Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Hellenic Mini-z Cup: Round 5 (B)


 Ο πέμπτος γύρος για το H.M.C. έκλεισε με τις κατηγορίες F1 και Open Car Class το περασμένο Σάββατο με την πίστα του rcXtreme για άλλη μια φορά γεμάτη.


  Το split του κάθε γύρου σε δύο μέρη βοήθησε πάρα πολύ τους αγωνιζόμενους που τρέχουν σε δύο ή παραπάνω κατηγορίες να προετοιμαστούν καλύτερα μέσα στην εβδομάδα αλλά και να είναι πιο χαλαροί στη διάρκεια του αγώνα. Είχαν τη δυνατότητα να κάνουν το διάλειμμα τους μετά από κάθε προκριματικό και να συνεχίζουν με καθαρό μυαλό στο επόμενο.


 Αυτό που παρατηρήθηκε, επίσης, ήταν πως λόγω της άνεσης του χώρου υπήρχαν και περισσότερες συμμετοχές για κάθε κατηγορία. Πέντε αγωνιζόμενοι στην κατηγορία F1 και έντεκα στην Open αυτή τη φορά.


F1 Class: Με καινούριες συμμετοχές τους κύριους Παπαφιλλίπου, Υφαντίδη και Μαζαράκη, οι παλαιότεροι Παρδαλάκης και Μπάτρης θα έπρεπε να κάνουν έναν προσεκτικό αγώνα σε αυτή την πολύ ευαίσθητη  κατηγορία. Ο Παρδαλάκης ήταν εκρηκτικός από την αρχή των προκριματικών μιας και ελάχιστα φοβόταν να κάνει ζημιά στο μονοθέσιο του χτυπώντας το στην πίστα. Πήρε έτσι μια εύκολη Pole Position.

  Το ίδιο τροπάρι συνεχίστηκε και στον τελικό που ανενόχλητος πήρε το προβάδισμα και πραγματοποιούσε ένα one man show. Ο επίσης έμπειρος, Μπάτρης υπέφερε από αστάθεια του δικού του μονοθεσίου με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει τον τελικό. Εγκατάλειψη είχαμε και από την Jordan του Παπαφιλλίπου.

  'Εμειναν  τρία λοιπόν μονοθέσια στην πίστα χωρίς ο Μαζαράκης (2ος) και Υφαντίδης (3ος) να έχουν προοπτικές να αλλάξουν την κατάταξη. 'Ολα αυτά μέχρι που ο Παρδαλάκης (1ος) απογείωσε τη Ferrari του εκτός πίστας και έχασε χρόνο μαζεύοντας τα κομμάτια που του έφυγαν όπως μπαταρίες, καπάκι και αεροτομή.

  Τότε ήταν που ο Μαζαράκης άρχισε να μειώνει επικίνδυνα τη διαφορά με σκοπό να περάσει μπροστά. Κατάφερε όμως να μειώσει μόλις στους δύο γύρους μέχρι που ο 1ος του αγώνα επανήλθε να υπερασπιστεί τη θέση του. Τελικά η κατάταξη έμεινε ως είχε.


  Open Class: 'Εδώ είχαμε θέμα. Πολλοί από τους οδηγούς είχαν προβεί σε σημαντικές αλλαγές προκειμένου να ανεβάσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Κοσμίδης και Καρτσακλής με σύστημα ASF 2.4ghz, Παρδαλάκης και Πετρούτσι με καπάκι Le Mans και Χρυσόμαλλος με το αεροδυναμικότατο Mosler ήταν οι σημαντικότερες αλλαγές.


 Ο Βόβλας με μοτέρ stock και μέσο lap time στα 6.2 sec ποντάριζε στην οικονομική κατανάλωση του αυτοκινήτου του. Ο Ορφανός αρκετά προπονημένος έδειχνε να έχει "στρώσει" το χέρι του στην πίστα.


 Οι οδηγοί χωρίστηκαν σε δύο ομάδες προκειμένου να μειωθεί το traffic στην πίστα. Αφού έγιναν τρεις προσπάθειες προκριματικών ήρθε η στιγμή των 20λεπτων τελικών. Δίνουμε λίγη σημασία στα προκριματικά μιας και στους τελικούς έχει παρατηρηθεί να γίνονται σημαντικές ανατροπές.

  Α FINAL: Pole Position για τον Κοσμίδη ακολουθούμενο από Πετρούτσι, Παρδαλάκη, Πολίτη, Γεωργιόπουλο και Περμέτη. 'Υστερα από μερικές εμπλοκές με τον Πετρούτσι και με ένα ελαφρύ ακούμπημα που έστειλε το Le Man του εκτός πορείας κράτησε το προβάδισμα ανοίγοντας τη διαφορά. Ο Παρδαλάκης όντας πλέον σταθερός ακολουθούσε στην τρίτη θέση. Η εγκατάλειψη του Πετρούτσι λίγο αργότερα τον έφερε στην δεύτερη την οποία κράτησε και μέχρι το τέλος. Ο αθόρυβος Πολίτης πήρε την τρίτη θέση, αποτέλεσμα που θα μπορούσε να είναι άλλο αν δεν είχε μια άτυχη στιγμή τουμπάροντας το αυτοκίνητό του. Τέταρτος ο εκ Κορίνθου αγωνιζόμενος, Περμέτης και  έκτη θέση για τον γκουρού της προσεκτικής οδήγησης, Γεωργιόπουλο.

  B FINAL: Τίποτα δεν ήταν σίγουρο αν δεν ολοκληρωνόταν και ο B τελικός που ενδεχομένως οι αγωνιζόμενοι να έγραφαν εξίσου πολλούς γύρους. Πρώτος εκκινούσε ο Χρυσόμαλλος έχοντας πίσω του τους Καρτσακλή, Ορφανό, Παπαφιλλίπου και Βόβλα. Ο τελευταίος έμεινε εκεί λόγω ενός προκριματικού που δεν έτρεξε και του στέρησε γύρους. Το Mosler του πρώτου έφυγε μπροστά στην εκκίνηση και άρχισε να μαζεύει γύρους. Ο Βόβλας πήρε τη δεύτερη θέση και ξεκίνησε το κυνήγι των γύρων επίσης. Η φόρα τους κόπηκε όμως όταν στο πέμπτο λεπτό η γραμματεία κόλλησε και ο τελικός διακόπηκε. 'Επειτα από τη επίλυση του προβλήματος ο αγώνας συνεχίστηκε από εκεί που είχε διακοπεί. Οι οδηγοί είχαν προλάβει να ξεκουράσουν για λίγο μάτια και χέρια.

  Η ολοκλήρωση του Β τελικού βρήκε τον Χρυσόμαλλο πρώτο, έστω και με προβλήματα παρεμβολών για το αυτοκίνητό του. Στη δεύτερη θέση ο -σας σκίζω και με stock μοτερ- Βοβλας με τον Κατσακλή 3ο, τον Παπαφιλλίπου στην τέταρτη θέση και τον Ορφανό στην πέμπτη. 'Υστερα από τον υπολογισμό των γύρων,των ισοβαθμιών, των εγκαταλείψεων, των best lap και την ισοτιμία του δολαρίου η γραμματεία κατέληξε:

   OPEN CAR CLASS                               F1 CLASS

1) Κοσμίδης Α. 181 laps              1) Παρδαλάκης Μ. 157 laps
2) Χρυσόμαλλος Β. 171 laps        2) Μαζαράκης Β. 154 laps
3) Βόβλας Δ. 168 laps                3) Υφαντίδης Θ. 114 laps
4) Παρδαλάκης Μ. 164 laps
5) Πολίτης Σ. 162 laps
6) Παπαφιλλίπου Β. 149 laps
7) Καρτσακλής Γ. 149 laps
8) Περμέτης Δ. 149 laps
9) Γεωργιόπουλος Γ. 142 laps
10) Ορφανός Β. 122 laps

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- το νέο σύστημα που διαχωρίζει τις κατηγορίες
- οι πολλές συμμετοχές στην Open
- οι ξετουμπαριστές (3) στην κατηγορία F1
- που ο Παρδαλάκης τερμάτισε με την όπισθεν στον τελικό της F1
- η παρουσία και βοήθεια του Βουδούρη σε οδηγούς και γραμματεία ακόμα και αν δεν αγωνιζόταν τη ημέρα εκείνη
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- Nothing to say...GRRRRRRRR!!!

 Ο λόγος που το report δεν δημοσιεύθηκε ξημερώματα Δευτέρας είναι διότι δεν τα βρίσκαμε με τον Καρτσακλή στο οικονομικό προκειμένου να γραφτεί ότι έκανε έναν καταπληκτικό αγώνα. Με τα λεφτά που έδινε, το μόνο που μπορέσαμε να κάνουμε είναι να βάλουμε πρώτη-πρώτη την κορμοστασιά του στις φωτογραφίες που ακολουθούν...