Στρώσιμο μοτέρ: αυτοκίνητο στον τάκο, ανοιχτή εισαγωγή αέρα, πλούσιο μείγμα και αλλαγή μπουζί στο τέλος. Στα ηλεκτρικά πως γίνεται;
Και γιατί γίνεται; 'Ελα μωρέ, χαζομάρες...
Κι όμως είναι χρήσιμο.Τα brushed μοτέρ έχουν από κατασκευή τους μια λεπτη επικάλυψη στα κάρβουνα και στο ρότορα για την προστασία από τη διάβρωση η οποία φεύγει με την αρχική χρήση του. Ωστόσο η αύξηση της θερμοκρασίας με τη λειτουργία είναι ανασταλτικός παράγοντας της διαδικασίας αυτής. Άρα τι κάνουμε; Χρησιμοποιούμε ένα άλλο μοτέρ για να περιστρέψει το δικό μας.
Η Pn Racing βγάζει στην παραγωγή μια βάση ειδικά γι αυτή τη δουλειά. Πάνω της υπάρχει το μοτέρ που θα "στρώσει" το δικό μας 130class μοτέρ χάρη σε γραναζωτή συνδεσμολογία.
Πηγή ισχύος μπορεί να είναι είτε ειδική συσκευή παροχής συνεχούς ρεύματος ή πιο οικονομικά μια αλκαλική μπαταρία. Οι ειδικοί ισχυρίζονται πως 10 με 15 λεπτά λειτουργίας σε τάση 1,5 - 3 volts μπορεί να προκαλέσει 10-20% αύξηση της ισχύος ενός brushed μοτέρ. Μωρέ λές;
Πηγή: kenonhobby.com
Αντιπρόσωπος Pn Racing: rcxtreme.gr