Συναρμολόγηση: Αγοράσαμε την έκδοση Kit μιας και ο υπόλοιπος εξοπλισμός προϋπήρχε από ένα RC18T. Διαπιστώσαμε πως το 70% των ανταλλακτικών ήταν το ίδια με του προκατόχου του, συνεπώς το παλιό μας stock δεν θα πήγαινε χαμένο. Βασική αλλαγή στο kit η μετάδοση της κίνησης. Ιμάντες και slipper θα μας έδιναν μια διαφορετική αίσθηση οδήγησης. Κατατοπιστικότατο manual δεν δυσκολεύει ακόμα και τους πιο άπειρους. Ωστόσο σε ορισμένα σημεία χρησιμοποιήθηκε dremel για να έχουμε την τέλεια συναρμογή.
Πρώτη δοκιμή στο δρόμο: Αυτό που παρατηρήθηκε είναι ο μειωμένος θόρυβος. Pinion Gear, spur gear, ιμάντες και διαφορικά βρίσκονται σε έναν μακρόστενο κλειστό χώρο του σασί. Με αυτόν τον τρόπο, ο θόρυβος του συστήματος μετάδοσης δεν βγαίνει παραέξω.
Εκτενής δοκιμή στην πίστα: Το σφραγισμένο transmission δεν αφήνει τίποτα να εισχωρήσει στο εσωτερικό του. Τέρμα πια τα κουρεμένα spur gears. Η εγκάρσια διάταξη του μοτέρ στο σασί βολεύει ιδιαίτερα στα άλματα καθώς δεν το στρέφει γύρω από το διαμήκη άξονά του. Η χρήση του slipper...σωτήρια. Χάρη σε αυτό η περισσευάμενη ισχύς του μοτέρ δεν φτάνει ποτέ στους τροχούς. 'Οσον αφορά στα διαφορικά, μάλλον το T2 υστερεί σε σχέση με τον προκάτοχό του. Δεν διαθέτει μπιλάτα διαφορικά, αλλά απλά, με πλανήτες και δορυφόρους που είναι και κλειστά. Παρ' όλο που αυτό τα κάνει maintenance free (ποια είναι άραγε η ελληνική λέξη γι αυτό;) δεν υπήρχε η δυνατότητα ρύθμισης του βαθμού εμπλοκής και του "πατιναρίσματός" τους.
Crash Test: Εκεί που χάνεις τον έλεγχο και το μικρό truck αρχίζει τις κωλοτούμπες αναρωτιέσαι τι θα σπάσει πρώτο. Ωστόσο λόγω της compact κατασκευής και του μικρού του βάρους η αντοχή του είναι μεγάλη. Δεν σπάει σχεδόν ποτέ. Τα spare ψαλίδια και ημιαξόνια που προϋπήρχαν δεν έχουν χρειαστεί ακόμα. Συνεπώς πρόκειται και για ένα οικονομικό πακέτο είτε για fun είτε για αγωνιστική χρήση.
Φθορές: Επί τη ευκαιρία του σπασίματος το αυτοκίνητο λύθηκε για έναν γενικότερο έλεγχο. Δεν βρέθηκε τίποτα που να χρήζει αντικατάστασης. Ιμάντες, slipper pads, spur gear, όλα σε άριστη κατάσταση. Δεν μένει λοιπόν να πούμε κάτι αλλού στο θέμα "φθορές".
Συμπέρασμα: Δε σπάει, δε χαλάει. Προσπαθήστε να του του κάνετε ζημιά, θα σας παιδέψει αρκετά. 'Ενα σύνολο που καλύπτει και τον αρχάριο οδηγό που θέλει ένα rc αυτοκίνητο απλά για να κάνει το κέφι του, αλλά και αυτόν που χρειάζεται ένα αξιόπιστο μοντέλο για να τρέχει σε αγώνες. Στη δεύτερη περίπτωση ειδικά, προτείνουμε την αγορά της έκδοσης kit μιας και η πλήρης γνώση ενός μοντέλου προκύπτει κατά κύριο λόγο από την αρχική συναρμολόγηση του.
Πως μετρήθηκαν αυτές οι δεκαπέντε ώρες λειτουργίας; Αυτό το αφήσαμε για το τέλος. Κάθε μπαταρία που έμπαινε στο αυτοκίνητο έπαιζε για πέντε μόνο λεπτά, αυστηρά. Ο λόγος για να μην ξεφορτίζει και χάνει τη μακροζωία της, όντας Lipo. Κάθε μπαταρία που φορτίζαμε σημειώναμε και μια μικρή γραμμή σε ένα φύλλο χαρτί.Υποχόνδριο, έτσι; 'Οταν οι γραμμές έγιναν 182, τότε ήταν που είχαμε και το πρώτο σπάσιμο. Αν κάνετε το λογαριασμό θα δείτε ότι μόλις το μικρο μας Τ2 είχε γράψει κάτι παραπάνω από δεκαπέντε ώρες.