Διανύουμε μια περίοδο όπου το Arowana και το Gecko (σαρδέλα) γράφουν συνεχώς χιλιόμετρα στις θάλασσες της Αττικής προσφέροντας μας άφθονες ώρες διασκέδασης. Το μάτι μας όμως πάντα παίζει για να εντοπίσει οτιδήποτε σε micro διαστάσεις, και να, ακόμα μια τέτοια περίπτωση.
Το συγκεκριμένο σκαρί το βρήκαμε στο ράφι του καταστήματος Model Mania. Πρόκειται για ιδιοκατασκευή από πολυεστέρα και έχει (απ 'ότι μας ενημέρωσαν) πολύ καλή πλεύση στον κυματισμό. Έτσι, αφού το αγοράσαμε, του δώσαμε το όνομα "Waves Rider", το οποίο θα χρησιμοποιούμε από δω και πέρα.
Συγκρίνοντας το με το Arowana διαπιστώσαμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ίδιο hardware και ηλεκτρικό εξοπλισμό μιας και οι διαστάσεις και το βάρος τους είναι παρεμφερείς. Το μήκος του είναι κατά 2cm μικρότερο, το πλάτος του κατά 1.5cm μικρότερο αλλά το ύψος του κατά 3cm ψηλότερο. Όσο για το βάρος, το Waves Rider είναι 100gr ελαφρύτερο.
Ένα πρόβλημα που θα κληθούμε σύντομα να αντιμετωπίσουμε είναι σίγουρα η κλίση του πίσω καθρέφτη. Όπως μπορείτε να δείτε δεν είναι κατακόρυφος, συνεπώς το stinger και το πηδάλιο θα χρειαστούν ειδικούς αποστάτες που 8α κατασκευαστούν στο χέρι.
Ο εσωτερικός του χώρος είναι σχετικά άνετος. Η έλλειψη θαλάμου ξετουμπαρίσματος μας δίνει ένα σημαντικό χωροταξικό πλεονέκτημα. Άλλο ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε αλλά σύντομα εξαλείφθηκε ήταν το καπάκι. Το σκάφος δεν είχε καπάκι και όπως μπορείτε να δείτε το άνοιγμα στο επάνω μέρος δεν έχει και το πιο βατό "κόψιμο". Ωστόσο το θέμα λύθηκε γρήγορα με την κατασκευή ενός καπακιού από plexiglass όπου κόπηκε και του δόθηκαν οι απαραίτητες κλίσεις για να ταιριάζει όσο γίνεται καλύτερα.
Αυτά μέχρι στιγμής. Το prodject του Waves Rider θα προχωρήσει βήμα-βήμα όπως και το Arowana (διαβάστε σχετικά άρθρα εδώ) και ελπίζουμε το συντομότερο δυνατό να το έχουμε έτοιμο για πλεύση.
Το συγκεκριμένο σκαρί το βρήκαμε στο ράφι του καταστήματος Model Mania. Πρόκειται για ιδιοκατασκευή από πολυεστέρα και έχει (απ 'ότι μας ενημέρωσαν) πολύ καλή πλεύση στον κυματισμό. Έτσι, αφού το αγοράσαμε, του δώσαμε το όνομα "Waves Rider", το οποίο θα χρησιμοποιούμε από δω και πέρα.
Συγκρίνοντας το με το Arowana διαπιστώσαμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ίδιο hardware και ηλεκτρικό εξοπλισμό μιας και οι διαστάσεις και το βάρος τους είναι παρεμφερείς. Το μήκος του είναι κατά 2cm μικρότερο, το πλάτος του κατά 1.5cm μικρότερο αλλά το ύψος του κατά 3cm ψηλότερο. Όσο για το βάρος, το Waves Rider είναι 100gr ελαφρύτερο.
Ένα πρόβλημα που θα κληθούμε σύντομα να αντιμετωπίσουμε είναι σίγουρα η κλίση του πίσω καθρέφτη. Όπως μπορείτε να δείτε δεν είναι κατακόρυφος, συνεπώς το stinger και το πηδάλιο θα χρειαστούν ειδικούς αποστάτες που 8α κατασκευαστούν στο χέρι.
Ο εσωτερικός του χώρος είναι σχετικά άνετος. Η έλλειψη θαλάμου ξετουμπαρίσματος μας δίνει ένα σημαντικό χωροταξικό πλεονέκτημα. Άλλο ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε αλλά σύντομα εξαλείφθηκε ήταν το καπάκι. Το σκάφος δεν είχε καπάκι και όπως μπορείτε να δείτε το άνοιγμα στο επάνω μέρος δεν έχει και το πιο βατό "κόψιμο". Ωστόσο το θέμα λύθηκε γρήγορα με την κατασκευή ενός καπακιού από plexiglass όπου κόπηκε και του δόθηκαν οι απαραίτητες κλίσεις για να ταιριάζει όσο γίνεται καλύτερα.
Αυτά μέχρι στιγμής. Το prodject του Waves Rider θα προχωρήσει βήμα-βήμα όπως και το Arowana (διαβάστε σχετικά άρθρα εδώ) και ελπίζουμε το συντομότερο δυνατό να το έχουμε έτοιμο για πλεύση.