Σε μία πρόσφατη προπόνηση, ένα μοτέρ από MR-03 VE δυσλειτουργούσε κι έτσι ανοίχτηκε για έναν εκτεταμένο έλεγχο. Τελικά διαπιστώθηκε κομμένο καλώδιο εκτός του μοτέρ, ωστόσο δεν χάσαμε την ευκαιρία να φωτογραφίσουμε τα...σωθικά του.
Αφαιρώντας το πίσω plate που φέρει το ένα από τα ρουλεμάν του άξονα, ήρθαμε αντιμέτωποι με το ρότορα σε μέγεθος μπατονέτας. Η αφαίρεση του είναι επίσης πανεύκολη. Οι περιελίξεις δεν είναι εύκολα εμφανείς καθώς τις καλύπτει ένα κομμάτι πλακέτας (σχήματος ροδέλας) πάνω στο οποίο είναι κολλημένα τα τρία καλώδια από την πλακέτα.
Ύστερα από πάρα πολλές ώρες χρήσης, το εσωτερικό του μοτέρ δεν είχε το παραμικρό σωματίδιο ή είτε σκόνη ή τρίμμα ελαστικών. Συνεπώς η συντήρηση του περιορίζεται σε ένα απλό φύσημα και λάδωμα των ρουλεμάν, εάν και εφ' όσον...
Διαβάστε σχετικά για το αντίστοιχο μοτέρ του dnano που είχαμε την ευκαιρία να δούμε πριν από περίπου ένα χρόνο.
Αφαιρώντας το πίσω plate που φέρει το ένα από τα ρουλεμάν του άξονα, ήρθαμε αντιμέτωποι με το ρότορα σε μέγεθος μπατονέτας. Η αφαίρεση του είναι επίσης πανεύκολη. Οι περιελίξεις δεν είναι εύκολα εμφανείς καθώς τις καλύπτει ένα κομμάτι πλακέτας (σχήματος ροδέλας) πάνω στο οποίο είναι κολλημένα τα τρία καλώδια από την πλακέτα.
Ύστερα από πάρα πολλές ώρες χρήσης, το εσωτερικό του μοτέρ δεν είχε το παραμικρό σωματίδιο ή είτε σκόνη ή τρίμμα ελαστικών. Συνεπώς η συντήρηση του περιορίζεται σε ένα απλό φύσημα και λάδωμα των ρουλεμάν, εάν και εφ' όσον...
Διαβάστε σχετικά για το αντίστοιχο μοτέρ του dnano που είχαμε την ευκαιρία να δούμε πριν από περίπου ένα χρόνο.