Πριν καλά καλά τα χέρια μας ξεσυνηθίσουν τη διαγράμμιση της 8Plus Z, ο δεύτερος αγώνας του πρωταθλήματος mini-z ήρθε να μας τη θυμίσει πάλι.
Ίδιο, σταθερά επιτυχημένο σκηνικό, έντεκα συμμετοχές, live μετάδοση, καταγραφή τελικών από δύο κάμερες Go Pro αυτή τη φορά. Ευτυχές επίσης το γεγονός του χαλαρώματος των κανονισμών που είχε ως αποτέλεσμα να δούμε πραγματάκια των εταιριών TRP, PN Racing, Atomic και όχι αυστηρά Kyosho και R246 όπως μέχρι τον προηγούμενο αγώνα. Άλλαξε έτσι η ομοιογένεια του αγώνα; Χάλασε ο ανταγωνισμός; Έχασε την αίγλη του το πρωτάθλημα. Φυσικά και όχι.
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ: Αν και θα περιμέναμε οι οδηγοί να χωριστούν σε 6 και 5, χωρήστικαν σε 7 και 4 με βάση την οδηγική τους εμπειρία. Το group Α είχε πολύ καλή ροή και στα δύο προκριματικά, έστω και με τον συνωστισμό των 7 αυτοκίνητων που επικρατούσε. Το group Β αν και είχε περισσότερη άπλα στην πίστα, οι επαφές ήταν πολύ συχνότερες. Επίκεντρο της προσοχής, το αυτοκίνητο του Παπαδάκη με τα πανέμορφα φωτάκια που έδινε άλλο ύφος στον αγώνα.
ΤΕΛΙΚΟΙ: Στο Group B για άλλη μια φορά πρωταγωνιστούσε ο Γεωργιόπουλος. Αυτή τη φορά όμως είχε να κάνει και με τον πολύ βελτιωμένο Στεφανίδη. Ενώ βρισκόταν 6 γύρους μπροστά, ένα παξιμάδι τροχού έλυσε και αναγκάστηκε να βγει εκτός για να το αντικαταστήσει. Μέχρι να επιστρέψει, ο Στεφανίδης είχε καλύψει τους 6 γύρους και ήταν μπροστά. Τερμάτησε μόλις 1 γύρο πίσω του, επιφυλασσόμενος για την δεύτερη προσπάθεια.
Στον δεύτερο τελικό όμως βρέθηκαν να τερματίζουν σχεδόν μαζί, οπότε η oveall διαφορά τους ήταν ο ένας γύρος από τον πρώτο τελικό υπέρ του Στεφανίδη. Πίσω τους βρέθηκε η ανερχόμενη δύναμη που ονομάζεται Τζιμούρτας. Οι επίσης αρχάριοι σε αγώνες Καραγιάννης και Παπαδάκης έδωσαν τη δική τους παράσταση με τον νεότερο σε ηλικία, Καραγιάννη, να επικρατεί στην τέταρτη θέση.
Στο Group A το γνωστό σκηνικό. Καράμπελας σην Pole Position και οι Βελαώρας, Πετρουτσι, Χρυσόμαλλος, Κοσμίδης και Σκαλτσάς να προσπαθούν για μια θέση στο βάθρο. Ενώ ο Καράμπελας έφυγε μπροστά και άρχισε να ρίχνει γύρους στους υπόλοιπους, ένα χτύπημα και δύο κομμένα καλώδια τροφοδοσίας της πλακέτας τον έβγαλαν εκτός. Η μάχη ήταν πλέον μεταξύ Πετρούτσι και Βελαώρα με το Χρυσόμαλλο να ακολουθεί τρίτος. Ο Κοσμίδης ενώ είχε ασφαλίσει την τέταρτη θέση απειλήθηκε από τον Σκαλτσά και με δυσκολία κρατήθηκε μπροστά του.
Στη δεύτερη προσπάθεια ο Καράμπελας προσπάθησε να καλύψει το χαμένο έδαφος, ώντας συνολικά περίπου 90 γύρους πίσω. Η μάχη Πετρούτσι και Βελαώρα συνεχίστηκε με το δεύτερο να σκαρφαλώνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου μόλις για μερικά sec από τον Πετρούτσι. Ο Χρυσόμαλλος σε πολύ καλή φόρμα, και με πολύ καλό αυτοκίνητο τερμάτισε τρίτος με τον Κοσμίδη και Σκαλτσά να συμπληρώνουν την πεντάδα.
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1) Βελαώρας Τάσος 236 Laps
2) Πετρούτσι Βαλέριος 236 Laps
3) Χρυσόμαλλος Βασίλης 222 Laps
4) Κοσμίδης Αλεξανδρος 211 Laps
5) Σκαλτσάς Ανδρέας 203 Laps
6) Στεφανίδης Αργύρης 193 Laps
7) Γεωργιόπουλος Γιάννης 192 Laps
8) Τζιμούρτας Θάνος 146 Laps
9) Καράμπελας Νίκος 137 Laps
10) Καραγιάννης Νίκος 135 Laps
11) Παπαδάκης Μιχάλης 109 Laps
ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- πολύ καλή οργάνωση του χρόνου απλο τον κ. Δημητριάδη
- ο Πετρούτσι με Notebook για προγραμματισμό της πλακέτας του
- τυχαία πάντα επιλογή ανθρώπων για τεχνικό έλεγχο
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- ο διαχωρισμός των αυτοκινήτων σε 7 και 4 στα προκριματικά με αποτέλεσμα το group Β να μοιάζει σαν να έκανε προπόνηση
RACE GOSSIP
- έχει καθιερωθεί για αρκετούς οδηγούς να έχουν μαζί έναν φίλο για τεχνική υποστήριξη
- στον επόμενο αγώνα δεν θα έχουμε τα ίδια κορίτσια για introduction photo