Μα γιατί χτυπάει το ξυπνητήρι Κυριακάτικα; Μήπως χάλασε; Α ξέχασα, σήμερα είναι ο πρώτος αγώνας με Dnano στην 8 Plus. Λοιπόν, αμαξάκι, τηλεκατεύθυνση, μπαταρίες, μιζόκουτο...όχι...όχι μιζόκουτο! 'Ετοιμος. 'Ασε μάνα τον γκαϊφέ, βιάζομαι....
Κάπως έτσι ήταν περίπου η μέρα για τους αγωνιζόμενους που συγκεντρώθηκαν στην πίστα του Gamers Club εχθές, Κυριακή, για να λιώσουν λίγο λάστιχο. Δέκα η ώρα και όλα ήταν τακτοποιημένα με συμμετοχές, νουμεράκια, αυτοκίνητα, ψευδώνυμα, τα πάντα.
Δέκα και τέταρτο η πρώτη προσπάθεια για το B group αγωνιζομένων διάρκειας δέκα λεπτών. Ρε μπας και έχουν ξανατρέξει αγώνα Dnano στο παρελθόν; Αυτοί το πάνε καλά. Αγιασώτης, Σάνης, Καρδάρας, Σκαλτσάς και Παπαγεωργίου άρχισαν να μαζεύουν γύρους, που θα τους έδιναν μια καλή θέση εκκίνησης στον τελικό. Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε στο δεύτερο προκριματικό με την καλύτερη προσπάθεια να είναι αυτή που θα μετρούσε.
Το A group αποτελούνταν από οδηγούς που γενικά έχουν βρεθεί να κινούνται πιο γρήγορα στην πίστα. Δημητριάδης, Καράμπελας, Βελαώρας, Τάνης και Κοσμίδης έδειξαν από την αρχή τις προθέσεις τους. ΟΚ αυτοί σίγουρα παίζουν πολύ Dnano τα απογεύματα. Δύο δεκάλεπτα με ένταση, τούμπες και προσπεράσεις θα έδιναν το τελικό αποτέλεσμα.
Στον τελικό του κάθε group δεν είχαμε μεταπηδήσεις, από το A στο Β ή το ανάποδο. 'Ολα ήταν έτοιμα λοιπόν για τoν Β τελικό. Να διευκρινιστεί πως δεν έπαιζε ρόλο η θέση αλλά το σύνολο των γύρων στον τελικό, συνεπώς κάποιος ακόμα και από το B group μπορούσε να διεκδικήσει μια καλή θέση ή ακόμα και βάθρο.
Β Tελικός: Ενώ είδαμε τον Σανή να είναι καταιγιστικός στα προκριματικά (ακόμα και αν έφτασε στην πίστα με την ψυχή στο στόμα) παίρνοντας την δεύτερη θέση στη γραμμή εκκίνησης, στη συνέχεια κάτι άλλαξε. 'Εχασε ρυθμό με αποτέλεσμα να είναι μερικές θέσεις πίσω. Την κούρσα οδηγούσε μία ο Αγιασώτης μία ο Καρδάρας για όλο σχεδόν τον τελικό. Στο εικοστό λεπτό περίπου έγινε η ανατροπή με τον Παπαγεωργίου να μένει από μπαταρία.
'Ενα λεπτό ύστερα το ίδιο συνέβη και στον Αγιασώτη που είχε μια ασφαλή απόσταση από τον τρίτο του αγώνα. Τότε ήταν που ο Σανής άρχισε να καλύπτει το χαμένο έδαφος για να τερματίσει τελικά στην δεύτερη θέση του group πίσω από τον Καρδάρα. O κ. Σκαλτσάς οδηγώντας αθόρυβα το πανέμορφο Porsche 917 του πήρε ύστερα από όλες αυτές τις αλλαγές μια χαλαρή τρίτη θέση.
Α Τελικός: ήταν αυτός που θα διαμόρφωνε την τελική κατάταξη. Pole Position για τον Βελαώρα που με φόρα από Traction Experience ξεκίνησε και εξαφανίστηκε μπροστά αφήνοντάς τους υπόλοιπους να παλεύουν να δημιουργήσουν ασφαλείς διαφορές. Παρέμειναν στον ίδιο γύρο αρκετά μέχρι που ο πρώτος τους έριξε και από ένα γύρο.
'Οταν όμως στο 15ο περίπου λεπτό οι μπαταρίες του άρχισαν να πέφτουν τότε ο Δημητριάδης άρχισε να μαζεύει την απόσταση και να περνά ύστερα από μερικούς γύρους στην πρώτη θέση. Καράμπελας οδηγώντας σταθερά και γρήγορα ακολουθούσε στην τρίτη θέση. Κοσμίδης κρατούσε την τέταρτη θέση αρκετά πιο πίσω, από τον Τανή, τον πέμπτο αγωνιζόμενο του group. Αυτή ήταν και η σειρά τερματισμού στο 25ο λεπτό.
Προσμετρώντας το σύνολο των γύρων όλων των αγωνιζομένων στον τελικό η γραμματεία απεφάνθη:
1) Δημητριάδης Μιχάλης (Nanosouzas) 182 Laps
2) Βελαώρας Τάσος (Karharini) 181 Laps
3) Καράμπελας Νίκος (Nanomaster) 179 Laps
4) Κοσμίδης Αλέξανδρος (NanomaniaX) 170 Laps
5) Τανής Γίαννης (Nanojohn) 169 Laps
6) Καρδάρας Τάσος (Papananos) 161 Laps
7) Σανής Στράτος (Nanobravos) 147 Laps
8) Σκαλτσάς Ανδρέας (Nanotoumpas) 146 Laps
9) Αγιασώτης Σταύρος (Nanomamra) 142 Laps
10) Παπαγεωργίου Δημήτρης (Nanokody) 108 Laps
- Που το rc-world μετέδιδε Live τον αγώνα μέσω web κάμερας.
- Που ο πιστάρχης ευχαρίστησε τους αγωνιζόμενους για την συμμετοχή τους.
- Που χειροκροτήθηκε ακόμα και ο τελευταίος της κατάταξης.
- Που είδαμε αυτοκίνητα εντελώς stock να παίρνουν καλές θέσεις.
- Που υπήρχε τεχνικός έλεγχος μετά τους τελικούς.
- Τα αυτοκίνητα που έμειναν από μπαταρία είχαν λάθος ρύθμιση στον πίσω άξονα
- Η μπαταρία φτάνει για τα 25 λεπτά και απομένουν και 20 mah περίπου.
- Το παιδί με το μπουκλωτό μαλλί δεν ήρθε απλά να δει. Κόβει κίνηση και μαζεύει λεφτά για Dnano
- Δεν θα αργήσουμε να έχουμε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα για το πρωτάθλημα του 2012.
- Τα έξοδα για τον αγώνα είναι μόνο η συμμετοχή. Λάστιχα; No! Κάρβουνα; Νο!
-"Ανδρέα, θα πάμε για καφεδάκι"
"Δεν είμαι ο Ανδρέας, είμαι ο Nanotoumpas."
Κύριε πιστάρχη...ξεχάσαμε τα ονόματά μας με αυτά τα παρατσούκλια!
Κάπως έτσι ήταν περίπου η μέρα για τους αγωνιζόμενους που συγκεντρώθηκαν στην πίστα του Gamers Club εχθές, Κυριακή, για να λιώσουν λίγο λάστιχο. Δέκα η ώρα και όλα ήταν τακτοποιημένα με συμμετοχές, νουμεράκια, αυτοκίνητα, ψευδώνυμα, τα πάντα.
Δέκα και τέταρτο η πρώτη προσπάθεια για το B group αγωνιζομένων διάρκειας δέκα λεπτών. Ρε μπας και έχουν ξανατρέξει αγώνα Dnano στο παρελθόν; Αυτοί το πάνε καλά. Αγιασώτης, Σάνης, Καρδάρας, Σκαλτσάς και Παπαγεωργίου άρχισαν να μαζεύουν γύρους, που θα τους έδιναν μια καλή θέση εκκίνησης στον τελικό. Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε στο δεύτερο προκριματικό με την καλύτερη προσπάθεια να είναι αυτή που θα μετρούσε.
Το A group αποτελούνταν από οδηγούς που γενικά έχουν βρεθεί να κινούνται πιο γρήγορα στην πίστα. Δημητριάδης, Καράμπελας, Βελαώρας, Τάνης και Κοσμίδης έδειξαν από την αρχή τις προθέσεις τους. ΟΚ αυτοί σίγουρα παίζουν πολύ Dnano τα απογεύματα. Δύο δεκάλεπτα με ένταση, τούμπες και προσπεράσεις θα έδιναν το τελικό αποτέλεσμα.
Στον τελικό του κάθε group δεν είχαμε μεταπηδήσεις, από το A στο Β ή το ανάποδο. 'Ολα ήταν έτοιμα λοιπόν για τoν Β τελικό. Να διευκρινιστεί πως δεν έπαιζε ρόλο η θέση αλλά το σύνολο των γύρων στον τελικό, συνεπώς κάποιος ακόμα και από το B group μπορούσε να διεκδικήσει μια καλή θέση ή ακόμα και βάθρο.
Β Tελικός: Ενώ είδαμε τον Σανή να είναι καταιγιστικός στα προκριματικά (ακόμα και αν έφτασε στην πίστα με την ψυχή στο στόμα) παίρνοντας την δεύτερη θέση στη γραμμή εκκίνησης, στη συνέχεια κάτι άλλαξε. 'Εχασε ρυθμό με αποτέλεσμα να είναι μερικές θέσεις πίσω. Την κούρσα οδηγούσε μία ο Αγιασώτης μία ο Καρδάρας για όλο σχεδόν τον τελικό. Στο εικοστό λεπτό περίπου έγινε η ανατροπή με τον Παπαγεωργίου να μένει από μπαταρία.
'Ενα λεπτό ύστερα το ίδιο συνέβη και στον Αγιασώτη που είχε μια ασφαλή απόσταση από τον τρίτο του αγώνα. Τότε ήταν που ο Σανής άρχισε να καλύπτει το χαμένο έδαφος για να τερματίσει τελικά στην δεύτερη θέση του group πίσω από τον Καρδάρα. O κ. Σκαλτσάς οδηγώντας αθόρυβα το πανέμορφο Porsche 917 του πήρε ύστερα από όλες αυτές τις αλλαγές μια χαλαρή τρίτη θέση.
Α Τελικός: ήταν αυτός που θα διαμόρφωνε την τελική κατάταξη. Pole Position για τον Βελαώρα που με φόρα από Traction Experience ξεκίνησε και εξαφανίστηκε μπροστά αφήνοντάς τους υπόλοιπους να παλεύουν να δημιουργήσουν ασφαλείς διαφορές. Παρέμειναν στον ίδιο γύρο αρκετά μέχρι που ο πρώτος τους έριξε και από ένα γύρο.
'Οταν όμως στο 15ο περίπου λεπτό οι μπαταρίες του άρχισαν να πέφτουν τότε ο Δημητριάδης άρχισε να μαζεύει την απόσταση και να περνά ύστερα από μερικούς γύρους στην πρώτη θέση. Καράμπελας οδηγώντας σταθερά και γρήγορα ακολουθούσε στην τρίτη θέση. Κοσμίδης κρατούσε την τέταρτη θέση αρκετά πιο πίσω, από τον Τανή, τον πέμπτο αγωνιζόμενο του group. Αυτή ήταν και η σειρά τερματισμού στο 25ο λεπτό.
Προσμετρώντας το σύνολο των γύρων όλων των αγωνιζομένων στον τελικό η γραμματεία απεφάνθη:
1) Δημητριάδης Μιχάλης (Nanosouzas) 182 Laps
2) Βελαώρας Τάσος (Karharini) 181 Laps
3) Καράμπελας Νίκος (Nanomaster) 179 Laps
4) Κοσμίδης Αλέξανδρος (NanomaniaX) 170 Laps
5) Τανής Γίαννης (Nanojohn) 169 Laps
6) Καρδάρας Τάσος (Papananos) 161 Laps
7) Σανής Στράτος (Nanobravos) 147 Laps
8) Σκαλτσάς Ανδρέας (Nanotoumpas) 146 Laps
9) Αγιασώτης Σταύρος (Nanomamra) 142 Laps
10) Παπαγεωργίου Δημήτρης (Nanokody) 108 Laps
ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- Που δεν είδαμε καραμπόλες για χάρη μιας καλής θέσης.- Που το rc-world μετέδιδε Live τον αγώνα μέσω web κάμερας.
- Που ο πιστάρχης ευχαρίστησε τους αγωνιζόμενους για την συμμετοχή τους.
- Που χειροκροτήθηκε ακόμα και ο τελευταίος της κατάταξης.
- Που είδαμε αυτοκίνητα εντελώς stock να παίρνουν καλές θέσεις.
- Που υπήρχε τεχνικός έλεγχος μετά τους τελικούς.
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- Που δεν βρήκαμε το παραμικρό για να παραπονεθούμε...
RACE GOSSIP
- Ο Δημητριάδης βρήκε πολύ super έπαθλα για τους νικητές.- Τα αυτοκίνητα που έμειναν από μπαταρία είχαν λάθος ρύθμιση στον πίσω άξονα
- Η μπαταρία φτάνει για τα 25 λεπτά και απομένουν και 20 mah περίπου.
- Το παιδί με το μπουκλωτό μαλλί δεν ήρθε απλά να δει. Κόβει κίνηση και μαζεύει λεφτά για Dnano
- Δεν θα αργήσουμε να έχουμε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα για το πρωτάθλημα του 2012.
- Τα έξοδα για τον αγώνα είναι μόνο η συμμετοχή. Λάστιχα; No! Κάρβουνα; Νο!
-"Ανδρέα, θα πάμε για καφεδάκι"
"Δεν είμαι ο Ανδρέας, είμαι ο Nanotoumpas."
Κύριε πιστάρχη...ξεχάσαμε τα ονόματά μας με αυτά τα παρατσούκλια!