Το περασμένο Σάββατο στην πίστα 8Plus Z πραγματοποιήθηκε ο τρίτος αγώνας του πρωταθλήματος Tunning Masters με τα αυτοκίνητα των οδηγών να διαθέτουν ό,τι καλύτερο υπάρχει στην αγορά από optionals και αναλώσιμα ανταλλακτικά.
Οχτώ συμμετοχές, στο σύνολο έδειχναν πως ο κόσμος έχει επιστρέψει από τις παραλίες με full αγωνιστική διάθεση. Στις 14:00 έγινε η εκκίνηση του πρώτου προκριματικού με τα δύο groups οδηγών να έχουν μια άνετη και γρήγορη πίστα για να γράψουν αρκετούς γύρους.
Να σημειωθεί η αξιόλογη βοήθεια, εκ περιτροπής, των αγωνιζομένων προς τη γραμματεία, στην καταγραφή των χαμένων γύρων, ορισμένων αυτοκινήτων, από το Loop.Ύστερα από δύο προσπάθειες προκριματικών λοιπόν, ήρθε η σειρά των τελικών με τους αγωνιζόμενους να τερματίζουν με την ακόλουθη σειρά.
1) Πετρούτσι Βαλέριος
2) Σκαλτσάς Ανδρέας
3) Βελαώρας Τάσος
4) Κυρίτσης Χαράλαμπος
5) Μπερκέτης Μιχάλης
6) Μινόκογλου Κων/νος
7) Πέρος Χάρης
8) Καράμπελας Νίκος
Παίρνοντας την κατάταξη από τη βάση προς την κορυφή αναφέρουμε πως ο Ν. Καραμπελας πήρε την τελευταία θέση λόγω εξωαγωνιστικών υποχρεώσεων που δεν του επέτρεψαν να τρέξει στους τελικούς. Στην 7η θέση, ο Πέρος αγωνίστηκε για την εμπειρία του αγώνα, όντας φρέσκος στην κατηγορία και σίγουρα το μέλον του επιφυλασσει καλύτερα αποτελέσματα.
Ο κ. Μινόκογλου έκανε έναν διακριτικό αγώνα μη δημιουργώντας κανένα πρόβλημα παίρνοντας την έκτη θέση. Ο Μ. Μπερκέτης στην πέμπτη θέση έδειχνε σε όλο τον αγώνα κάτι να μην του αρέσει στο αυτοκίνητο, ωστόσο κατάφερε να σκαρφαλώσει στη μεση της κατάταξης. Το αυτοκίνητο του Κυρίτση, έχοντας λάβει την "περιποίηση" αρκετών οδηγών της πίστας για να είναι ανταγωνιστικό ήταν ένα από τα πιο καλοστημένα εκείνης της μέρας και άξια τον έφερε στην τέταρτη θέση.
Όσο για το βάθρο, οι συστάσεις είναι περιττές. Βελαώρας, Σκαλτσάς και Πετρούτσι, ο ένας καλύτερος από τον άλλο. Προπονημένοι, επιδέξιοι, στημένα αυτοκίνητα και προσεκτική οδήγηση ήταν το πακέτο που έφερε άλλο ένα κύπελλο στο ράφι τους. Πραγματικοί Tunning Masters!
Οχτώ συμμετοχές, στο σύνολο έδειχναν πως ο κόσμος έχει επιστρέψει από τις παραλίες με full αγωνιστική διάθεση. Στις 14:00 έγινε η εκκίνηση του πρώτου προκριματικού με τα δύο groups οδηγών να έχουν μια άνετη και γρήγορη πίστα για να γράψουν αρκετούς γύρους.
Να σημειωθεί η αξιόλογη βοήθεια, εκ περιτροπής, των αγωνιζομένων προς τη γραμματεία, στην καταγραφή των χαμένων γύρων, ορισμένων αυτοκινήτων, από το Loop.Ύστερα από δύο προσπάθειες προκριματικών λοιπόν, ήρθε η σειρά των τελικών με τους αγωνιζόμενους να τερματίζουν με την ακόλουθη σειρά.
1) Πετρούτσι Βαλέριος
2) Σκαλτσάς Ανδρέας
3) Βελαώρας Τάσος
4) Κυρίτσης Χαράλαμπος
5) Μπερκέτης Μιχάλης
6) Μινόκογλου Κων/νος
7) Πέρος Χάρης
8) Καράμπελας Νίκος
Παίρνοντας την κατάταξη από τη βάση προς την κορυφή αναφέρουμε πως ο Ν. Καραμπελας πήρε την τελευταία θέση λόγω εξωαγωνιστικών υποχρεώσεων που δεν του επέτρεψαν να τρέξει στους τελικούς. Στην 7η θέση, ο Πέρος αγωνίστηκε για την εμπειρία του αγώνα, όντας φρέσκος στην κατηγορία και σίγουρα το μέλον του επιφυλασσει καλύτερα αποτελέσματα.
Ο κ. Μινόκογλου έκανε έναν διακριτικό αγώνα μη δημιουργώντας κανένα πρόβλημα παίρνοντας την έκτη θέση. Ο Μ. Μπερκέτης στην πέμπτη θέση έδειχνε σε όλο τον αγώνα κάτι να μην του αρέσει στο αυτοκίνητο, ωστόσο κατάφερε να σκαρφαλώσει στη μεση της κατάταξης. Το αυτοκίνητο του Κυρίτση, έχοντας λάβει την "περιποίηση" αρκετών οδηγών της πίστας για να είναι ανταγωνιστικό ήταν ένα από τα πιο καλοστημένα εκείνης της μέρας και άξια τον έφερε στην τέταρτη θέση.
Όσο για το βάθρο, οι συστάσεις είναι περιττές. Βελαώρας, Σκαλτσάς και Πετρούτσι, ο ένας καλύτερος από τον άλλο. Προπονημένοι, επιδέξιοι, στημένα αυτοκίνητα και προσεκτική οδήγηση ήταν το πακέτο που έφερε άλλο ένα κύπελλο στο ράφι τους. Πραγματικοί Tunning Masters!