Ραντεβού με νευρολόγο έκλεισαν σήμερα πρωί πρωί όσοι αγωνίστηκαν το περασμένο Σάββατο στον αγώνα αντοχής δύο ωρών του rcXtreme.
Οι προετοιμασίες ξεκίνησαν από νωρίς το μεσημέρι έτσι ώστε όλα τα αυτοκίνητα να είναι έτοιμα για μια δίωρη ταλαιπωρία χωρίς απρόοπτα. Οχτώ αγωνιζόμενοι πήραν μέρος με τους έξι από αυτούς να αγωνίζονται σε ζευγάρια οδηγώντας εναλλάξ και δύο-πιο θαρραλέοι-να τρέχουν μόνοι τους. Οι ομάδες ήταν οι εξής:
- Group A: Βουδούρης-Κοσμίδης
- Group B: Βόβλας-Πετρούτσι
- Group C: Καρτσακλής-Πολίτης
και solo drivers οι Γαλανός και Ορφανός.
Στις 17:30 είχαμε ένα προκριματικό μικρής διάρκειας και ενδιαφέροντος μπροστά στον τελικό. Στις 18:00 είχαμε στη γραμμή εκκίνησης το Ferrari του Group A στην Pole Position με το Porsche του Group B στη δεύτερη θέση και το Mclaren του Group C στην τρίτη. Πιο πίσω το πανέμορφο Lamborghini του Γαλανού και τελευταίο τον Ορφανό με το "αγορασμενοικιαζόμενο" Mclaren του καταστήματος.
Ας αρχίσουμε από τα εύκολα. Group C: τα παιδιά έχοντας άριστη συνεργασία σε Pit stops και οδήγηση ήταν για δύο ώρες στην τρίτη θέση χωρίς να απειλήσουν τους 1 και 2 αλλά κυρίως χωρίς να κινδυνεύσουν ούτε στιγμή να πέσουν παραπίσω.
Γαλανός και Ορφανός παίζοντας στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα ακολουθούσαν στο δικό τους ρυθμό με το Γαλανό να αφήνει τον Ορφανό πολύ πίσω και αφήνοντας μας έκπληκτους με τη βελτίωση της οδήγησης του. Ωστόσο σε μια στιγμή εκνευρισμού έβγαλε το αυτοκίνητο από την πίστα σταματώντας να αγωνίζεται. 'Ηταν εκεί που ο μικρός Ορφανός άρχισε να ροκανίζει τη διαφορά ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση. 'Εχοντας τη καθοδήγηση της γραμματείας είχε προοπτικές να το πετύχει. Τότε ήταν που ο Γαλανός πείσμωσε, έβαλε το Lamborgnini στην πίστα ξανά και συνέχισε τον αγώνα ως το τέλος κρατώντας την τέταρτη θέση.
Πρώτη θέση: 'Αλλαξε πολλές φορές χέρια με τους "καρχαρίες" των Group A και B να τα έχουν δώσει όλα για όλα. Ύστερα από λίγους γύρους μετά την εκκίνηση ο Πετρούτσι οδηγώντας στο fast forward πήρε το προβάδισμα και ξεκίνησε να ανοίγει τη διαφορά στους 8 γύρους. 'Ηρθε η ώρα του πρώτου Pit stop όμως και επειδή οι Οrion 1100RT του Group A άντεχαν περισσότερο, κατάφεραν να μειώσουν τη διαφορά και να πάρουν ένα μικρό προβάδισμα. Το πάρε δώσε αυτό γινόταν στο υπόλοιπο του αγώνα με το Group A να κερδίζει τελικά χάρη στα πιο σωστά (και λιγότερα) pit stops με διαφορά 22 γύρους από το Group B.
1) Group A - Βουδούρης/Κοσμίδης 1032 Laps
2) Group B - Βόβλας/Πετρούτσι 1010 Laps
3) Group C - Καρτσακλης/Πολίτης 887 Laps
4) Γαλανός Νίκος 620 Laps
5) Ορφανός Βασίλης 593 Laps
ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- που είδαμε τον Γαλανό και τον Ορφανό να τολμούν να τρέξουν μόνοι.- που κατάφεραν να τερματίσουν.
- που έπαιξε ρόλο και η στρατηγική για ένα καλό αποτέλεσμα.
- που με stock μοτέρ το Ferrari και το Porsche έκαναν Best Lap 6:10 sec.
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- που ο Κοσμίδης παραφέρθηκε απέναντι στον αλυτάρχη (δεν θα ήθελα να του μοιάσω...).- που ενώ τα προκριματικά είχαν ανακοινωθεί ότι θα είναι δύο, περικόπηκε το ένα χωρίς κάποιοι να ενημερωθούν.
RACE GOSSIP
- παίξανε τα νεύρα μας με τόση οδήγηση.- το επόμενο endurance θα αργήσει να γίνει.
- ο κ. Παρδαλάκης μας τίμησε με την παρουσία του, έστω και στην απονομή.
- το μοτέρ του Group A είχε μετά τον τερματισμό μόλις 0.05mm πάχους κάρβουνα.
- το αυτοκίνητο του Πετρούτσι αυτή τη στιγμή έχει γίνει βίδες για...συντήρηση.
- ο Βουδούρης ψήνεται να αγοράσει το Ferrari του Κοσμίδη αλλά...δεν!