Σε μια εποχή που ακόμα και ο πιο φρέσκος οδηγός Mini-z διαθέτει ΜR-03 (και όχι άδικα), εμείς παραμείναμε ένα μοντέλο πίσω.
Έχοντας τουλάχιστον περάσει από τη συχνότητα των 27AM στα 2.4ghz και κατακτώντας αρκετά καλές θέσεις με το MR-02, αποφασίστηκε και τη νέα σεζόν η συμμετοχή σε αγώνες με το ίδιο σασί. Γνωστό set-up, γνωστά κουσούρια, γνωστά προτερήματα, που να μπλέκεις με νέο σασί;
Ωστόσο δεν μείναμε στάσιμοι. Το αυτοκίνητο του mini maniaX δέχθηκε σημαντικές αλλαγές, τόσο στην εμφάνιση, όσο και στα λειτουργικά του μέρη.
ΚΑΠΑΚΙ: Μην έχοντας τη δυνατότητα να βρούμε το επιθυμητό καπάκι στην ελληνική αγορά, στις 13 Αυγούστου ένα κατάλευκο Ferrari F430 της σειράς Autoscale παραλήφθηκε από τα ΕΛΤΑ. Η επιλογή καθόλου τυχαία. Διάταξη Rear Motor που το κάνουν πολύ σβέλτο σε κλειστές στροφές, καμπυλωτό εμπρός μέρος χωρίς spoilers που δεν σφηνώνει στο αφρώδες υλικό της πίστας και φάρδος που προστατεύει τα ελαστικά από ξεζαντάρισμα είναι οι λόγοι που επιλέχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά (πόσες είπες;)
ΡΟΥΛΕΜΑΝ: Θεωρώντας το ρολάρισμα ως το Α και το Ω σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο, τα παλιά ρουλεμάν αντικαταστάθηκαν από ολοκαίνουρια της Atomic. Επιλέχθηκαν κυρίως λόγω χαμηλού κόστους αλλά και δοκιμασμένης ποιότητας και αντοχής.
OPTIONALS: Δεν φτιάχνουμε ποτέ ένα αυτοκίνητο "τούμπανο" γιατί τότε χάνεται και η μαγεία της οδήγησης και της εξάσκησης. Ένα τούμπανο αυτοκίνητο ή που τα κάνει όλα μόνο του οπότε δεν εξασκείσαι και πολύ ή που δεν δουλεύει σωστά και παλεύεις να πας ευθεία. Οπότε έχουμε και λέμε από μπροστά προς τα πίσω: Πλύμνες μεταλλικές Kyosho με 0 μοίρες camber. Είναι φορές που οι πλαστικές σπάνε σε αγώνα και δεν θα θέλαμε κάτι τέτοιο.
Ελατήρια Kyosho πολύ μαλακά, αυτά που δίνει η εταιρία στο κουτί των μοντέλων της.
Μπαταρίες Li-Fe της R-246, κόβοντας λίγο τα clips συγκράτησης, αφαιρώντας τις εμπρόσθιες επαφές των Nimh και σπρώχνοντας με λίγο παραπάνω δύναμη τα clips για να κουμπώσουν. Είναι αλήθεια πως για το MR-02 οι Li-Fe δεν είναι και από τα πιο πετυχημένα Optionals. Οι Nimh της Team Orion παρέμειναν ως μια αξιόλογη back up επιλογή.
Καινούριο transponder μιας και το παλιό είχε τα μαύρα του τα χάλια έχοντας γράψει μερικές χιλιάδες γύρους ανά τις πίστες της Αττικής.
Friction Shock System από την Kyosho και πάλι. Κι εδώ η τοποθέτηση θέλει επιδεξιότητα, ωστόσο η απόδοση του Friction στην πίστα είναι το κάτι άλλο.
Μπιλάτο διαφορικό Kyosho με spur Gear ιδιαίτερα μαλακό παράγοντας ελάχιστο θόρυβο κατά την εμπλοκή του με το pinion gear. Οι μπίλιες και τα δισκάκια συνεργάζονται άψογα και διαφορίζουν με αίσθηση...βελούδου. Ένα ελαφρύ slipάρισμα μειώνει τη ροπή που φτάνει στους τροχούς. Χωρίς καμία ρύθμιση και το μπιλάτο διαφορικό λειτουργεί τέλεια.
Το πλαστικό Rear T-Plate αντικαταστήθηκε με carbon αφενός για να μην σπάει, αφ εταίρου μικρής σκληρότητας για τη διατήρηση της υψηλής πρόσφυσης στον πίσω άξονα.
Τέλος το μοτέρ. Αγοράστηκε ένα Stock της Kyosho για λόγους νομιμότητας σε αγώνες και αφαιρέθηκε η προστατευτική ασφάλεια θερμοκρασιών που διαθέτει.
Αυτό το οποίο θα τελειοποιούσε το αυτοκίνητό μας θα ήταν μια μεταλλική βάση μοτέρ που επίσης αδυνατούμε να βρούμε στην ελληνική αγορά.
Αυτό είναι μέχρι στιγμής, λοιπόν, το αυτοκίνητο του mini maniaΧ και θα συμμετέχει σε όσο το δυνατόν περισσότερους αγώνες την ερχόμενη σεζόν, τρία πρωταθλήματα, μην ξεχνιόμαστε! Βέβαια δεν είμαστε οι μοναδικοί πιστοί στο MR-02. Τουλάχιστον δύο συστηματικοί οδηγοί mini-z Γεωργιόπουλος και Βουδούρης τρέχουν ακόμα το παλιό αυτό σασί. Μην ανησυχείτε, θα πάμε κατευθείαν στο MR-04 εμείς...
Όλα τα option parts αγοράστηκαν από το κατάστημα Model Mania στο Νέο Κόσμο το οποίο ευχαριστούμε θερμά για την άψογη συνεργασία εδώ και χρόνια.