Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Νίκη στο Snowbird National με Team Orion



Στα χέρια του Markus Mobers το νέο hardware της Team Orion έκανε το ντεμπούτο του σε εθνικό αγωνιστικό επίπεδο παίρνοντας μια εύκολη νίκη.




 Το αυτοκίνητο του Mobers ήταν εφοδιασμένο με το ολοκαίνουριο esc της εταιρίας για 1s lipo σε συνδυασμό με το επίσης καινούριο VST Stock 13.5 μοτέρ και μπαταρίες 1s/90c/6400mah που απέδιδαν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά. Ο Mobers ξεκίνησε από την Pole Position στον Α τελικό, έφυγε μπροστά και δεν απειλήθηκε ούτε μία στιγμή έως το τέλος του αγώνα.

Ο ίδιος ο οδηγός δήλωσε: Είμαι πολύ χαρούμενος με τη νίκη μου στο Snowbirds, θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της Team Orion για αυτή την πραγματική ισχύ του εξοπλισμού μου. 'Ηξερα ήδη κατά τις δοκιμές μου πριν το αγώνα ότι αυτά τα ηλεκτρονικά θα ήταν ένα γρήγορο combo ικανά να μου χαρίσουν τη νίκη.


Πηγή: rcinsider.com