Η λειτουργία του βασίζεται στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το υδρογόνο. Αυτό βρίσκεται διοχετευμένο σε μια μικρή φιάλη. Χάρη σε ένα κύκλωμα σωληνώσεων περνά από μια ειδική μεμβράνη όπου πραγματοποιείται αντίδραση (αντίθετη της ηλεκτρόλυσης), με αποτέλεσμα την παραγωγή ανιόντων και κατιόντων. Τα πρώτα, κινούνται μέσα στο ηλεκτρικό κύκλωμα με το οποίο συνδέεται η μεμβράνη τροφοδοτώντας έτσι με ηλεκτρική ισχύ τον δέκτη του αυτοκινήτου αλλά και το 180class μοτέρ του.
'Οταν το υδρογόνο εξαντληθεί, γίνεται εύκολα "refuelling" από τον σταθμό που παρέχεται στο πακέτο ο οποίος με τη σειρά του γεμίζει χάρη σε έναν ηλιακό συλλέκτη. Προσθέτετε νερό και χάρη στο φαινόμενο της ηλεκτρόλυσης αυτό διαχωρίζεται σε υδρογόνο και οξυγόνο. Για τις ημέρες που δεν έχει και τόσο ήλιο, η ηλεκτρόλυση πραγματοποιείται με τη χρήση μπαταρίας που φέρει στη βάση
του.
Το σύστημα τηλεχειρισμού αποτελεί ένας μικρός πομπός με δύο μόνο κουμπιά. Με το ένα το αυτοκίνητο κινείται εμπρός και με το δεύτερο, πίσω αριστερά. Αυτό είναι ίσως και το μόνο μειονέκτημά του. Και αυτό γιατί επίκεντρο της εταιρίας δεν ήταν η rc οδήγηση αλλά η υβριδική κινητήριος δύναμη. 'Οταν κάποτε τα υβριδικά rc αυτοκίνητα εδραιωθούν για τα καλά, θα θυμάστε πως η Horrizon Fuel Technologies έθεσε τα θεμέλια.