Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Slot Cars Championship Classic: Round 1



Τέλος για τα Rally στο Hellenic Slot Car Club και επιστρέφουμε ξανά στους αγώνες πίστας, αυτή τη φορά με αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής.




Η αλλαγή της πίστας έγινε αστραπιαία και ο πρώτος αγώνας ήταν σίγουρα ένα warm up για τους περισσότερους αγωνιζόμενους. Ο λόγος στον διοργανωτή, Χρήστο Νισκόπουλο:

"Αναφορά του 1ου αγώνα Classic Cup της Slot it.

Οι φανατικοί των αυτοκινήτων πίστας, αφού περίμεναν  4 περίπου μήνες, ήρθε η ώρα που ανέμεναν.
Το Club μεταμορφώθηκε γρήγορα, και η τετραπλή διαδρομή αντικατέστησε τις rally.
Το όμορφα «τερατάκια» μια άλλης εποχής, που πολλοί την θεωρούν, σε πολλούς τομείς, καλύτερη από την σημερινή, στήθηκαν στο grid για τον πρώτο αγώνα.
FerrariFordChaparralAlfaMatra & McLaren θα γίνουν πρωταγωνιστές για τους μήνες που απομένουν μέχρι το τέλος του 2014.
Οι προπονήσεις που προηγήθηκαν θα τις χαρακτήριζα μουδιασμένες. Πολλοί αυτοί, που την τελευταία στιγμή πήραν την πρώτη γεύση των αυτοκινήτων τους και πολλοί, που μετά από καιρό απραξίας, έδωσαν το παρόν.
11 τελικά οι οδηγοί του πρώτου αγώνα, χαρακτηριστικό του οποίου οι έντονες αυξομειώσεις των περισσοτέρων στο βινύλιο. Άλλοι ξεκίνησαν και ολοκλήρωσαν δυνατά, άλλοι μπήκαν δυνατά όμως «ξεφούσκωσαν» και άλλοι ξεπέρασαν το αρχικό σοκ, βρίσκοντας ρυθμό γύρο με το γύρο.
Πάμε όμως τα πράγματα από την αρχή!
Οι δοκιμές λίγο μετά τις 17:00 τελειώνουν. Οι απαιτούμενες προεργασίες ολοκληρώνονται και οι πίστα «ανοίγει» για τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά.  
Ο Πετρής ξεκινά και σταματά τα χρονόμετρα στα 8,256. Πέντε οδηγοί που ακολουθούν δεν καταφέρνουν να κινηθούν κάτω από αυτόν τον χρόνο. Έβδομος στην πίστα ο Τζάκ. Με αυτοκίνητο «δια χειρός Πετρή» κατεβάζει στα 8,232 και κλέβει την μπουκιά από το στόμα του Γιώργου την τελευταία στιγμή. Οι υπόλοιποι τέσσερις οδηγοί δεν θα καταφέρουν κάτι ιδιαίτερο και έτσι η poll θα μείνει μέχρι τέλους στα χέρια του Τζάκ.  
Οι σειρές που δημιουργούνται μετά τα δοκιμαστικά:


1-35
Τα ελαστικά για τον αγώνα είναι handout. Αυτό δημιουργεί προβλήματα και πονοκέφαλο στους οδηγούς που καλούνται να διαχειριστούν την δύναμη των μοτέρ τους όσο καλύτερα γίνεται, στην αρχή τουλάχιστον. Τα αυτοκίνητα «γλιστράνε» και το λάθος μπορεί εύκολα να έρθει. Μετά από τους πρώτους 35 γύρους ο Γιώργος παίρνει κεφάλι στον αγώνα κατέχοντας και το best μέχρι στιγμής. Ο Τζάκ τον ακολουθεί , περίπου 6 δευτερόλεπτα πίσω και στην τρίτη θέση ο Τίμος. Χωρίς ρυθμό και ψυχολογία ο Γιάννης είναι σκιά του εαυτού του, και η τέταρτη θέση που έχει, δεν του λέει και τίποτα εάν αναλογιστεί κανείς ότι  14 δευτερόλεπτα το χωρίζουν από την κορυφή, μόλις στους πρώτους 35 γύρους. Πέμπτος ο Ηρακλής. Με ελάχιστη προπόνηση αλλά με πολύ κέφι και όρεξη έχει ριχτεί στην μάχη μετά από καιρό, και για αρχή τα πάει μια χαρά. Οι δυο επόμενες θέσεις είναι οικογενειακή υπόθεση. Μπαμπάς και γιος. Ο Distributor και υπογράφοντας (Χρήστος), παίρνει το βάπτισμα του πυρός. Άλλο η προπόνηση και η πλάκα και άλλο η πραγματική κόντρα σε πρωταθληματικό αγώνα. Η διαφορά μεταξύ των δυο, απλά με μια λέξη, χάος. Ενώ και ο πιτσιρικάς (Θάνος) δεν έχει βρει τα πατήματα του και απέχει πολύ, σε εικόνα, από αυτή που έκτισε ο ίδιος λίγους μήνες πριν στα Group C. Για τις θέσεις 8 έως και 11 σφαγή. Ο Φίλιππος μπροστά και ακολουθούν πολύ κοντά Αντώνης, Νίκος και Γιάννης.


36-70
Ο Γιωργάρας θέτει γερά τις βάσεις για το ψηλότερο σκαλί του βάθρου, κατεβάζοντας λίγο ακόμη και το best. Δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο του φαβορί για την παρούσα στιγμή, και αποδεικνύει ότι είναι πιο έτοιμος από όλους για τις απαιτήσεις του πρωταθλήματος. Ο Τζάκ προσπαθεί να τον ακολουθήσει όμως  φαίνεται η αγωνιστική του απραξία. Τρίτος πλέον έχει περάσει ο Ηρακλής που για δεύτερο συνεχόμενο «πεντάλεπτο» οδηγεί σταθερά και γρήγορα. Ξεπερνώντας το αρχικό σοκ, ανεβάζει ρυθμό και ο Χρήστος που έχει γίνει βδέλλα στον Ηρακλή. Ο Τίμος αντιμετωπίζει  θεματάκια με την McLaren του και χάνει αισθητά έδαφος, υποχωρώντας σε θέσεις ενώ στο ίδιο μοτίβο και ο Γιάννης που «επιβεβαιώνει» ότι δεν είναι η καλή του μέρα. Τραγικός και σε αυτό το σημείο ο Βενιαμίν της παρέας, Θάνος, σύμφωνα πάντα με τα δεδομένα του. Ο Νικόλας αφυπνίζεται και σκαρφαλώνει δυο θέσεις «παρασύροντας» και τον Γιάννη. Φίλιππος και Αντώνης στις θέσεις 9 & 11 αντίστοιχα.


71-105 γύροι.
Ο Γιώργος δείχνει να ελέγχει την κατάσταση και βαδίζει ολοταχώς σε μια άνετη νίκη. Ο Τζάκ μειώνει την διαφορά που τους χωρίζει, η οποία, όμως παραμένει σε «υψηλά»  και ίσως μη ανατρέψιμα επίπεδα. Και οι δύο τους είναι σε έναν δικό τους αγώνα, έχοντας ξεχωρίσει αρκετά από τους αντιπάλους τους και είναι οι μόνοι που κατεβαίνουν κάτω από τα 8 δευτερόλεπτα. Αυτή την φορά το best περνά στα χέρια του Τζάκ. Από τα μέσα του αγώνα οι δυο πρώτες θέσεις «έδειχναν» καπαρωμένες από τους προαναφερθέντες. Έτσι το ενδιαφέρον στρέφεται για την τελευταία θέση του podium.  Ο Χρήστος έχει περάσει πλέον, στην τρίτη θέση ανεβάζοντας συνεχώς ρυθμό και εκμεταλλευόμενος προβλήματα και ατυχίες όσων των ακολουθούν και την διεκδικούν. Ο Τίμος δεν μπορεί να πιέσει και δεν είναι σταθερός, ο Ηρακλής ταλαιπωρείται από ρεύματα εξαιτίας διαλυμένου ενός εκ των δυο μουστακίων και ο Γιάννης έχει μείνει πίσω. Σε αυτό το σημείο ξεχωρίζει ο Θάνος. Ξαφνικά ξυπνά, πιέζει δίχως αύριο  το αυτοκίνητο, που ακολουθεί πιστά τις εντολές του και ροκανίζει ή μάλλον καταβροχθίζει την διαφορά του από τους πρωτοπόρους, μπαίνοντας στο κόλπο και διατηρώντας τις ελπίδες του. Ο Νικόλας ξεκολλά λίγο από τους «διώκτες» του, αλλά πολύ δύσκολα θα μπορέσει στους γύρους που απομένουν για την καρό σημαία να κερδίσει κάτι παραπάνω. Ανοικτοί οι λογαριασμοί για Φίλιππο και Γιάννη, που έχουν αφήσει λίγο πίσω πια τον Αντώνη.


106-140
Πρώτος την καρό σημαία αντικρίζει ο κύριος Πετρής.
Απόλυτα δίκαιη η νίκη του. Ήταν ταχύτατος και απρόσμενα σταθερός. Συνταγή ικανή για ανεβάσει κάποιον στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Στο τέλος, προσπάθησε να απαντήσει στο best του Τζάκ, όμως δεν τα κατάφερε. Η καλή μέρα λένε, και έχουν δίκιο τις περισσότερες φορές, φαίνεται από το πρωί. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα έλεγα φαίνονταν από το μεσημέρι. Άψογα προετοιμασμένος αφού βεβαιώθηκε για την κατάσταση των αυτοκινήτων του αλλά και του ίδιου, έδωσε ότι μπορούσε και βοήθησε κόσμο πριν την εκκίνηση. Πινελιές και όχι μόνο, στο αυτοκίνητο του Θάνου, βοήθησε τον Αντώνη, τον Φίλιππο, τον Ηρακλή και στο τέλος ήταν το δεξί χέρι του Τίμου!! Τι άλλο να κάνει ο χριστιανός… Ήταν όλα τα λεφτά, το πρόσωπο της ημέρας.  Ένα μεγάλο μπράβο του…
Δεύτερος το κύριος Androvich.
Πάλεψε όσο μπορούσε. Με ένα αυτοκίνητο από το Α μέχρι και το Ω στημένο από το πρόσωπο της ημέρας (Πετρής). Έκανε το καλύτερο που μπορούσε στο come back του. Δικαιολόγησε για ακόμη μια φορά το ταλέντο του, όμως πια αυτό και μόνο δεν αρκεί για την νίκη. Όμως θα πρέπει να είναι απόλυτα ευχαριστημένος από την τελική συγκομιδή βαθμών του (27+1+1= 29), αφού «τσίμπησε» και τους δυο επιπλέον βαθμούς (Poll & Best).
Τρίτος ο κύριος Νισκόπουλος!!
Μπορεί να έχει τις περισσότερες «παρουσίες» από όλους στους αγώνες του Club, και να έχει βρεθεί αντιμέτωπος με όλους σε προπονήσεις όλα αυτά τα χρόνια. Όμως ο αγώνας είναι άλλο πράγμα. Άλλη η θέση του διοργανωτή και άλλη του αγωνιζόμενου. Ευτυχώς μετά το μουδιασμένο ξεκίνημα, συγκεντρώθηκε και μπόρεσε να σώσει την «παρτίδα». Όπως λένε και στο ποδόσφαιρο, του λείπουν παιχνίδια… και το μέλλον θα δείξει αν μπορεί να αντιμετωπίσει στα ίσα τα πολύ δυνατά ονόματα του χώρου με συνέπια και συνέχεια…
Τέταρτος ο κύριος Κουλουρίδης.
Είναι πάντα ένα υπολογίσιμος αντίπαλος. Εκνευριστικά !! σταθερός και γρήγορος. Η πολύμηνη απουσία του όμως, λογικά, του στέρησε τα μεγάλα του ατού. Ξεκίνησε δυνατά όμως η συνέχεια του δεν ήταν η αναμενόμενη. Χρόνο χρειάζεται και θα δείξει στην πίστα τι πραγματικά μπορεί να κάνει.
Μια θέση πιο κάτω, στην πέμπτη, ο κύριος Χάιτας.
Ίσως ο μεγάλος άτυχος της ημέρας. Θα μπορούσε να είναι πολύ πιο πάνω στην κατάταξη, όμως το κατεστραμμένο braid, του χάλασε τα σχέδια. Και αυτός απείχε για μεγάλο χρονικό διάστημα από την ενεργό δράση, παρ’ όλα αυτά έδειξε ότι πολύ σύντομα θα ανήκει δικαίως σε αυτούς που μπορούν να διεκδικούν νίκες.
Στην έκτη θέση το Νισκοπουλάκι.
Επιτρέψτε μου να πω, και όχι λόγω της σχέση μου μαζί του, ότι στο δεύτερο μισό του αγώνα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής. Έδωσε ρεσιτάλ, αφού συγκεντρώθηκε και εμπιστεύτηκε το αυτοκίνητο του. Εάν ήταν πιο εγκρατής στην αρχή σίγουρα θα είχε καλύτερη τύχη, όμως οι αγώνες δεν έχουν αν…
Έβδομος ο κύριος Νεραντζής.
Ένας αγώνας που θέλει να ξεχάσει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δεν έχει να κάνει μόνο με το τελικό αποτέλεσμα.  Πάνω από όλα το hobby είναι διασκέδαση που ξεκινά από την προετοιμασία του αυτοκινήτου, τις προπονήσεις και φυσικά τον αγώνα. Στις μέρες που προηγήθηκαν αλλά και το Σάββατο δεν του πήγε τίποτα καλά…
Όγδοος ο κύριος Βεργανελάκης.
Ο συναλυτάρχης (αφού πλέον ο αλυτάρχης είναι και αγωνιζόμενος..), έκανε ένα ακόμη μέτριο ξεκίνημα. Σίγουρα θα το βρει και σίγουρα στον επόμενο αγώνα θα δείξει άλλο πρόσωπο. Όχι μόνο για τον ίδιο αλλά γιατί κάθε χώρος έχει ανάγκη από τις γνώσεις,  το ήθος και την αγωνιστική του παιδεία.
Ένατος ο κύριος Σαμούρης.
Και αυτός δεν έδειξε τα αναμενόμενα. Λίγες οι ώρες σε προπόνηση και αρκετοί η μήνες της απουσίας, οπότε ίσως λογικό το τελικό αποτέλεσμα. Σύντομα όμως και αυτός θα δείξει στο βινύλιο αυτά που μπορεί και ξέρει.
Δέκατος ο κύριος Θεολόγος.
Η επιλογή του guide τον προβλημάτισε και τον δυσκόλεψε μάλλον στον αγώνα. Το αυτοκίνητο του είχε «μούτρα» και η ουρά ήταν «χαρωπή» με αποτέλεσμα να μην μπορεί να πιέσει. Και αυτός ανήκει στο group που δεν μπόρεσαν να κάνουν δοκιμές τις μέρες που προηγήθηκαν. 
Ενδέκατος αλλά όχι καταϊδρωμένος ο κύριος Γεωργαντάς.
Οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις δεν τον άφησαν να ολοκληρώσει κανονικά τον αγώνα του. Εγκατέλειψε την παρέα πριν ολοκληρώσει το τελευταίο σκέλος και έτσι έμεινε στην τελευταία θέση. Είχε τα φόντα και την δυνατότητα να διεκδικήσει μέχρι και την όγδοη θέση αφού στο τέλος των 105 γύρων ήταν στο παιχνίδι και λογικά θα έδινε μάχη με τους Νίκο και Γιάννη.


Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους και πολλά συγχαρητήρια στον νικητή!!