Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Hellenic Mini-z Cup 2011-2012: Round 3


Το περασμένο Σάββατο πραγματοποιήθηκε ο 3ος αγώνας του Hellenic Mini-z Cup στην κατάμεστη και πάλι πίστα του rcXtreme.




  'Οσοι βρέθηκαν από νωρίς στην πίστα βρήκαν εύκολα μια θέση στον πάγκο και έκαναν εύκολα τις δουλειές τους προτού αρχίσει το στρίμωγμα.

  'Ολα ξεκίνησαν βάσει προγράμματος και 5:30 το απόγευμα είχαμε την πρώτη εκκίνηση προκριματικού για την κατηγορία...

  Stock Car Class: Εννέα συμμετοχές αυτή τη φορά, μπούκωσε το Lap Timer. Περιτό να περιγράψουμε τι γινόταν με εννέα αυτοκίνητα μέσα στην πίστα. 'Υστερα από δύο εύκολα πεντάλεπτα προκριματικά ήταν η σειρά του τελικού. Στα είκοσι λεπτά που είχε διάρκεια ο τελικός η κούραση έκανε τους οδηγούς να χάνουν την αυτοσυγκέντρωση τους και τα ατυχήματα να γίνονται απανωτά. Οι ποινές έπεφταν επίσης απανωτά. Πρώτη θέση για Βουδούρη και μετά το χάος. Αξιοσημείωτη η επιτυχία του Κούρου να ανέβει στην τρίτη θέση  και του Περμέτη που αν και καινούριος τερμάτισε 7ος μπροστά από τον νέο επίσης, Βασίλη Ορφανό στην 8η θέση.

  Stock Car Expert: Πέντε αυτοκίνητα στην demi (από άποψη ισχύος) αυτή κατηγορία με οδηγούς που την πίστα την παίζουν με κλειστά μάτια σχεδόν. Στον τελικό είχαμε Πετρούσι να προηγείται μόνιμα με  τρεις γύρους διαφορά από τον Χρυσόμαλλο και  έξι γύρους από τον Βόβλα στην τρίτη θέση. Καρτσακλής σταθερή αξία στη τέταρτη θέση και Κάστανος στην πέμπτη. Για τον τελευταίο παρατηρήθηκε πως το αυτοκίνητό του έχει πολλές δυνατότητες, είναι πολύ σωστά στημένο και το το μόνο που του λείπει είναι η εξάσκηση.

  Open Class: Η elite των mini-z. Με δύο από τους πέντε οδηγούς, Πετρούτσι και Βόβλα να χρησιμοποιούν stock μοτέρ επειδή...(έλα ντε;). Το σίγουρο είναι πως δεν υστερούσαν καθόλου σχεδόν από τα modified μοτέρ των Κοσμίδη, Παρδαλάκη και Καρτσακλή. Κοσμίδης και Πετρούτσι έκαναν από την αρχή τη διαφορά και βρίσκονταν στον ίδιο γύρο για όλο σχεδόν το εικοσάλεπτο του τελικού. Το Porsche του Βόβλα ακολουθούσε σταθερά στην τρίτη θέση. Παρδαλάκης και Καρτσακλής στις θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα έκλεισαν την πεντάδα.

  F1 Class: Με new entry Bill Sarim (Βασίλη Σαριμηχαϊλίδη) οι F1 έδιναν το δικό τους show. Ειδικά όταν κατά τη διάρκεια του τελικού λόγω πτώσης τάσεως έσβησαν οι προβολείς της πίστας καi απέμεινε ο βοηθητικός φωτισμός ο αγώνας έγινε σκέτο ρομάντζο. Ο Μπάτρης οδηγούσε σταθερά την κούρσα μέχρι που έσπασε ένα εμπρόσθιο steerering link και βγήκε εκτός για μια γρήγορή επισκευή. Τότε ο Παρδαλάκης βρέθηκε στην πρώτη θέση ακολουθούμενος από τον πολύ σταθερό Βουδούρη με BMW Williams και τον Bill Sarim με Mc Laren Mersendes. Ο τελευταίος έχασε σε ένα χτύπημα την πίσω αεροτομή του μονοθεσίου αλλά συνέχισε τον αγώνα, έστω και με μειωμένη ευστάθεια. Η σειρά αυτή διατηρήθηκε ως το τέλος του τελικού.

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

         Stock                               Stock Expert                      Open
1) Βουδούρης Δημήτρης      1) Πετρούτσι Βαλέριος      1) Κοσμίδης Αλέξανδρος
2) Κοσμίδης Αλέξανδρος     2) Χρυσμόμαλος Βασίλης   2) Πετρούτσι Βαλέριος
3) Κούρος Βασίλης             3) Βόβλας Δάνης              3) Βόβλας Δάνης
4) Σαριμηχ/δης Βασίλης      4) Καρτσακλής Γιάννης      4) Παρδαλάκης Μιχάλης
5) Πολίτης Σάββας             5) Βόβλας Δάνης              5) Καρτσακλής Γιάννης
6) Γεωργιόπουλος Γιάννης
7) Περμέτης Διονύσης
8) Ορφανός Βασίλης
9) Καρτσακλής Γιάννης

           F1
1) Παρδαλάκης Μιχάλης
2) Βουδούρης Δημήτρης
3) Σαρημιχ/δης Βασίλης

 Race Gossip
- Μπατρης δεύτερη φορά που εγκαταλείπει στην F1.
- Παπακωνσταντίνου ακόμα φορτίζει μπαταρίες.
- Έχουμε αρχίσει να μην χωράμε στο rcXtreme.
- O Βουδούρης ψαλιδίζει τη διαφορά στη γενική  με τον Κοσμίδη.
- Πετρούτσι ακόμα και με την όπισθεν είναι κίνδυνος.
- Το penalty lane τελικά εδραιώθηκε.
- Πολύ προσεκτική οδήγηση από Παρδαλάκη και Καρτσακλή πλέον.
- Ο Κούρος μαθαίνει επικίνδυνα γρήγορα. Δέστε του τα χέρια..!