Σάββατο απόγευμα και γεμάτο από κόσμο το rcXtreme Race Park για τα εγκαίνια του καταστήματος στο νέο του χώρο στα Σπάτα. Ξεκινήσαμε με λίγο "Κύριε ελέησον, κύριε ελέησον"....κάναμε και σταυρό...
...και συνεχίσαμε με γλυκά, φαγητά και αναψυκτικά, προσφορά του κ. Μπάτρη Δημήτρη προς καλεσμένους και αγωνιζόμενους. Αξιοσημείωτη η παρουσία και της Kyosho Hellas που παρευρέθηκε, και συζήτησε (!) με όλους όσους στηρίζουν εδώ και μια δυετία την κατηγορία των mini-z.
- ασε ρε mini maniaX τη φλυαρία και "ρίξε" το report...Άιντε!
- Report; Ποιο report; Α ναι, με τόσο φαγητό το ξεχάσαμε.
Είχαμε λοιπόν και τον προ τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος για την κατηγορία Open. Εννέα συμμετοχές στο σύνολο και αρκετό suspense για την δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη. Η πρώτη θέση έχει ήδη "κλείσει".
New Entry ο κ. Καράμπελας, σχετικά φρέσκος στο χώρο των mini-z αλλα πολύ έμπειρος στην κατηγορία των Dnano και ακόμα πιο παλιός στα 1/10 On-Road.
Το πρώτο προκριματικό ήταν δική του υπόθεση τερματίζοντας ένα γύρο μπροστά από τον Χρυσόμαλλο και δύο γύρους μπροστά από τον Βόβλα που έδειχναν να είναι πολύ προσεκτικοί με ελάχιστα ατυχήματα.
Το σκηνικό ήταν λίγο διαφορετικό στο δεύτερο προκριματικό με τον Χρυσόμαλλο να παίρνει την πρώτη θέση. Πίσω του ο Πετρούτσι με αυτοκίνητο σούπερ ντούπερ και τρίτη θέση για Καράμπελα που είχε μικροαναποδιές.
Η σειρά εκκίνησης τελικού βάσει του αθροίσματος των γύρων στα προκριματικά ήταν:
1) Καράμπελας Νίκος 68 laps
2) Χρυσόμαλλος Βασίλης 67 laps
3) Πετρούτσι Βαλέριος 65 laps
4) Βόβλας Δάνης 62 laps
5) Καρτσακλής Ιωάννης 61 laps
6) Σαρημιχαηλίδης Βασίλης 60 laps
7) Παρδαλάκης Μιχάλης 56 laps
8) Γεωργιόπουλος Γιάννης 56 laps
9) Φιλλίπογλου Βασίλης 49 laps
Ο εικοσάλεπτος τελικός όμως θα έκρινε το τελικό αποτέλεσμα. Ο Pole Man, Καράμπελας έφυγε μπροστά και ξεκίνησε να γράφει γύρους έχοντας καθαρή πίστα. Στη δεύτερη θέση είχε πεταχτεί ο Παρδαλάκης που είχε κάνει μια πολύ καλή εκκίνηση. Η μάχη μεταξυ τους οδήγησε γρήγορα τον Καράμπελα σε λάθος και ο Παρδαλάκης πέρασε πρώτος. Το λαθος εκμεταλλεύτηκε και ο Πετρούτσι για να περάσει δεύτερος. Ο Καράμπελας από την τρίτη θέση προσπάθησε να καλύψει το χαμένο έδαφος αφού είχε μείνει ένα γύρο πίσω.
Μη γνωρίζοντας όμως την άτσαλη οδήγηση του Παρδαλάκη, δεν κατάφερε να γλιτώσει το στρίμωγμα στις μπάρες, χάνοντας έτσι μια αεροτομή, αρκετό χρόνο και φυσικά την ψυχραιμία του. Η αντικανονική οδήγηση του Παρδαλάκη τιμωρήθηκε με ποινή ενός γύρου. Ο Πετρούτσι ώντας 2ος, περίμενε την ευκαιρία γνωρίζοντας καλά πως δεν έπρεπε να μπλεχτεί με τον πρώτο.
Ο τελικός πήρε άλλη τροπή όταν ο Παρδαλάκης έμεινε από μπαταρίες και βγήκε για αλλαγή. Τοτε Πετρούτσι και Καράμπελας εναλλάσονταν στην πρώτη θέση προσφέροντας άψογο θέαμα και επιδειξη οδηγικών ικανοτήτων. Στην τρίτη θέση, μόλις ένα γύρο πίσω τους βρισκόταν ο Χρυσόμαλλος οδηγώντας αθόρυβα και σταθερά. Η λήξη του χρόνου βρήκε τον Καράμπελα να τερματίζει 0,7 sec μπροστά από τον Πετρούτσι και τον Χρυσόμαλλο να συμπληρώνει το βάθρο.
Στις παραπίσω θέσεις, ο Παρδαλάκης κατάφερε να μείνει τέταρτος, ο Σαριμιχαηλίδης απροβληματίστα πέμπτος, ο Γεωργιόπουλος να κάνει έναν εκπληκτικό αγώνα στην έκτη θέση αφήνοντας πίσω του τους Βόβλα, Καρτσακλή και Φιλλίπογλου.
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1) Καράμπελας Νίκος 122 laps
2) Πετρούτσι Βαλέριος 122 laps
3) Χρυσόμαλλος Βασίλης 121 laps
4) Παρδαλάκης Μιχάλης 115 laps
5) Σαριμιχαηλίδης Βασίλης 107 laps
6) Γεωργιόπουλος Γιάννης 106 laps
7) Βόβλας Δάνης 105 laps
8) Καρτσακλής Ιωάννης 104 laps
9) Φιλλίπογλου Βασίλης 92 laps
ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- το άνετο parking
- η δροσιά που επικρατεί χάρη στα aircondtition
- τα αναψυκτικά και το φαγητό (πήραμε και για το σπίτι)
- ο κόσμος που παρεβρέθηκε (περίπου 40 άτομα)
- η νέα διαγράμμιση της πίστας
- τα Pits που χωράνε έως 32 άτομα
- η μάχη για την πρώτη θέση
- η κάλυψη του αγώνα και από το rc-world.gr
- η οδήγηση του Καράμπελα, πρώτη φορά στην πίστα
- οι μηδαμινές διαφορές γύρων μεταξύ των 1-2-3 και 5-6-7-8
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- η νευρική οδήγηση από ορισμένους οδηγούς
- το υφάκι του παντογνώστη από (ευτυχώς) ελάχιστους
- τα κοντάρια ξετουμπαρίσματος θα έπρεπε να είναι λίγο πιο μεγάλα σε τέτοια πίστα
RACE GOSSIP
- η πίστα βρίσκεται δύο στενά απο το σπίτι του Φιλλίπογλου (το πιάσατε;)
- ο Καρτσακλής έτρεξε με stock μοτέρ ανάμεσα στα...θηρία
- επίσης ο ίδιος βρήκε την ιδανική επιλογή για ελαστικά 20* εμπρός - 20* πίσω
- τα Rear Motor αυτοκίνητα τα βρήκαν αλαφρώς σκούρα λόγω κοντού μεταξονίου