Το γεγονός αυτό έχει ως σκοπό να εξομαλύνει τις διαφορές επιδόσεων μεταξύ των οδηγών του πρωταθλήματος, δίνοντας την ευκαιρία και σε πιο άπειρους αγωνιζόμενους να είναι ανταγωνιστικοί. Δοκιμάζοντας τη, λοιπόν, διαπιστώσαμε τα εξής:
- set up: απαιτούνται ελάχιστες έως και καθόλου αλλαγές
- θέση του loop: τοποθετήθηκε στην αρχή της ανηφόρας διότι στην παλιά θέση με τη νέα διαγράμμιση ωθούσε τα αυτοκίνητα σε αναπηδήσεις.
- προσαρμοστικότητα: όση και να διαθέτει ένας οδηγός, χρειάζεται αρκετή προπόνηση να συνηθίσει τη δεξιόστροφη φορά
- best lap: ύστερα από 3 ώρες προπόνηση, αγγίξαμε τα 4.67sec
- No of laps: γράψαμε 110 γύρους σε χρόνο ενός τελικού 10 λεπτών