Voila! Ύστερα από ριζική αλλαγή στην πίστα, προσθήκη νέων κανονισμών, νέο αίμα στο Model Shop, δεκάδες ώρες προπόνησης και αρκετό promotion το ιδιωτικό πρωτάθλημα mini-z στο Βύρωνα, το περασμένο Σάββατο εγκαινίασε τη δεύτερη αγωνιστική του περίοδο.
Το απόγευμα ξεκίνησε ευχάριστα με τις αφίξεις των οδηγών που δεν είχαμε δει στο προηγούμενο πρωτάθλημα Βελαώρα, Κυρίτση και Ζαφειρίου. Λίγο πριν την έναρξη του αγώνα οι οδηγοί Τιράντι και Κοσμίδης παρέλαβαν πίσω ελαστικά σκληρότητας 30* από τη διοργάνωση, όπως ορίζει ο κανονισμός, για να υστερούν σε σχέση τους υπόλοιπους, αφού πέρυσι πήραν την πρώτη και δεύτερη θέση του πρωταθλήματος αντίστοιχα. Ο τρίτος, Γλεντζάκης, απουσίαζε από τον αγώνα και γλίτωσε αυτή τη επίπονη διαδικασία.
Το format του αγώνα ίδιο σχεδόν με πέρυσι. 10 γύροι ατομικά για best lap, δύο πεντάλεπτα προκριματικά, αλλά τελικός 20 λεπτών φέτος. Με βάση τους χρονομετρημένους γύρους είχαμε τα ακόλουθα group:
Group A: Πετρούτσι, Τιράντι, Βελαώρας, Κυρίτσης
Group B: Κοσμίδης, Γεωργιόπουλος, Φοντούλης, Ζαφειρίου
Ύστερα από τα προκριματικά δεν άλλαξαν οι σειρές για τους τελικούς. Και για τα δύο group υπήρχαν από τρεις ξετουμπαριστές που δεν χρειάστηκαν και πολύ τελικά. Η πίστα είχε πολύ καλή ροή λόγω της ορατότητας που προσφέρει αλλά και λόγω της οδηγικής σύνεσης των οδηγών.
Ακόμα και ο Ζαφειρίου που μετρά μόλις λίγους μήνες στο Mini-z και είναι ακόμα στις κα_ _ες του, οδήγησε όμορφα και χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στους γρηγορότερους. Ισοβαθμία στους γύρους είχαν ο Βελαώρας με τον Κοσμίδη, αλλά ο πρώτος επικράτησε λόγω καλύτερου best lap και έμεινε στον Α τελικό.
FINAL B: Αν και ο Κοσμίδης ξεκινούσε από την Pole Position δεν κατάφερε να κρατηθεί εκεί και ο Γεωργιόπουλος πέρασε μπροστά. Επί 20 λεπτά ό Poleman είχε λυσσάξει να τον περάσει, είχε πιο γρήγορο ρυθμό αλλά ο Γεωργιόπουλος έκανε πολύ λιγότερα λάθη τερματίζοντας 2 γύρους μπροστά του.
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Φοντούλης που μέχρι ένα σημείο ανταγωνιζόταν τον Ζαφειρίου. Ωστόσο μερικά ξεζανταρίσματα ελαστικών έκαναν τον Ζαφειρίου να χάσει αρκετό χρόνο εκτός πίστας.
FINAL A: Εδώ έγινε το μεγάλο πανηγύρι. Ο Πετρούτσι από την Pole Position έφυγε μπροστά και μην τον είδατε. Ακόμα και όταν στο 18ο λεπτό βγήκε για να αλλάξει μπαταρίες, κανένας από τους υπόλοιπους οδηγούς δεν κατάφερε να τον απειλήσει. Παραπίσω τώρα, Τιράντι, Κυρίτσης και Βελαώρας βρίσκονταν πολύ κοντά με τον Βελαώρα να έχει προοπτικές για κάτι καλύτερο από τέταρτος.
Περίπου στα 14 λεπτά αγώνα κατάφερε να περάσει τον Κυρίτση. Αλλά μάλλον αυτό δεν του έφτανε, έβαλε το κεφάλι κάτω και κυνήγησε και τον Τιράντι που όδευε δύο και κάτι, γύρους μπροστά του.
Μάζεψε έναν γύρο...κουτσά στραβά άλλον έναν και ενώ όλα έδειχναν πως μέχρι εκεί μπορούσε να φτάσει....BOOM! Στον τελευταίο γύρο ο Τιράντι χτύπησε με τον Πετρούτσι και για κακή του τύχη γύρισε ανάποδα, ο Βελαώρας πέρασε μπροστά και πήρε πρώτος το γύρο τερματισμού.
Η γραμματεία παραληρούσε με αυτό που έβλεπε να συμβαίνει και μετέδιδε προφορικά. Ήταν ίσως ο καλύτερος τελικός που έχουμε δει μέχρι τώρα στο Model Shop!
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1) Πετρούτσι Βαλέριος 203 Laps
2) Βελαώρας Τάσος 200 Laps
3) Τιράντι Βασίλης 199 Laps
4) Κυρίτσης Χαράλαμπος 183 Laps
5) Γεωργιόπουλος Γιάννης 177 Laps
6) Κοσμίδης Αλέξανδρος 175 Laps
7) Φοντούλης Παναγιώτης 152 Laps
8) Ζαφειρίου Αλέξανδρος 136 Laps
ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- οι νέες συμμετοχές
- οι σχεδόν αχρείαστοι ξετουμπαριστές
- καφεδάκια με delivery και μόλις 1 ευρώ
- συμμετοχή αγώνα μόλις 7 ευρώ
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- που η γραμματεία κάνει μερικά τσαλιμάκια
RACE GOSSIP
- o Κυρίτσης στον τελικό έμεινε από μπαταρίες και στο τσακ τερμάτισε (miliamaperορουφήχτρα το μοτέρ του)
- πίσω ελαστικά σκληρότητας 30* για Πετρούτσι, Βελαώρα και Τιράντι στον επόμενο αγώνα (He,he,heee....)