Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Model Shop Championship: Round 9


Το περασμένο Σάββατο πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Model Shop στο Βύρωνα ο 9ος αγώνας του πρωταθλήματος mini-z με 7 συμμετέχοντες να στηρίζουν την προσπάθεια της διοργάνωσης για μία ακόμη φορά.



Λίγο πριν τον αγώνα έπρεπε να αντιμετωπιστούν ορισμένα προβλήματα που προέκυψαν:

- αστάθεια του wall ride κατά τα απανωτά χτυπήματα
- έλλειψη ξετουμπαριστών

Το πρώτο λύθηκε με μερικές αλλαγές στη στήριξη της πίστας που έδειχνε πλέον πιο ανθεκτική για τη διεξαγωγή του αγώνα. Όσο για την έλλειψη ξετουμπαριστών, ο διοργανωτής, Δημήτρης Φούρναρης ανέλαβε να προσπαθήσει να καλύψει της ανάγκες για ξετουμπάρισμα σε όλη την πίστα.

Κατά τα προκριματικά, όμως διαπιστώθηκε πως δεν ήταν καθόλου καλή αυτή η λύση μιας και με 7 αυτοκίνητα ταυτόγχρονα στην πίστα οι επαφές και οι τούμπες ήταν συχνές. Άτυχος των προκριματικών ο Α. Χατζής που έσπασε το αυτοκίνητό του, χάνοντας έτσι το πρώτο πεντάλεπτο.

Ύστερα, λοιπόν, από ψηφοφορία οι οδηγοί χωρίστηκαν σε δύο group για τους μακροσκελείς τελικούς, με βάση το σύνολο των γύρων τους στα προκριματικά. Επίσης, ορίστηκε υποχρεωτική αλλαγή μπαταριών από όλους τους οδηγούς λόγω του πλεονεκτήματος που είχαν τα brushless mini-z με αυτονομία που πλησίαζε τα 30 λεπτά.

Group A: Πετρούτσι, Γλεντζάκης, Τιράντι, Κοσμίδης
Group B: Γεωργιόπουλος, Φοντούλης, Χατζής

Final B: To προβάδισμα πήρε ο Φοντούλης που η έλλειψη στροφών έδειχνε να το διευκολύνει αρκετά, ακολουθούμενος από τον Γεωργιόπουλο και στην τρίτη θέση το Χατζή. Ο Χατζής δεν απαλλάχτηκε από τις κακοτυχίες των προκριματικών και λόγω απανωτών ξεζανταρισμάτων ελαστικών, πέρασε μεγάλο διάστημα του τελικού εκτός πίστας. Ο Γεωργιόπουλος κατάφερε να περάσει τον Φοντούλη λόγω γρήγορης αλλαγής μπαταριών.

Ωστόσο λίγο πριν το τέλος, σε χτύπημα με το Χατζή, έσπασε το καπάκι του χάνοντας το ρυθμό του πέφτοντας ξανά δεύτερος, για μόλις 1 γύρο.

Final A: O A τελικός είχε πολύ πιο γρήγορη ροή και ελάχιστες επαφές. Με τον Κοσμίδη από την αρχή να μην είναι ανταγωνιστικός, οι οδηγοί του βάθρου ήταν ξεκάθαροι, οδηγώντας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Τα pit stops για μπαταρίες έπαιξαν κι εδώ καθοριστικό ρόλο.


Ο Πετρούτσι όντας γρήγορος και στην αλλαγή αλλά και μέσα στην πίστα, πήρε το προβάδισμα στα μισά του τελικού και το κράτησε με αρκετή διαφορά ως το τέλος. Ο Γλεντζάκης με τον Τιράντι είχαν ελάχιστη διαφορά με τον πρώτο τελικά να επικρατεί μόλις για δύο γύρους.

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1) Πετρούτσι Βαλέριος
2) Γλεντζάκης Ανδρέας
3) Τιράντι Βασίλης
4) Κοσμίδης Αλέξανδρος
5) Φοντούλης Παναγιώτης
6) Γεωργιόπουλος Γιάννης
7) Χατζής Άγγελος


ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- η νέα super fast διαγράμμιση
- το application στο κινητό του Γλεντζάκη (δείτε video)
- το μουστάκι του Πετρούτσι
- μέσος lap time κάτω από 4sec
- συμμετοχή αγώνα 5 ευρώ αυτή τη φορά

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- η έλλειψη θεατών

RACE GOSSIP

- η διοργάνωση κάνει ήδη πλάνα για το επόμενο πρωτάθλημα
- ωραίο δωράκι για τους νικητές του πρωταθλήματος