
Ο πρώτος που δοκιμάζει Life μπαταρίες σε mini-z δεν είναι άλλος από τον σίφουνα, Πετρούτσι Βαλέριο και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του.
Οι μπαταρίες είναι προϊόν της R246 και δοκιμάστηκαν πάνω σε ένα MR03. Δείτε τι λέει ο ίδιος γι αυτές:

"Η κάθε Life είναι 3.3 volts και συνδέονται εν σειρά βγάζοντας συνολικά 6.6 volts. Η χωρητικότητα του pack αυτού είναι 400mah.

Απαιτούνται μερικές τροποποιήσεις στις μπαταριοθήκες του αυτοκινήτου για να χωρέσουν, καθώς και χρήση του set καλωδίωσης της R246 για την εν σειρά σύνδεση.

Κατά τη δοκιμή στην πίστα η δύναμη που αποδίδουν δεν έχει καμία σχέση με τις nimh. Και λόγω υψηλότερου voltage αλλά και επειδή είναι...Life!

Επιπλέον είναι πιο ελαφριές από μια τετράδα nimh κάνοντας το αυτοκίνητο πιο ευέλικτο αλλά και πιο υπάκουο στις επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις.

Μοναδικό μειονέκτημα τους η διάρκεια παιξίματος. Σε καμία περίπτωση με το δεδομένο optional μοτέρ μου δεν μπορούν να κρατήσουν πάνω από 15 λεπτά."
Ο Πετρούτσι αγόρασε, δοκίμασε, έβγαλε συμπέρασμα. Εσείς λοιπόν επιλέγετε!