Σάββατο απόγευμα, πήραμε όλο τον mini-z εξοπλισμό μας, πήραμε και καφεδάκι και κατηφορίσαμε για Κορυδαλλό στον πρώτο αγώνα της πίστας 8Plus Z.
Πρώτη θετική εντύπωση: 'Οταν έξω κάνει ζέστη, στο Gamers Club κάνει Fujitsu. Τα aircontition δούλευαν στο φουλ και ένας δυνατός ανεμιστήρας έκανε στους οδηγούς την εξάσκηση πολύ άνετη, αεράτη θα λέγαμε.
Απλώσαμε λοιπόν τα πραγματάκια μας στα pits αλλά τους φορτιστές μας σε ειδικό πάγκο για εξοικονόμηση χώρου. Καλό κι αυτό. 'Υστερα από ένα briefing από τον κ. Δημητριάδη ξεκίνησαν αμέσως τα προκριματικά. Οι έντεκα οδηγοί ήταν χωρισμένοι σε δύο σκέλη.
Προκριματικά: Η διάρκεια των προκριματικών ήταν 7 λεπτά και δύο στον αριθμό για κάθε σκέλος. Δεν θα σταθούμε τόσο σε αυτά μιας και δεν έχουν τρομερή σημασία. Αξιοσημείωτο μόνο το γεγονός ότι ο Βόβλας θα έτρεχε στον Β τελικό και συνεπώς δεν θα είχε πολύ καθαρή πίστα να γράψει πολλούς γύρους. Ο Χρυσόμαλλος από το Β σκέλος προκριματικών μεταπήδησε στον Α τελικό και αυτό θα ήταν προς ώφελος του.
Β τελικός: Βόβλας στην Pole Position ακολουθούμενος από Καρτσακλή, Αγγέλη Γεωργιόπουλο και Κλάψη. Κράτησε το προβάδισμα και προσπάθησε απλά να μαζέψει αρκετούς γύρους αφού αυτοί ήταν που θα καθόριζαν την θέση του στην γενική κατάταξη. Στα ντουμπλαρίσματα δεν ήταν πάντα εύκολο να περάσει και αυτό του στοίχιζε χρόνο. Παραπίσω ο Καρτσακλής κράταγε τη δεύτερη θέση και επιδίωκε μια από τα ίδια. Στην τρίτη και τέταρτη θέση εναλλάσσονταν οι Γεωργιόπουλος και Αγγέλης με τον δεύτερο τελικά να επικράτεί. Ο Κλάψης εγκατέλειψε από νωρίς λόγω "μαδημένης" τιμονιέρας.
Α Τελικός: Μάχη με καρχαρίες ο Α τελικός. Καράμπελας στην Pole Position και από πίσω του οι Βουδούρης, Πετρούτσι, Κοσμίδης, Χρυσόμαλλος και Κεσαρεύς. Κι εδώ ο Pole Man δεν απειλήθηκε στην αρχή και άρχισε να χτίζει διαφορά. Ο Βουδούρης υπέκυψε στην πίεση του Κοσμίδη ο οποίος πέρασε δεύτερος (μπας και προλάβει τον Καράμπελα) και συνέχισε τρίτος. Ο Πετρούτσι ξεκίνησε άσχημα αντιμετωπίζοντας κάποια βλάβη. Από την τελευταία θέση ξεκίνησε να μειώνει το χαμένο έδαφος. Πέρασε τον Κεσαρεύ που ήταν 5ος μέχρι τότε, τον Χρυσόμαλλο στην τέταρτη θέση, τον Βουδούρη στην 3η αλλά κόλλησε στον Κοσμίδη που δεν τον άφηνε να περάσει και να καλύψει τους χαμένους γύρους.
Το αναπάντεχο στον Α τελικό ήταν πως στα 25 λεπτά επειδή οι οδηγοί είχαν βαρύ χέρι κατανάλωσαν πολλά mah με αποτέλεσμα τον Κεσαρεύ να αναγκάζεται να αλλάξει μπαταρίες, τον Καράμπελα να κάνει συχνά cut off (εκεί προσπάθησε να τον περάσει ο Κοσμίδης αλλά δεν τα κατάφερε) και γενικά όλους τους οδηγούς να ψιλοσέρνονται στο τελευταίο δίλεπτο. Είχε κι αυτό το ενδιαφέρον του δείχνοντας τη σημασία της στρατηγικής κατανάλωση ρεύματος στον τελικό.
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1) Καράμπελας Νίκος
2) Κοσμίδης Αλέξανδρος
3) Πετρούτσι Βαλέριος
4) Βουδούρης Δημήτριος
5) Βόβλας Δάνης
6) Χρυσόμαλλος Βασίλης
7) Κέσαρευς Αργύρης
8) Καρτσακλής Ιωάννης
9) Αγγελής Γιάννης
10) Γεωργιόπουλος Γιάννης
11) Κλάψης Γιάννης
TI ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- η δροσιά
- οι αρκετές συμμετοχές
- που είδαμε τον Κεσαρεύ να αγωνίζεται
- ο άνετος χώρος για ξετουμπραριστές
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- τα κορίτσια που περνούσαν έξω από το μαγαζί
- ασάφεια για το αν επιτρέπεται αλλαγή μπαταριών στον τελικό. 'Ενας το έκανε, η διοργάνωση είπε δεν έπρεπε, τη θέση στην κατάταξη την πήρε...χμ...λίγο μπέρδεμα αυτό το σημείο
- ασάφεια για το αν επιτρέπεται αλλαγή μπαταριών στον τελικό. 'Ενας το έκανε, η διοργάνωση είπε δεν έπρεπε, τη θέση στην κατάταξη την πήρε...χμ...λίγο μπέρδεμα αυτό το σημείο
RACE GOSSIP