Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Finikus Classic 2012


Η Arena άνοιξε της πόρτες της την Κυριακή από νωρίς το πρωί για τον πολύ αναμενόμενο αγώνα στην ολοκαίνουρια χωμάτινη πίστα της.



Στις 9 η ώρα που φτάσαμε εκεί, το parking είχε ήδη γεμίσει. Οι οδηγοί στα pits ήταν εν βρασμό ενώ κάποιοι έκαναν τις τελευταίες δοκιμές στην πίστα. Από τη διοργάνωση επισημάνθηκε πως ο αγώνας προσμετρά κανονικά στο πρωτάθλημα Dirt Racers οπότε όλοι θα έπρεπε να βάλουν τα δυνατά τους για ένα καλό αποτέλεσμα.

 Η ΠΙΣΤΑ: Μιλώντας για την κλίμακα 1/18, η αναδημιουργία της πίστας ήταν η λύτρωση για τους οδηγούς της, οι οποίοι στο παρελθόν είχαν "μετρήσει" πολλές λακκούβες και τούμπες εξαιτίας αυτών. Η νέα πίστα έδινε απίστευτη πρόσφυση με αποτέλεσμα να μπορούν να πατούν πιο άφοβα το γκάζι κάνοντας την οδήγηση πιο απολαυστική. 'Οσο για τα άλματα, βλέποντας τα 1/10 να δυσκολεύονται να τα περάσουν, κανένας της 1/18 δεν τολμούσε να επιχειρήσει το ίδιο και τα πέρναγαν με πολύ μικρή ταχύτητα.

ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ: Στην θέση του Βοβλα αγωνίστηκε τελικά ο Πετρούτσι σε μια πρώτη του επαφή με Off-Road. Επιπλέον, είχαμε και έναν οδηγό με αυτοκίνητο με αυτοκίνητο κλίμακας 1/16, τον κ. Μαδιανό Στέλιο που αγωνίστηκε κανονικά, αλλά τα αποτελέσματα του δεν θα προσμετρούσαν στην τελική κατάταξη, ούτε και στο πρωτάθλημα Dirt Racers. Just for fun λοιπόν. Από την αρχή φάνηκε ότι το Traxxas VXL του, περνά τα άλματα με περίσσεια ευκολία.

Το πρώτο προκριματικό ωστόσο πήρε ο Κοσμίδης που ήξερε από την προπόνηση του Σαββάτου τι έπρεπε να προσέξει. Στο δεύτερο ο Μαδιανός έπιασε το νόημα, πέρασε πρώτος. και δεν ενοχλήθηκε ξανά από τους παραπίσω οδηγούς για τα υπόλοιπα λεπτά. Στο τρίτο όμως, αντιμετώπισε πρόβλημα με τις μπαταρίες του και ο Κοσμίδης πήρε άλλη μία πρώτη θέση εξασφαλίζοντας την Pole Position.

Και στα τρία προκριματικά ο Παρδαλάκης ακολουθούσε στην τρίτη θέση με αρκετές τούμπες. Ο Κοκκινάκης με τον Κοντούζογλου Σταμάτη έπαιζαν για τις θέσεις 4 και 5 εναλλασσόμενοι μεταξύ τους. Ο Πετρούτσι, εργοστασιακός οδηγός της Vovlas S.A. έκανε την πιο εντυπωσιακή οδήγηση με back flips στα άλματα και τρωγόμενος με τον Γεωργιόπουλο που είχε κατά πολύ βελτιώσει την αξιοπιστία του Short Course του.


ΤΕΛΙΚΟΙ: Ακόμα και αν ο Μαδιανός έπαιζε off the record είχε πυροδοτήσει τον ανταγωνισμό με τον Κοσμίδη. Στον πρώτο τελικό πετάχτηκε μπροστά από τον Poleman, αλλά λίγο αργότερα ένα διπλό άλμα που κατέληξε σε τούμπα τον έστειλε πάλι δεύτερο. Με εναλλαγές στην πρώτη θέση ο Κοσμίδης τελικά τερμάτισε μπροστά από το VXL του Μαδιανού. Οι Παραπίσω θέσεις ήταν στο μοτίβο των προκριματικών. Αίσθηση προκαλούσε η επιμονή του Κοντούζογλου που με μοτέρ brushed, ελαστικά slic (πρόην buggy) και αναρτήσεις κούτσουρο χωνόταν ανάμεσα στους πιο γρήγορους κάνοντας τη ζωή τους δύσκολη.


Στον δεύτερο τελικό ο Μαδιανός πήρε μια εύκολη πρώτη θέση. Ο Κοσμίδης τερμάτισε δεύτερος έχοντας από βλάβη χάσει την κίνηση στον πίσω άξονα αλλά με τόσο grip στην πίστα, δεν έγινε εύκολα αντιληπτό. Πρόβλημα αντιμετώπιζε και ο Κοκκινάκης στο speed control του, με κάποια ξεσπάσματα που έκαναν το αυτοκίνητό του δυσκολοδήγητο.

Τρίτος τελικός, κρίσιμο πεντάλεπτο για τους πρώτους δύο. Ωστόσο Ο Κοντούζογλου τους έπιασε όλους στον ύπνο και πέρασε μπροστά. Για περίπου δύο λεπτά οι πιο γρήγοροι πλησίαζαν με φόρα να τον προσπεράσουν και πάνω στην βιασύνη τους χτύπαγαν στις σωλήνες δίνοντας αρκετή δουλειά στους ξετουμπαριστές.


Με δυσκολία οι Κοσμίδης, Μαδιανός και Παρδαλάκης πέρασαν μπροστά περίπου στα μισά του τελικού. Ο Κοσμίδης πήρε μια ακόμη πρώτη θέση εξασφαλίζοντας και ουσιαστικά (όχι μόνο τυπικά) τη νίκη.


ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ


1) Κοσμίδης Αλέξανδρος
2) Παρδαλάκης Μιχάλης
3) Κοντούζογλου Σταμάτης
4) Κοκκινάκης Σταμάτης
5) Πετρούτσι Βαλέριος
6) Γεωργιόπουλος Γιάννης
7) Μαδιανός Στέλιος


ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- η πίστα και η συντήρησή της
- οι αρκετές συμμετοχές
- ο καιρός
- οι ξετουμπαριστές ήταν απίκο
- οι παροχές της καντίνας
- συμμετοχή αγώνα μόλις 15 ευρώ

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- η έλλειψη συμπιεσμένου αέρα για τον καθαρισμό των αυτοκινήτων

VIDEOS






PHOTOS