Πολύ τον περιμέναμε τον τέταρτο αγώνα του πρωταθλήματος μιας και οι γενικές βαθμολογίες είχαν μικρές διαφορές και όλη την εβδομάδα οι αγωνιζόμενοι είχαν προπονηθεί πολύ για ένα καλό αποτέλεσμα.
Η μάζωξη ξεκίνησε από τις πρώτες μεσημεριανές ώρες και οι θέσεις των pits γέμισαν περίπου μισή ώρα πριν τον αγώνα. 'Οσοι περίσσεψαν κατέφυγαν σε εφεδρικά Pits, οπουδήποτε δηλαδή έβρισκαν ελεύθερη επιφάνεια για πάγκο και πρίζα για να φορτίζουν. 15 αγωνιζόμενοι συνολικά για τρεις κατηγορίες. Ωστόσο είχαμε μία μόνο συμμετοχή στην F1 Class και δυστυχώς ο αγώνας για αυτήν δεν πραγματοποιήθηκε.
Stock Car Class: 8 αυτοκίνητα έδωσαν το παρόν με τα μοτέρ τους "σφραγισμένα" από την οργάνωση ώστε να υπάρχει ομοιογένεια στην ισχύ τους. Ωστόσο ο κάθε αγωνιζόμενος κάνοντας τα δικά του νόμιμα κολπάκια (μπαταρίες, καθάρισμα, φόρτιση) κατάφερνε να ξεκλέβει λίγο παραπάνω δύναμη. 'Ενώ στα προκριματικά είχαμε Βουδούρη και Κοσμίδη να κάνουν το 1-2, στον τελικό ο Πετρούτσι με MR03 έκανε την επίθεσή του.
Περίπου στο 12ο λεπτό πήρε την πρωτιά και κανείς δεν τον απείλησε μέχρι το τέλος. Σαρημιχαϊλίδης και αυτός με MR03 πλέον έμεινε για λίγο εκτός βάθρου τερματίζοντας τέταρτος. Παραπίσω ο Πολίτης με MR03 κι αυτός (τι στο καλό; επιδότηση παίρνουν;). Στην έκτη...Χήρας Σπύρος αφήνοντας για λίγο τα Durango και δοκιμάζοντας πρώτη του φορά On-Road, έδειξε πως το ταλέντο είναι κάτι έμφυτο αφήνοντας Κούρο και Γεωργιόπουλο στην έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα.
Stock Car Expert: Δεν θα σταθούμε στα προκριματικά. Εικοσάλεπτος τελικός και εδώ βρήκε τον Κάστανο και Καρτσακλή να παλεύουν για την τέταρτη θέση ώσπου ο πρώτος άρχισε να χάνει ισχύ λόγω μπαταριών και να εγκαταλείπει. Τέταρτη θέση για τον κ. Καρτσακλή λοιπόν. Οι θέσεις 2 και 3 άλλαζαν συνέχεια χέρια από Μπάτρη και Πετρούτσι με αρκετά απρόοπτα και τελικά τον πιστάρχη να παίρνει την δεύτερη θέση δύο γύρους πριν τη λήξη του τελικού. Για τον νικητή, Βόβλα, δεν υπήρξε απειλή σε κανένα σημείο του αγώνα. Φανερά βελτιωμένος από τον προηγούμενο αγώνα (Ko-Propo;...Black Edition είπαμε;) έκανε βόλτα στην πίστα για είκοσι λεπτά και πήρε απλά μια πρώτη θέση.
Open Car Class: 10 οι συμμετοχές στη γρήγορη κατηγορία έκαναν τον αγώνα πραγματικό χάος. Τόσα αυτοκίνητα και με τόσο "γκάζι" ήταν αδύνατο να μην έχουν ατυχήματα. Με την εγκατάλειψη του Παρδαλάκη στα προκριματικά και του Πετρούτσι από σπασμένο (ναι καλά διαβάσατε) μοτέρ στον τελικό, μόνο 8 αυτοκίνητα κατάφεραν να τερματίσουν. 'Οχι πως και αυτά δεν πέρασαν από αναποδιές.
Τελευταία θέση για τον Φιλίπογλου (new entry) που ήταν η πρώτη του επαφή με αγώνα. Παπαφιλίπου (new entry) αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το Yellow Corn καπάκι του έχανε αρκετό χρόνο τερματίζοντας στην έβδομη θέση. Περμέτης σημαντικά βελτιωμένος με αλουμίνια, διαφορικό, αναρτήσεις και προπόνηση τερμάτισε έκτος.
Βόβλας ο οποίος ξεχνώντας να κουμπώσει τα εξαρτήματα στήριξης των μπαταριών του αυτοκινήτου του, έμεινε από ρεύμα για ορισμένα δευτερόλεπτα από ένα στοιχείο που ξεκούμπωσε, έχασε αρκετό χρόνο, καθώς και τη δυνατότητα να διεκδικήσει κι εδώ την πρωτιά. Άλλη μια τέταρτη θέση για τον Καρτσακλή που ήρθε εντελώς απροπόνητος αυτή τη φορά, αλλά τα κατάφερε πολύ καλά.
Τρίτο σκαλί στο βάθρο για τον Πολίτη που εκμεταλλεύτηκε σωστά τις συγκυρίες αλλά και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου του. Χρυσόμαλλος στη δεύτερη θέση στην πρώτη του επαφή με την κατηγορία (καλομαθαίνει ο κύριος...). Στην πρώτη θέση ο Κοσμίδης που εκτός από ένα τουμπάρισμα στην αρχή του αγώνα δεν είχε (σχεδόν) καμία άλλη άτυχη στιγμή.
Η μάζωξη ξεκίνησε από τις πρώτες μεσημεριανές ώρες και οι θέσεις των pits γέμισαν περίπου μισή ώρα πριν τον αγώνα. 'Οσοι περίσσεψαν κατέφυγαν σε εφεδρικά Pits, οπουδήποτε δηλαδή έβρισκαν ελεύθερη επιφάνεια για πάγκο και πρίζα για να φορτίζουν. 15 αγωνιζόμενοι συνολικά για τρεις κατηγορίες. Ωστόσο είχαμε μία μόνο συμμετοχή στην F1 Class και δυστυχώς ο αγώνας για αυτήν δεν πραγματοποιήθηκε.
Stock Car Class: 8 αυτοκίνητα έδωσαν το παρόν με τα μοτέρ τους "σφραγισμένα" από την οργάνωση ώστε να υπάρχει ομοιογένεια στην ισχύ τους. Ωστόσο ο κάθε αγωνιζόμενος κάνοντας τα δικά του νόμιμα κολπάκια (μπαταρίες, καθάρισμα, φόρτιση) κατάφερνε να ξεκλέβει λίγο παραπάνω δύναμη. 'Ενώ στα προκριματικά είχαμε Βουδούρη και Κοσμίδη να κάνουν το 1-2, στον τελικό ο Πετρούτσι με MR03 έκανε την επίθεσή του.
Περίπου στο 12ο λεπτό πήρε την πρωτιά και κανείς δεν τον απείλησε μέχρι το τέλος. Σαρημιχαϊλίδης και αυτός με MR03 πλέον έμεινε για λίγο εκτός βάθρου τερματίζοντας τέταρτος. Παραπίσω ο Πολίτης με MR03 κι αυτός (τι στο καλό; επιδότηση παίρνουν;). Στην έκτη...Χήρας Σπύρος αφήνοντας για λίγο τα Durango και δοκιμάζοντας πρώτη του φορά On-Road, έδειξε πως το ταλέντο είναι κάτι έμφυτο αφήνοντας Κούρο και Γεωργιόπουλο στην έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα.
Stock Car Expert: Δεν θα σταθούμε στα προκριματικά. Εικοσάλεπτος τελικός και εδώ βρήκε τον Κάστανο και Καρτσακλή να παλεύουν για την τέταρτη θέση ώσπου ο πρώτος άρχισε να χάνει ισχύ λόγω μπαταριών και να εγκαταλείπει. Τέταρτη θέση για τον κ. Καρτσακλή λοιπόν. Οι θέσεις 2 και 3 άλλαζαν συνέχεια χέρια από Μπάτρη και Πετρούτσι με αρκετά απρόοπτα και τελικά τον πιστάρχη να παίρνει την δεύτερη θέση δύο γύρους πριν τη λήξη του τελικού. Για τον νικητή, Βόβλα, δεν υπήρξε απειλή σε κανένα σημείο του αγώνα. Φανερά βελτιωμένος από τον προηγούμενο αγώνα (Ko-Propo;...Black Edition είπαμε;) έκανε βόλτα στην πίστα για είκοσι λεπτά και πήρε απλά μια πρώτη θέση.
Open Car Class: 10 οι συμμετοχές στη γρήγορη κατηγορία έκαναν τον αγώνα πραγματικό χάος. Τόσα αυτοκίνητα και με τόσο "γκάζι" ήταν αδύνατο να μην έχουν ατυχήματα. Με την εγκατάλειψη του Παρδαλάκη στα προκριματικά και του Πετρούτσι από σπασμένο (ναι καλά διαβάσατε) μοτέρ στον τελικό, μόνο 8 αυτοκίνητα κατάφεραν να τερματίσουν. 'Οχι πως και αυτά δεν πέρασαν από αναποδιές.
Τελευταία θέση για τον Φιλίπογλου (new entry) που ήταν η πρώτη του επαφή με αγώνα. Παπαφιλίπου (new entry) αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το Yellow Corn καπάκι του έχανε αρκετό χρόνο τερματίζοντας στην έβδομη θέση. Περμέτης σημαντικά βελτιωμένος με αλουμίνια, διαφορικό, αναρτήσεις και προπόνηση τερμάτισε έκτος.
Βόβλας ο οποίος ξεχνώντας να κουμπώσει τα εξαρτήματα στήριξης των μπαταριών του αυτοκινήτου του, έμεινε από ρεύμα για ορισμένα δευτερόλεπτα από ένα στοιχείο που ξεκούμπωσε, έχασε αρκετό χρόνο, καθώς και τη δυνατότητα να διεκδικήσει κι εδώ την πρωτιά. Άλλη μια τέταρτη θέση για τον Καρτσακλή που ήρθε εντελώς απροπόνητος αυτή τη φορά, αλλά τα κατάφερε πολύ καλά.
Τρίτο σκαλί στο βάθρο για τον Πολίτη που εκμεταλλεύτηκε σωστά τις συγκυρίες αλλά και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου του. Χρυσόμαλλος στη δεύτερη θέση στην πρώτη του επαφή με την κατηγορία (καλομαθαίνει ο κύριος...). Στην πρώτη θέση ο Κοσμίδης που εκτός από ένα τουμπάρισμα στην αρχή του αγώνα δεν είχε (σχεδόν) καμία άλλη άτυχη στιγμή.
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
STOCK EXPERT OPEN
1) Πετρούτσι Βαλέριος 1) Βόβλας Δάνης 1) Κοσμίδης Αλέξανδρος
2) Κοσμίδης Αλέξανδρος 2) Μπάτρης Δημήτρης 2) Χρυσόμαλλος Βασίλης
3) Βουδούρης Δημήτρης 3) Πετρούτσι Βαλέριος 3) Πολίτης Σάββας
4) Σαρημιχ/δης Βασίλης 4) Καρτσακλής Ιωάννης 4) Καρτσακλής Ιωάννης
5) Πολίτης Σάββας 5) Βόβλας Δάνης
6) Χήρας Σπύρος 6) Περμέτης Διονύσης
7) Κούρος Βασίλης 7) Παπαφιλίπου Βασίλης
8) Γεωργιόπουλος Γιάννης 8) Φιλίπογλου Βασίλης
ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- το γεγονός ότι οι αγωνιζόμενοι αυξάνονται
- το ότι όλοι προοδεύουν γρήγορα στην οδήγηση
- που η πίστα ήταν διαθέσιμη από νωρίς το πρωί
- που πολλοί τρέχουν σε πάνω από μία, κατηγορίες
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- που δεν συμπληρώθηκε η F1 Class
- που δεν υπήρχαν έπαθλα για Best Lap
- που στην απονομή οι εκτός του βάθρου δεν αναφωνήθηκαν
Ραντεβού στον επόμενο, αποκριάτικο, 5o γύρο του πρωταθλήματος.