Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Slot Cars Championship Classic: Round 2


Ακόμα ένας αγώνας προστέθηκε στα πρακτικά του πρωταθλήματος Classic του Hellenic Slot Car Club με το handicap να παίζει ακόμα πιο σημαντικό ρόλο από πέρσι.




Ο διοργανωτής, Χρήστος Νισκόπουλος περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια τα γενόμενα του αγώνα:

"Αναφορά του 2ου αγώνα Classic
Δεύτερη στροφή του νέου πρωταθλήματος που αναμένεται να είναι πιο συναρπαστική. Το handicap δυσκολεύει τους «γρήγορους» και δίνει την ευκαιρία σε κάποιους που ατύχησαν 15 μέρες πριν.
«Θύματα» του handicap του πρώτου αγώνα οι Πετρής, Androvich και Νισκό Χρ. Tο podium του 1ου αγώνα θα αγωνιστεί με τα νέα μοτέρ της slot it που υπολείπονται σε στροφές αλλά και με ολοκαίνουργια ελαστικά. Στις προπονήσεις που προηγήθηκαν οι Πετρής και Νισκό έβαλαν ώρες στην πίστα για να προετοιμαστούν όσο καλύτερα γίνεται ενώ ο Androvich μια μέρα πριν από τον αγώνα έκανε τις δικές του δοκιμές.
Από την άλλη μεριά έχουμε όλους τους υπόλοιπους οδηγούς που πλέον, βάση κανονισμού, μπορούν να «φέρουν» τα ελαστικά τους στην διάμετρο που επιθυμούν με την προϋπόθεση να είναι ακόλλητα στις ζάντες. Κάτι που ναι μεν είναι σημαντική «βοήθεια», αλλά και εγκυμονεί κινδύνους. Η υπερβολική λείανση του μπορεί να αποβεί μοιραία κατά την διάρκεια του αγώνα.
Τα αποτελέσματα του 1ου αγώνα, δίνουν ένα προβάδισμα στα προγνωστικά στους Χάιτα, Νισκό Θ., και Νεραντζή, που προσπάθησαν έφτασαν στην πηγή αλλά τελικά έμειναν εκτός βάθρου και φυσικά εκτός handicap. Ο Κουλουρίδης Τ. δεν θα είναι στον αγώνα, ενώ και οι υπόλοιποι οδηγοί (Βεργανέλ, Σαμούρης, Θεολόγος)είχαν το χρονικό περιθώριο να διορθώσουν λάθη, να βελτιώσουν αυτοκίνητα και χέρια!
Τρία ακόμη πρόσωπα που απουσιάσαν πριν από 15 μέρες, ρίχνονται στην μάχη του νέου πρωταθλήματος. Ο λόγος για τους Ζουρμπάνο (πολύμηνη καλοκαιρινή απουσία), Αμερικάνο (επαγγελματικές υποχρεώσεις αλλά και ένα πολύ ευχάριστο γεγονός !!) και τέλος για τον Φρέντυ που μάλλον θα είναι και ο τελευταίος αγώνας, αφού και αυτός ξενιτεύεται για επαγγελματικούς λόγους.
12 χαρούμενες φατσούλες έτοιμες για την μάχη που ακολουθεί…

Δοκιμαστικά και όπως αναμένεται οι Πετρής, Androvich και Νισκό Χ. δεν θα είναι υποψήφιοι για την poll. Ο πιο απογοητευτικός από τους τρείς στα δοκιμαστικά είναι οdistributor. Ο Ηρακλής που ακολουθεί επιβεβαιώνει τις προβλέψεις κατεβάζοντας αισθητά τον χρόνο σταματώντας τα χρονόμετρα στο 7,997 σχεδόν 4 ολόκληρα δέκατα από τον χρόνο του Πετρή. Ο Νεραντζής στην πίστα και ο χρόνος κατεβαίνει και άλλο (7,973), ενώ ευχάριστη έκπληξη είναι ο Σαμούρης που ξεπερνά και αυτός τον χρόνο του Γιώργου. Οι υπόλοιποι οδηγοί δεν καταφέρνουν να κάνουν την έκπληξη και ο μόνος που απομένει είναι ο Θάνος. Οι αθλητικές προπονήσεις του κάθε Σάββατο, αναγκαστικά, τον «υποχρεώνουν» να μπαίνει τελευταίος στην διαδικασία και να μην ακολουθεί κατά λέξη το πρωτόκολλο!!  Κυριολεκτικά στον τελευταίο του γύρο κλέβει τον πόντο από τον Νεραντζή κατεβάζοντας κατά μισό δέκατο ακόμη το best! Ταυτόχρονα «πετά» στην δεύτερη σειρά τον Πετρή. Έτσι λοιπόν οι προβλέψεις επιβεβαιώνονται πανηγυρικά αφού την πρώτη σειρά αποτελούν οδηγοί που δεν έχουν handicap.

0-35 γύροι.
Ο Hercules αρπάζει την ευκαιρία από τα μαλλιά, και τίθεται επικεφαλής του αγώνα, ακολουθούμενος από τον Γιάννη. Πολύ κοντά τους όμως ο Γιώργος που δεν δείχνει να τον πτοεί το μειονέκτημα που έχει.
Στην τέταρτη θέση ο Τζάκ, ο όποιος προσπαθεί να κρατήσει επαφή με την κορυφή. Οι τέσσερεις τους ξεχωρίζουν λίγο ενώ πιο πίσω έχουμε σφαγή για τις θέσεις 5 έως 8.
Ο μεγάλος χαμένος σε αυτό το σημείο του αγώνα είναι ο Θάνος. Στον δέκατο περίπου γύρο του και ενώ έχει μπει δυναμικά, το spur «πατινάρει» στον άξονα του και δυστυχώς χάνει πολύτιμο χρόνο στην επισκευή του. Έτσι λοιπόν η ελπίδα του για διάκριση «πεθαίνει» νωρίς… παρηγοριά του το best του αγώνα που έχει μέχρι στιγμής.


36-70 γύροι.
Παραδοσιακά διαμορφώνονται πλέον group.
Ο Ηρακλής εξακολουθεί να προηγείται. Οδηγεί γρήγορα και συνετά ανοίγοντας λίγο την διαφορά από τον δεύτερο Γιώργο, που εκμεταλλεύεται προβλήματα του Γιάννη και τον προσπερνά. Οι τρείς πια έχουν ξεχωρίσει και εκτός απροόπτου θα δώσουν μάχη μεταξύ τους για τις θέσεις του podium.
Στο επόμενο group συναντούμε τους Τζάκ, Χρήστο και Βαγγέλη.  Ο Τζάκ δεν μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων και ταυτόχρονα έχει να αντιμετωπίσει τον Χρήστο που για δεύτερη συνεχόμενη φόρα μετά το μουδιασμένο ξεκίνημα ανεβάζει σιγά σιγά ρυθμό αλλά και το Βαγγέλη που εγκλιματίζεται γύρο με τον γύρο και απειλεί.
Ο Γιάννης Σ. στο σημείο αυτό δεν μπορεί να αποφύγει λάθη και χάνει θέσεις και χρόνο.


71-105 γύροι.
Οι θέσεις στην κορυφή παραμένουν οι ίδιες. Ο Ηρακλής ανταπεξέρχεται άψογα στις απατήσεις του αγώνα και αντιμετωπίζει με επιτυχία την προσπάθεια του Γιώργου να κάνει το απίθανο.  Ο Γιάννης από την άλλη χάνει ακόμα λίγο έδαφος, και ελπίζει μόνο σε θαύμα για ανατροπή.
Πιο πίσω ο Τζάκ ξεκολλά, ελάχιστα όμως, από τους δυο αντιπάλους του. Κινείτε ταχύτατα στην άσπρη που παραδοσιακά «αγαπά» , κάνοντας μάλιστα και το best του αγώνα μέχρι στιγμής. Δεν αποφεύγει όμως λάθη και εξόδους κάτι που εκμεταλλεύεται ο Χρήστος που είναι μεν πιο αργός από τους τρεις του group αλλά χωρίς εξόδους παραμένει στο κόλπο.
Πιο πίσω δεν έχουμε αλλαγή στην κατάταξη μόνο αυξομειώσεις στις διαφορές.


106-140 γύροι.
Καρό σημαία για τον αγώνα.
Πρώτη θέση για τον Χάιτα Ηρακλή.
Από την αρχή και μέχρι το τέλος του δεν την έχασε. Μπόρεσε να ελέγξει το ρυθμό του , δεν απέφυγε κάποια  λαθάκια που όμως δεν του κόστισαν. Άδραξε την ευκαιρία και δεν την άφησε, φέρνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου το Matra του. Ταχύτατος κατά περιόδους, απέδειξε ότι είναι ικανός και γρήγορος ξεπερνώντας και ψυχολογικά την ατυχία που είχε στον πρώτο αγώνα. Παρά την πολύμηνη απουσία του από τους αγώνες του club, απέδειξε ότι είναι πάντα ετοιμοπόλεμος και ένας υπολογίσιμος αντίπαλος.
Δεύτερη θέση για τον Πετρή Γιώργο.
Πάλεψε με τα θηρία και τα κατάφερε. Έκανε να ιδρώσουν οι Χάιτας και Νεραντζής και απέδειξε ότι ακόμη και με handicap είναι πολύ πολύ δυνατός. Το δεύτερο σκαλί του βάθρου επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο ότι διανύει μια από τις καλύτερες περιόδους του. Απόλυτα ολοκληρωμένος σλοτάς στον πάγκο και στην πίστα.
Τρίτη θέση για τον Νεραντζή Γιάννη.
Είναι άξιο μελέτης και πολύωρης συζήτησης πως καταφέρνει αυτό το παιδί πάντα στο τέλος να χαλάει την μαγιά. Πίεσε προσπάθησε όμως δεν κατάφερε κάτι καλύτερο. Όχι βέβαια ότι η τρίτη θέση δεν είναι καλή αλλά για τα δεδομένα και τις δυνατότητες του μάλλον δεν θα πρέπει να είναι ευχαριστημένος.
Τέταρτη θέση για τον Androvich Giacomo.
Το handicap του έκανε ζημία. Πολύ πιο αργός σε χρόνο από τον πρώτο αγώνα δεν βολεύτηκε το αυτοκίνητο και δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο. Περιορίστηκε σε μια θέση όμως, που του αφήνει περιθώρια ώστε να επανέλθει δριμύτερος σε 15 μέρες χωρίς τους περιορισμούς…
Πέμπτη θέση για τον Νισκόπουλο Χρήστο.
Και αυτός έχασε αισθητά από το handicap. Ήταν πολύ αργός σε όλη την διάρκεια του αγώνα και το μόνο που μπόρεσε να κάνει είναι να αποφύγει λάθη και εξόδους και να περιμένει…
Έκτη θέση για τον Αμερικάνο.
Ο φρεσκοξαναμπαμπάς χωρίς προετοιμασία, αφού πέρασε την εβδομάδα του στο μαιευτήριο και αφού μας κέρασε για την κοράκλα του υπέροχα ταρτάκια, έδωσε μάχη στην πίστα, έχοντας, από την μια μεν τον χρόνο αλλά ταυτόχρονα δεν μπόρεσε να αποφύγει εξόδους. Αυτές τελικά του στοίχησαν και τον περιόρισαν στην έκτη θέση… 
Βαγγέλα ευχές από όλους μας για το νέο μέλος της οικογένεια σου, να σου ζήσει, και να είναι πάντα χαμογελαστή, τυχερή και υγιέστατη σε όλη της την ζωή !!
Έβδομη θέση για τον Σαμούρη Γιάννη.
Αν και ξεκίνησε δυνατά στα δοκιμαστικά και στους πρώτους γύρους είχε πλασαριστεί ψηλά, τελικά γύρο με το γύρο έχανε θέσεις. Βελτιωμένος αισθητά από τον πρώτο αγώνα όμως θέλει ακόμη δουλεία. Όχι τόσο σε χρόνους αλλά σε σταθερότητα.
Όγδοη θέση για τον Βεργανελάκη Νίκο.
Όλη την εβδομάδα δοκίμαζε βελτίωνε και την Παρασκευή έδειχνε να είναι σε καλό δρόμο. Χωρίς κάποια αλλαγή αλλά και ανεξήγητα, τον αυτοκίνητο του το Σάββατο αρνιόταν να πατήσει σωστά, απογοητεύοντας τον, και όχι άδικα. Αυτοκίνητο που στις δοκιμές «γύριζε» στο 8,1 -8,2 μία μέρα μετά «έχασε» 2 με 3 δέκατα. Η λέξη αγώνας φαίνεται ότι του έχει γίνει μεγάλο άγχος…
Ένατη θέση για τον Θεολόγο Αντώνη.
Περίπου 40 δευτερόλεπτα ταχύτερος 15 μέρες μετά μόνο ευχαριστημένος μπορεί να είναι. Ιδιαίτερη βελτίωση στο best του δεν είχε, όμως μείωσε τα λάθη του και ήταν πιο σταθερός. Όπως έχω ξαναπεί εξαιτίας των υποχρεώσεων του, είναι ίσως ο μόνος που ανάμεσα σε αγώνες δεν έχει καθόλου χρόνο προπόνησης. Ότι βελτίωση κάνει, την κάνει κατά την διάρκεια των αγώνων !!
Δέκατη θέση για τον Νισκόπουλο Θάνο.
Ο μεγάλος χαμένος αυτού του αγώνα. Το πρόβλημα που αντιμετώπισε τον έβγαλε εκτός «προγράμματος»  και πορείας, χάνοντας από νωρίς κάθε ελπίδα. Απογοητεύτηκε και είναι λογικό, όμως στη συνέχεια δεν το έβαλε κάτω, πάλεψε και κατά διαστήματα ήταν εκρηκτικός, αποδεικνύοντας ότι θα είχε καλύτερη τύχη αν…
Ενδέκατη θέση για τον Ζουρμπάνο Γιώργο.
Μετά από μήνες ξανά στην μάχη, διατηρώντας την εικόνα του αναλλοίωτη. Μπορεί για 5 -7 γύρους να «βγάζει» μάτια με την ταχύτητα του και την σταθερότητα του όμως μετά ύπνε που παίρνεις τα παιδιά… Είναι απολαυστικός τόσο στην πίστα όσο και στους πάγκους…
Δωδέκατη θέση για τον Vagger Freddy.
Ίσως στον τελευταίο του αγώνα, αφού πρωτύτερα μας είχε ανακοινώσει ότι και αυτός ξενιτεύεται αναζητώντας ένα καλύτερο αύριο. Είναι ο δεύτερος της παρέας που αποχωρίζεται οικογένεια και φίλους. Ευγενικά μας ευχαρίστησε όλους για την βοήθεια που του προσφέραμε όλα αυτά τα χρόνια, όμως όλοι μας αλλά και εγώ προσωπικά αισθάνομαι τυχερός που ανήκε τόσα χρόνια στην παρέα μας.  Μπορεί να μην βάζει φωτιά στην πίστα όμως είναι ίσως ο πιο αγνός μοντελιστής που έχω ποτέ γνωρίσει. Απολαμβάνει και ζει αυτό που κάνει. Δεν απογοητεύεται και συνέχεια παλεύει, χωρίς κομπέξ, σπάνιο χαρακτηριστικό για την εποχή μας.
Φρεντάκο ένα μεγάλο μεγάλο ευχαριστώ για τις ώρες που περάσαμε μαζί και για την στήριξη σου όλα αυτά τα χρόνια. Ευχές για καλή τύχη επαγγελματικά, με την ελπίδα σύντομα να σε ξαναδούμε στους αγώνες του club μας…


Συγχαρητήρια σε όλους και ένα μεγάλο μπράβο στον έναν και μοναδικό νικητή του αγώνα Hercules (όνομα και πράγμα χθες), αλλά και στον Γιωργάρα που παρά τις «αντιξοότητες» έδειξε ότι δεν μασάει."