
Η πρώτη και ίσως και μοναδική KO Propo EX1 με ASF Module για mini-z και dnano βρίσκεται στα χέρια του Βασίλη Τιράντι, συστηματικού αγωνιζόμενου, του Model Shop Championship.
Δεν χάσαμε την ευκαιρία να τη δοκιμάσουμε ένα όμορφο πρωινό Σαββάτου στην πίστα, τόσο για να περιηγηθούμε στο menu της όσο και να οδηγήσουμε με αυτή.Το πρώτο που καταλαβαίνει όποιος την πιάσει στα χέρια του είναι πως πρόκειται για μια λεπτεπίλεπτη κατασκευή που καμία σχέση δεν έχει με τους προκατόχους της. Δεν μπορείς εύκολα να καταλάβεις αν θα αντέξει ένα απρόσεχτο κατά λάθος χτύπημα συνεπώς την προσέχεις σαν τα μάτια σου. Επιπλέον, είναι πολύ μικρότερη σε μέγεθος και σε βάρος από την πρώην ελίτ των τηλεκατευθύνσεων, EX-10 Eurus.
Το μενού της και τι δεν κάνει. Dual Rate, EPA, ABS και Curves είναι παράμετροι που πολλές τηλεκατεύθύνσεις διαθέτουν. Η ΕΧ1 όμως είναι πολύ πιο περίπλοκη. Σαν μπεις βαθιά στο menu των ρυθμίσεων, χρειάζεται πολύ καλή γνώση του manual και για να ρυθμίσεις αυτό που θες, αλλά και για να βγεις στην αρχική οθόνη χωρίς να κάνεις καμιά...πατάτα.
Στην οδήγηση είναι η ικανοποίηση του κάθε οδηγού όμως. Για ανθρώπους που δεν μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα σε νέα δεδομένα και εξοπλισμό, η ΕΧ1 είναι τόσο φιλική που δεν πρόκειται να καταλάβουν τη διαφορά. Για προσαρμοστικούς οδηγούς σίγουρα μπορεί να αποτελέσει ένα τέλειο όπλο για οριακή οδήγηση αφού η αναλογικότητα των καναλιών της διαφέρει και από απλές αλλά και από άλλες ακριβότερες τηλεκατευθύνσεις.
Όσο για το κόστος, εκεί κι αν μείναμε με ανοιχτό το στόμα. Περιμένοντας να ακούσουμε για over 450 ευρώ, η ΕΧ1 στοίχισε στον ιδιοκτήτη της μόλις 330, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής από το εξωτερικό.Στην περίπτωση του Τιράντι επρόκειτο για το κατάλληλο εργαλείο στα κατάλληλα χέρια με το ιδανικό αυτοκίνητο. Ας μην ξεχνάμε πως μια καλή τηλεκατεύθυνση δεν πρέπει να "κρύβει" τις αδυναμίες ενός οδηγού αλλά να τελειοποιεί τις οδηγικές του ικανότητες. Σίγουρα αξίζει τον κόπο, ή μάλλον το χρήμα!













