Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Model Shop Championship: Round 2 (Season B)


Δεύτερος αγώνας του ιδιωτικού πρωταθλήματος Mini-z στο Βύρωνα με τους συνήθεις ύποπτους να απουσιάζουν αλλά με τους υπόλοιπους οδηγούς να συμπληρώνουν τον αριθμό των δέκα συμμετοχών χωρισμένων σε δύο group.



O κανονισμός του αγώνα για ελαστικά σκληρότητας 30 για τους πίσω τροχούς έπιανε αυτή τη φορά τους Πετρούτσι και Βελαώρα. Ο Τιράντι που συμπλήρωσε το βάθρο την προηγούμενη φορά, δεν αγωνίστηκε κι έτσι γλίτωσε την επίπονη διαδικασία.

Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσαν οι χαμηλοί χρόνοι των Σκαλτσά και Κυρίτση που τους έστειλαν στο A Group μαζί με Ζαφειρίου, Μπερκέτη και Βόβλα.

Αναμενόμενο ήταν λόγω ελαστικών να δούμε τους Πετρούτσι και Βελαώρα με υψηλό best lap και συνεπώς πέρασαν στο Β Group μαζί με Κοσμίδη και Γεωργιόπουλο. Ο δέκατος αγωνιζόμενος, Βουδούρης, δεν αγωνίστηκε σε χρονομετρημένα δοκιμαστικά και προκριματικά (δείτε συνέχεια).

ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ: Εδώ αποδείχτηκε ότι τελικά το best lap δεν ήταν και τόσο καλή ένδειξη για την έκβαση του αγώνα. Πετρούτσι, Κοσμίδης και Βελαώρας κάνοντας πολύ καλά γυρολόγια προκρίθηκαν στον Α τελικό, ενώ οι Κυρίτσης, Ζαφειρίου και Σκαλτσάς έπεσαν στον Β. Τίποτα όμως δεν θα μπορούσε να ειπωθεί για την έκβαση του αγώνα προτού τα 20 κουραστικά λεπτά των τελικών.

Β FINAL: Εδώ αγωνίστηκε και ο Βουδούρης εκκινώντας από την τελευταία θέση με αυτοκίνητο δανεικό από οδηγό του Α τελικού. Την pole είχε ο Κυρίτσης και αυτοκίνητο που ομολογουμένως ήταν πανευκολοδήγητο και γρήγορο. Στην αναμπουμπούλα των πρώτων γύρων ο Βουδούρης πέρασε πρώτος και άρχισε να χτίζει αργά και σταθερά διαφορά.

Δεύτερος βρέθηκε ο Γεωργιόπουλος και τρίτος ο Κυριτσης. Αρκετά νωρίς όμως ο Κυρίτσης χτύπησε με τον Ζαφειρίου, έσπασε ένα t-plate και βγήκε από τον αγώνα για αρκετά μεγάλο διάστημα χάνοντας τη δυνατότητα να κυνηγήσει μια καλή θέση. Οι διαφορές σταθεροποιήθηκαν στα μισά του τελικού με τους πρώτους δύο όπως ήταν στην αρχή, τον Σκαλτσά τρίτο, τον Ζαφειρίου τέταρτο και τον Κυρίτση πλέον πέμπτο. Με την ψυχή στο στόμα τερμάτισε ο Σκαλτσάς που έμεινε από μπαταρίες και πέρασε το loop του τερματισμού μερικά miliseconds πριν τον Ζαφειρίου, παίρνοντας τον έναν γύρο που έκανε τη διαφορά τους.

A FINAL: Ο Πετρούτσι από την pole κρατήθηκε πρώτος και ξεκίνησε και αυτός το χτίσιμο διαφοράς. Στην δεύτερη θέση ακολουθούσε ο Κοσμίδης μην μπορώντας να τον περάσει με ασφαλή τρόπο. Η τρίτη θέση άλλαζε συχνά χέρια ανάμεσα σε Μπερκέτη, Βοβλα και Βελαώρα.


Τα τελευταία λεπτά ο Βελαώρας έκανε μια καλή προσπάθεια και έκανε μια μικρή διαφορά ασφαλείας από τους άλλους δύο, ευρισκόμενος στην τρίτη θέση. Τότε ήταν που η τύχη σταμάτησε να χαμογελάει στον Πετρούτσι. Μερικά ατυχήματα τον έριξαν στην δεύτερη θέση με τον Κοσμίδη πρώτο, ενώ λίγο πριν τον τερματισμό τον προσπέρασε και ο Βελαώρας περνώντας δεύτερος. Η μάχη για την τέταρτη θέση βρήκε τον Μπερκέτη να επικρατεί, με μόλις έναν γύρο διαφορά από τον Βόβλα.

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1) Κοσμίδης Αλέξανδρος 198Laps
2) Βελαώρας Τάσος 196Laps
3) Πετρούτσι Βαλέριος 196Laps
4) Μπερκέτης Μιχάλης 191Laps
5) Βόβλας Δάνης 190Laps
6) Βουδούρης Δημήτρης 185Laps
7) Γεωργιόπουλος Γιάννης 173Laps
8) Σκαλτσάς Ανδρέας 166Laps
9) Ζαφειρίου Αλέξανδρος 165Laps
10) Κυρίτσης Χαράλαμπος 154Laps

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- Κυρίτσης με ολοκαίνουριο MR-03VE Limited Edition
- Βόβλας με MR-02VE Custom Made
- αυστηρή τήρηση χρονοδιαγράμματος
- αρκετές συμμετοχές παρ' όλες τις δηλωμένες απουσίες
- παρουσίες όπως Βουδούρης και Σκαλτσάς που απροπόνητοι μπήκαν, δοκίμασαν και απόλαυσαν αγώνα
- αυξάνονται οι Ko-Propo EX1, Τιράντι δεν είσαι μόνος

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- το σάλτο μορτάλε του Ζαφειρίου μέσα στην πίστα κατά τον Β τελικό

RACE GOSSIP

- best lap αγώνα από Βόβλα με 5.36sec

Φούρναρης Δημήτρης: Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους τους αγωνιζόμενους για τη συμμετοχή τους στην δεύτερη αγωνιστική του Model Shop Championship. Ελπίζω οι προσπάθειες μου για τη διεξαγωγή του αγώνα να φάνηκαν αντάξιες των προσδοκιών σας, να ευχαριστηθήκατε αυτό το απόγευμα Σαββάτου και χαρά μου να σας δω και στους προσεχείς αγώνες. Υπενθυμίζω ότι η τρίτη αγωνιστική στις 23 Νοεμβρίου θα διεξαχθεί με υποχρεωτική χρήση stock μοτέρ Kyosho.