Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο δεύτερος αγώνας του ιδιωτικού πρωταθλήματος GC Nano Championship στην πίστα 8 Plus την περασμένη Κυριακή. 'Εντεκα αγωνιζόμενοι έδωσαν το παρόν (7 στην κατηγορία Expert και 4 στην Rookie) από νωρίς το πρωί.
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ: 'Υστερα από τα προκριματικά και τις σχετικές ανακατατάξεις οι δύο τελικοί προέκυψαν σχεδόν όπως είναι χωρισμένοι και οι οδηγοί στις παραπάνω κατηγορίες με μόνη εξαίρεση τον πρωτοεμφανιζόμενο Πετρούτσι, που αν και Expert, αγωνιζόταν στον Β τελικό. Στον Α τελικό new entry ήταν ο κ. Μπερκέτης που έδειξε από νωρίς τις δυνατότητές του με δύο δεύτερες θέσεις στα προκριματικά πίσω από τον Κοσμίδη.
Β FINAL: Με αισθητή την απουσία του Καρδαρά οι Αγιασώτης, Σκαλτσάς, Σάνης, Βίκυ Μπερκέτη και Πετρούτσι ξεκίνησαν για τον εικοσιπεντάλεπτο τελικό τους με τον πρώτο να ξεφεύγει μπροστά και να απομακρύνεται από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Την ίδια ώρα ο Σκαλτσάς ανοίγοντας και αυτός από τους υπόλοιπους τρεις, ξεκίνησε το ροκάνισμα του χρόνου χωρίς ενδείξεις ότι μπορεί να κυνηγήσει τον Αγιασώτη.
Παραπίσω ο Σάνης κράταγε γερά την τρίτη θέση και δεν άφησε τον Πετρούτσι να τον περάσει παρά τις πιέσεις. Μικρής σημασίας και αν τον πέρναγε ωστόσο αφού δεν τρέχουν στην ίδια κατηγορία. Η κ. Μπερκέτη τερμάτισε στην πέμπτη θέση όμως παρουσίασε υποδειγματική, προσεκτική οδήγηση με λίγα λάθη και άψογη συμπεριφορά κατά τα ντουμπλαρίσματα από τους πιο γρήγορους.
'Ομως τι έγινε με τους 1 και 2; 'Ηταν περίπου στο 15ο λεπτό όταν ο Σκαλτσάς άρχισε να μαζεύει τη διαφορά από τον Αγιασότη φτάνοντας τον ένα λεπτό πριν το τέλος. 'Εχοντας λύσει το πρόβλημα του traction roll στη στροφή Κ3 είχε πολύ καλό ρυθμό και εκμεταλλεύτηκε μια άτυχη στιγμή του πρώτου για να περάσει μπροστά και να κόψει ύστερα από ελάχιστα δευτερόλεπτα το νήμα του τερματισμού. Η φοβερή αυτή μάχη απέσπασε τα χειροκροτήματα όσων παρακολουθούσαν τον αγώνα εκείνη τη στιγμή.
Α FINAL: 'Υστερα από τις εναλλαγές των οδηγών στο προβάδισμα των πρώτων δέκα λεπτών ο Τανής κατάφερε να ξεχωρίσει και άρχισε να πιέζει το αυτοκίνητο του κατεβάζοντας συνεχώς το best lap του αγώνα. Παραπίσω ακολουθούσε ο Μπερκέτης αθόρυβα. Η εγκατάλειψη του Βελαώρα από πολύ νωρίς έριξε ελαφρώς το ανταγωνιστικό κλίμα που επικρατούσε. Προβλήματα και για τον Καράμπελα ήταν αυτά που τον έκαναν να έχει πολύ αργό ρυθμό και ανοίγει συνεχώς δρόμο στα προπορευόμενα αυτοκίνητα μέχρι να εγκαταλείψει κι αυτός στο 21ο λεπτό. Ο ελάχιστα προπονημένος Βουδούρης κράταγε για άλλη μια φορά την τέταρτη θέση και ροκάνιζε το χρόνο με κάποια ψιλοπροβλήματα παρεμβολών (πάλι).
Παρακολουθώντας τη πρώτη τριάδα, ήταν πολύ νωρίς όταν ο Μπερκέτης πέρασε τον Τανή και κράταγε χαλαρά το προβάδισμα. Ο Κοσμίδης που μέχρι το 15ο λεπτό ήταν "κοιμισμένος" κατάφερε να περάσει κι αυτός τον Τανή για να κυνηγήσει τον πρώτο. Τα δύσκολα άρχισαν όταν τον έφτασε,σημείο που θα αναδείκνυε τον πιο προσεκτικό οδηγό.
Nanomaniax takes the lead...nanoscandalo takes the lead... αναφωνούσε συνεχώς η γραμματεία. Η μάχη για την πρώτη θέση κράτησε περίπου τέσσερα εφιαλτικά λεπτά με τον Μπερκέτη τελικά να επικρατεί και να τερματίζει πρώτος.
Ωστόσο η γραμματεία άλλα έδειχνε προς έκπληξη όλων. Αναδείκνυε πρώτο τον Κοσμίδη με διαφορά μάλιστα ενός γύρου. 'Υστερα από έλεγχο στο πρόγραμμα δεν βρέθηκε κάποιο τεχνικό σφάλμα και η διοργάνωση εφάρμωσε το τυπικό, αποδίδωντας βαθμούς και θέση σε αυτόν που όριζε η γραμματεία. Αναμφίβολα όμως τα συγχαρητήρια και τα μπράβο πήγαν στον κ. Μιχάλη Μπερκέτη για την πολύ δυνατή μάχη στην οποία επικράτησε. Μεγάλο μπράβο και από το mini maniaX.
ROOKIE EXPERT
1) Σκαλτσάς Ανδρέας 177 laps 1) Κοσμίδης Αλέξανδρος 189 laps
2) Αγιασότης Στάυρος 177 laps 2) Μπερκέτης Μιχάλης 188 laps
3) Σάνης Σράτος 168 laps 3) Τανής Γιάννης 187 laps
4) Μπερκέτη Βίκη 154 laps 4) Βουδούρης Δημήτρης 178 laps
5) Πετρούτσι Βαλέριος 167 laps
6) Καράμπελας Νίκος 150 laps
7) Βελαώρας Τάσος 56 laps
- που η διαφορά πρώτου-δεύτερου στην Rookie ήταν μόλις 0.4 sec
- η εγρήγορση των ξετουμπαριστών
- ο δίκαιος τεχνικός έλεγχος
- που την επόμενη μέρα ο διοργανωτής αφιέρωσε αρκετή ώρα (ώρες) συζητώντας τηλεφωνικά με τους οδηγούς τα γενόμενα του αγώνα, μαζεύοντας γνώμες και εντυπώσεις
- κάποιοι ξεκίνησαν να φοράνε 40άρα γόμα ελαστικού εμπρός (βοήθειά τους)
- Σκαλστάς και σπασμένο tie rod slider είναι πλέον έννοιες ταυτόσημες
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ: 'Υστερα από τα προκριματικά και τις σχετικές ανακατατάξεις οι δύο τελικοί προέκυψαν σχεδόν όπως είναι χωρισμένοι και οι οδηγοί στις παραπάνω κατηγορίες με μόνη εξαίρεση τον πρωτοεμφανιζόμενο Πετρούτσι, που αν και Expert, αγωνιζόταν στον Β τελικό. Στον Α τελικό new entry ήταν ο κ. Μπερκέτης που έδειξε από νωρίς τις δυνατότητές του με δύο δεύτερες θέσεις στα προκριματικά πίσω από τον Κοσμίδη.
Β FINAL: Με αισθητή την απουσία του Καρδαρά οι Αγιασώτης, Σκαλτσάς, Σάνης, Βίκυ Μπερκέτη και Πετρούτσι ξεκίνησαν για τον εικοσιπεντάλεπτο τελικό τους με τον πρώτο να ξεφεύγει μπροστά και να απομακρύνεται από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Την ίδια ώρα ο Σκαλτσάς ανοίγοντας και αυτός από τους υπόλοιπους τρεις, ξεκίνησε το ροκάνισμα του χρόνου χωρίς ενδείξεις ότι μπορεί να κυνηγήσει τον Αγιασώτη.
Παραπίσω ο Σάνης κράταγε γερά την τρίτη θέση και δεν άφησε τον Πετρούτσι να τον περάσει παρά τις πιέσεις. Μικρής σημασίας και αν τον πέρναγε ωστόσο αφού δεν τρέχουν στην ίδια κατηγορία. Η κ. Μπερκέτη τερμάτισε στην πέμπτη θέση όμως παρουσίασε υποδειγματική, προσεκτική οδήγηση με λίγα λάθη και άψογη συμπεριφορά κατά τα ντουμπλαρίσματα από τους πιο γρήγορους.
'Ομως τι έγινε με τους 1 και 2; 'Ηταν περίπου στο 15ο λεπτό όταν ο Σκαλτσάς άρχισε να μαζεύει τη διαφορά από τον Αγιασότη φτάνοντας τον ένα λεπτό πριν το τέλος. 'Εχοντας λύσει το πρόβλημα του traction roll στη στροφή Κ3 είχε πολύ καλό ρυθμό και εκμεταλλεύτηκε μια άτυχη στιγμή του πρώτου για να περάσει μπροστά και να κόψει ύστερα από ελάχιστα δευτερόλεπτα το νήμα του τερματισμού. Η φοβερή αυτή μάχη απέσπασε τα χειροκροτήματα όσων παρακολουθούσαν τον αγώνα εκείνη τη στιγμή.
Α FINAL: 'Υστερα από τις εναλλαγές των οδηγών στο προβάδισμα των πρώτων δέκα λεπτών ο Τανής κατάφερε να ξεχωρίσει και άρχισε να πιέζει το αυτοκίνητο του κατεβάζοντας συνεχώς το best lap του αγώνα. Παραπίσω ακολουθούσε ο Μπερκέτης αθόρυβα. Η εγκατάλειψη του Βελαώρα από πολύ νωρίς έριξε ελαφρώς το ανταγωνιστικό κλίμα που επικρατούσε. Προβλήματα και για τον Καράμπελα ήταν αυτά που τον έκαναν να έχει πολύ αργό ρυθμό και ανοίγει συνεχώς δρόμο στα προπορευόμενα αυτοκίνητα μέχρι να εγκαταλείψει κι αυτός στο 21ο λεπτό. Ο ελάχιστα προπονημένος Βουδούρης κράταγε για άλλη μια φορά την τέταρτη θέση και ροκάνιζε το χρόνο με κάποια ψιλοπροβλήματα παρεμβολών (πάλι).
Παρακολουθώντας τη πρώτη τριάδα, ήταν πολύ νωρίς όταν ο Μπερκέτης πέρασε τον Τανή και κράταγε χαλαρά το προβάδισμα. Ο Κοσμίδης που μέχρι το 15ο λεπτό ήταν "κοιμισμένος" κατάφερε να περάσει κι αυτός τον Τανή για να κυνηγήσει τον πρώτο. Τα δύσκολα άρχισαν όταν τον έφτασε,σημείο που θα αναδείκνυε τον πιο προσεκτικό οδηγό.
Nanomaniax takes the lead...nanoscandalo takes the lead... αναφωνούσε συνεχώς η γραμματεία. Η μάχη για την πρώτη θέση κράτησε περίπου τέσσερα εφιαλτικά λεπτά με τον Μπερκέτη τελικά να επικρατεί και να τερματίζει πρώτος.
Ωστόσο η γραμματεία άλλα έδειχνε προς έκπληξη όλων. Αναδείκνυε πρώτο τον Κοσμίδη με διαφορά μάλιστα ενός γύρου. 'Υστερα από έλεγχο στο πρόγραμμα δεν βρέθηκε κάποιο τεχνικό σφάλμα και η διοργάνωση εφάρμωσε το τυπικό, αποδίδωντας βαθμούς και θέση σε αυτόν που όριζε η γραμματεία. Αναμφίβολα όμως τα συγχαρητήρια και τα μπράβο πήγαν στον κ. Μιχάλη Μπερκέτη για την πολύ δυνατή μάχη στην οποία επικράτησε. Μεγάλο μπράβο και από το mini maniaX.
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ROOKIE EXPERT
1) Σκαλτσάς Ανδρέας 177 laps 1) Κοσμίδης Αλέξανδρος 189 laps
2) Αγιασότης Στάυρος 177 laps 2) Μπερκέτης Μιχάλης 188 laps
3) Σάνης Σράτος 168 laps 3) Τανής Γιάννης 187 laps
4) Μπερκέτη Βίκη 154 laps 4) Βουδούρης Δημήτρης 178 laps
5) Πετρούτσι Βαλέριος 167 laps
6) Καράμπελας Νίκος 150 laps
7) Βελαώρας Τάσος 56 laps
ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- η αλυταρχία-γραμματεία-περιγραφή του κ. Δημητριάδη- που η διαφορά πρώτου-δεύτερου στην Rookie ήταν μόλις 0.4 sec
- η εγρήγορση των ξετουμπαριστών
- ο δίκαιος τεχνικός έλεγχος
- που την επόμενη μέρα ο διοργανωτής αφιέρωσε αρκετή ώρα (ώρες) συζητώντας τηλεφωνικά με τους οδηγούς τα γενόμενα του αγώνα, μαζεύοντας γνώμες και εντυπώσεις
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- ο εκνευρισμός ορισμένων οδηγών σε άσχημο βαθμό πάνω στον αγώνα
RACE GOSSIP
- μας έπαιρναν τηλέφωνο και μας έλεγαν ότι μας παρακολουθούν Live μέσω του rc-world- κάποιοι ξεκίνησαν να φοράνε 40άρα γόμα ελαστικού εμπρός (βοήθειά τους)
- Σκαλστάς και σπασμένο tie rod slider είναι πλέον έννοιες ταυτόσημες