Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Δοκιμή spoiler και stock motor από την Atomic

Το να έχουμε ένα αυτοκίνητο που φέρνει καλά αποτελέσματα δεν είναι λόγος για να μην επιδιώκουμε τη συνεχή βελτίωσή του.

  'Ετσι το mini-z του mini maniaX εφοδιάστηκε με δύο απλά πραγματάκια από την Atomic. Τη ρυθμιζόμενη lexan αεροτομή και ένα μοτέρ της νέας καλολανσαρισμένης σειράς New Generation 17mm. Κοστίζοντας κάτι λιγότερο από 30 ευρώ και απαιτώντας περίπου 15 ημέρες για να φτάσουν στα χέρια μας ανυπομονούσαμε να δούμε τι αποτέλεσμα θα είχαν.

  Το kit της αεροτομής εμπεριείχε το μηχανισμό ρύθμισης και τέσσερις, παρακαλώ, αεροτομές όπου φυσικά χρειάζονταν κόψιμο και φινίρισμα με dremel. Κόψαμε τη μία από αυτές και ανοίγοντας εύκολα τρύπες στο καπάκι η βάση βιδώθηκε στο πίσω μέρος με βιδάκια που εμπεριείχε το πακέτο. Η ρύθμιση της γωνίας προσβολής γίνεται εύκολα χαλαρώνοντας δύο βιδάκια και στρίβοντας την αεροτομή με το χέρι.

  Το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε στη πίστα του rcXtreme. 'Εχοντας εκ των προτέρων στηθεί σωστά για τη συγκεκριμένη διαγράμμιση δεν περιμέναμε να δούμε κάποιο τρελό αποτέλεσμα. Εξάλλου το αυτοκίνητο είναι RM (rear motor) διάταξης και το πίσω μέρος είναι ιδιαίτερα σταθερό. Σε συνδυασμό με λίγο πατινάρισμα του διαφορικού η υπερστροφή είναι κάτι που έχουμε ξεχάσει τι είναι. Αλλά η αεροτομή μας έδωσε απροσδόκητα καλό αποτέλεσμα. 'Οχι μόνο ο πίσω άξονας "μπαστακώθηκε" για τα καλά στην πίστα αλλά το αυτοκίνητο απέκτησε μια αεροδυναμική αντίσταση που μας επέτρεπε να αφήνουμε το γκάζι πιο αργά πριν από την είσοδο των στροφών, αλλά και να το πατάμε πιο νωρίς στη έξοδο. Η ευστάθεια του εμπρόσθιου άξονα παρέμεινε παραδόξως η ίδια. 

 'Υστερα τοποθετήσαμε το New Generation Motor. Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ξέραμε από πριν πως θα ήταν ελαφρώς πιο αργό από το παλαιότερο Stock R της ίδιας εταιρίας. Κάνοντας ορισμένους γύρους για να πατηθούν τα καρβουνάκια παρατηρήσαμε πως είναι πολύ πιο αθόρυβο από τον προκάτοχό του. Στις εντατικές δοκιμές το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Το αυτοκίνητο όντας πολύ πιο γραμμικό και χωρίς ξεσπάσματα έφερε το Ferrari μας να γράφει σταθερά χαμηλούς χρόνους και να κατέβει κατά 0.01 sec κάτω από το προηγούμενο ατομικό best. Μας άρεσε επίσης η διάταξη των κάρβουνων που κάνει την αλλαγή τους πολύ πιο εύκολη πλέον.

 Ανυπομονούμε να ρίξουμε τον νέο εξοπλισμό στον επόμενο αγώνα του πρωταθλήματος! Τα καλά νέα για εσάς είναι πως μέσα στην εβδομάδα η αεροτομή τουλάχιστον θα είναι διαθέσιμη από το rcXtreme, αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Atomic στη χώρα μας.