Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Slot Cars Championship Group C: Round 4

Ο τέταρτος αγώνας του πρωταθλήματος με Slot Cars που διοργανώνει το Creative Hobby πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο με 13 συμμετοχές να σκάβουν για τελευταία φορά τις γραμμές της πίστας πριν από την αντικατάσταση τους με καινούριες.



Σε αυτόν τον αγώνα λάβαμε μέρος. Στην προπόνηση που προηγήθηκε τα πηγαίναμε περίφημα. Στον αγώνα τα κάναμε μαντάρα και ύστερα από τον αγώνα τα πηγαίναμε πάλι περίφημα. Νόμος του Merfy. Ας δούμε όμως τη λέει και ο διοργανωτής του αγώνα:

"Ένας φίλος από τα παλιά…

Το Σάββατο ολοκληρώθηκε ο τέταρτος αγώνας του πρωταθλήματος μας και έτσι είμαστε ακριβώς στα μισά…
Αρκετές οι συζητήσεις πριν αλλά και μετά τον αγώνα, για το πόσο έχει επηρεάσει το handicap τους φετινούς αγώνες.
Οι περισσότεροι, και θα τολμήσω να πω όλοι, συμφωνούν. Το ζητούμενο είναι να κρατιέται το ενδιαφέρον σε ότι αφορά την διεκδίκηση αλλά και στις υπόλοιπες θέσεις. Και αυτό από ότι όλα δείχνουν το έχουμε πετύχει… Κάθε αγώνας «κρύβει» εκπλήξεις και ανατροπές. Τίποτα δεν μπορεί να προδικάσει κανείς ακόμα…
13 οι συμμετοχές για το αγώνα. Για πολλούς νούμερο γρουσούζικο, αλλά για τον υπογράφοντα ένα νούμερο μάλλον τυχερό…
Τρεις Toyota,δυο  Lancia LC2/84,τέσσερις Lancia LC2/85,τρεις Porsche και ένα Mazda ζεσταίνουν τα μοτέρ τους…
Για άλλη μια φορά θα σταθώ, στο κλίμα πριν, κατά την διάρκεια, αλλά και μετά τον αγώνα. Γέλιο, πειράγματα, αλληλοβοήθειες… Στέκομαι και ξαναστέκομαι σε αυτό γιατί πραγματικά με χαροποίει και με γεμίζει ικανοποίηση. Κάνουμε κάτι που μας ευχαριστεί, και νομίζω, κύριοι, ότι το κάνουμε καλά και το απολαμβάνουμε με τον καλύτερο τρόπο… Έχουμε πιάσει το νόημα, και αυτό είναι το σημαντικό…
Να περάσω όμως, στα αγωνιστικά δρώμενα..
Μια μεγάλη απουσία, δεν πέρασε απαρατήρητη. Αυτή του Νίκου Βεργανελάκη που η ίωση και ο ψηλός πυρετός τον κράτησε μακριά από την παρέα μας.  Νικόλα περάστηκα και σιδερένιος…
Στις 17:30 ο τεχνικός έλεγχος έχει ολοκληρωθεί, η πίστα έχει σκουπιστεί, η σειρά για τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά έχει ανακοινωθεί καθώς επίσης και η γραμμή που θα διεξαχθούν.
Όλα έτοιμα και στην άσπρη γραμμή ρίχνονται όλοι για μια θέση στον ήλιο…
Κουλουρίδης Πέτρος, Πετρής Γιώργος και Androvich Giacomo οι τρεις με μειονέκτημα…
Όλοι περιμένουμε την τελική διαμόρφωση της μια τετράδας και των τριών τριάδων…
Ίσως τα πιο ανατρεπτικά και ενδιαφέροντα χρονομετρημένα ξεκινούν…
Ο Πέτρος ξεκινά τον χορό και σταματά στα 8,386, ακολουθεί ο Γιώργος που κατεβαίνει στα 8,354. Ο Τζάκ στην πίστα γράφει 8,193. Τέταρτος στην σειρά ο συμπαθής δικηγόρος τουclub,  ο Γιάννης μένει στα 8,317 και είναι στην δεύτερη θέση μέχρι στιγμής, μπροστά από τους δυο βασικούς διεκδικητές του πρωταθλήματος και πίσω από τον Τζάκ. Στο βινύλιο η ευχάριστη έκπληξη του φετινού πρωταθλήματος, ο μικρός της παρέας ο Θάνος. Στον τελευταίο του γύρο σταματά το χρονόμετρα στα 8,082!!. Αυτόματα τίθεται επικεφαλής της διαδικασίας. Κάτι που τελικά δεν θα αλλάξει μέχρι την ολοκλήρωση της και έτσι για πρώτη φορά έχουμε τον Θάνο στην poll!! Θα απειληθεί μόνο από τον Τίμο (8,135) που θα τον πλησιάσει χωρίς όμως να τον ξεπεράσει. Ο Αμερικάνος θα «χωθεί» και αυτός στους πρώτους κάνοντας τελικά τον τέταρτο χρόνο (8,242).
Οι 8 από τους 13 οδηγούν θα είναι κάτω από τα 8,503… Ο χρόνος 8,3 δεν αρκεί για την πρώτη τετράδα!!

Η τελική κατάταξη των δοκιμαστικών και τα group που διαμορφώνονται:


Όλα έτοιμα και ο αγώνας ξεκινά. Όλες οι θέσεις θα αλλάξουν χέρια πάρα πολλές φορές κατά την διάρκεια του…
Μάχη «σώμα με σώμα» και 7 οδηγοί φαίνεται ότι θα παλέψουν μέχρι τέλους. Κεφάλι στο αγώνα ο Θάνος ο οποίος πραγματικά πετά στην άσπρη. Ένα μόνο λάθος σε 35 γύρους απέναντι στα δυο που κάνει ο Τίμος και είναι μισό δευτερόλεπτο μπροστά… Ο Γιώργος αυτή την φορά δείχνει να είναι πιο έτοιμος να διαχειριστεί τα λάστιχα και την ιδιαιτερότητα τους ως καινούργια και φιγουράρει τρίτος.  Νεραντζής, Πέτρος και Αμερικάνος συμπληρώνουν την «γρήγορη» παρέα..
Πιο πίσω ο ανανεωμένος Ζούρμπ, που σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει τον Γιώργο πριν από 15 μέρες!!


Ανατροπές σε όλα τα επίπεδα κρύβουν οι 35 γύροι που ακολουθούν. Τραγικός ο βενιαμίν χάνει 5 θέσεις μέσα σε περίπου 5 λεπτά!! Χωρίς συγκέντρωση πέφτει σε λάθη, κάτι που δεν συγχωρούν όλοι όσοι τον κυνηγούν. Ο Τίμος πλέον οδηγός στον αγώνα έχοντας μάλιστα διατηρήσει την διαφορά του από τους διώκτες του. Δεύτερη θέση για τον Γιάννη που κερδίζει δυο θέσεις, ενώ τρίτος έχει ανέβει ο Αμερικανός, που αθόρυβα σκαρφαλώνει 4 θέσεις. Γιώργος και Πέτρος με χέρια και δόντια προσπαθούν να κρατήσουν επαφή με τους πρωτοπόρους ώστε να ξεκινήσουν την αντεπίθεση τους στο δεύτερο μισό του αγώνα που παραδοσιακά θα μπορούν να πιέσουν  τα αυτοκίνητα τους αφού τα ελαστικά τους θα μπορούν να αποδώσουν καλύτερα. Εκτός ρυθμού για μια ακόμη φορά ο Τζάκ χάνει συνεχώς έδαφος.

Όμορφες μάχες πιο πίσω. Ο Ζούρμ έχει βάλει σκοπό να εντυπωσιάσει, σταθερός ο Γαιτάνης με την Lancia/84, ενώ κατά διαστήματα ο Σαμούρης ταλαιπωρείται και έτσι έχει μείνει λίγο πίσω. Ο Ζάφ αποφεύγει τα λάθη όμως δεν οδηγεί στα άκρα και ίσως να έχει ρίξει περισσότερο από ότι θα έπρεπε τον ρυθμό του. Θεολόγος και Αλέξανδρος συμπληρώνουν την παρέα έχοντας μείνει πίσω…


Ανάσες και ψυχολογική ανασυγκρότηση για όλους. Ο Τίμος ξεδιπλώνει όλο του το ταλέντο στην πίστα. Σε σύγκριση με τους υπόλοιπους έχει τις λιγότερες ώρες προπόνησης. Όπως πάντα χαρακτηρίζεται από ψυχραιμία και νηφαλιότητα. Εκμεταλλεύεται τα λάθη των υπολοίπων και αυξάνει την διαφορά του, βάζοντας το ένα πόδι του στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Στην δεύτερη θέση είναι πια ο Γιώργος με σύμμαχο την όμορφη Porsche. Η αντεπίθεση του έχει ξεκινήσει και αποδίδει καρπούς. Τρίτος ο Αμερικάνος που ξεπερνά τον Γιάννη,  ενώ ο Πέτρος είναι σε μέτριο αγώνα για τα δεδομένα του. Ο Γαιτάνης ταλαιπωρείται για μια ακόμη φορά ξαφνικά με τα ελαστικά του και μένει πίσω.


Τελευταίοι 35 γύροι!  Και πάλι ανατροπές.
Πρώτος την καρό αντικρίζει ο Τίμο, που σε κανένα σημείο του αγώνα μετά τους πρώτους 35 γύρους,  δεν άφησε στους αντίπαλους του περιθώρια ελπίδας. Άψογος,  ταχύς και συγκεντρωμένος σε όλον τον αγώνα διέλυσε τον ανταγωνισμό. Μετά από πολύ πολύ καιρό ο φίλος από τα παλιά στο πιο ψηλό σκαλί του podium
Δεύτερη θέση για τον Πετρή. Ολοκλήρωσε τον αγώνα του, έχοντας πάντα στο μυαλό του το Πέτρο. Ο πρώτος στόχος του επιτευχτεί… όμως ο Πετράν του μείωσε την χαρά αφού κατάφερε στους τελευταίους 35 γύρους να ξεπεράσει Νεραντζή και Αμερικάνο και να βρεθεί και αυτός στο podium, μια μόλις θέση πίσω του.
Τέταρτος ο Γιαννάκης που έκανε ότι ήταν δυνατό να «βοηθήσει» και να « προσφέρει» στους αντιπάλους του θέσεις και βαθμούς.
Πέμπτος ο Αμερικάνος που δεν του βγήκε στο τέλος. Από την τρίτη θέση βρέθηκε πέμπτος χωρίς ίσως και ο ίδιος να το καταλάβει…
Ο Θάνος ξεκίνησε δυνατά, είχε την poll, είχε την πρωτοπορία στους 35 πρώτους γύρους και για μια ακόμη φορά έκανε όλους στο club να παραμιλάνε… στο τέλος ο μόνος που παραμίλαγε, ήταν ο μπαμπάς του??
3,5 δέκατα πίσω του και εβδόμη θέση για τον Τζάκ. Για έναν ακόμη αγώνα σκιά του εαυτού του. Οι υποχρεώσεις του (επαγγελματικές και οικογενειακές) του στερούν ώρες προπονήσεων που πλέον το απαιτητικό επίπεδο  δεν συγχωρεί… 
Ο Ζουμπ επιτέλους οδήγησε, θυμίζοντας τον παλιό καλό καιρό… ενώ ο Σαμούρης είχε αυξομειώσεις κατά την διάρκεια του αγώνα και έτσι αυτή την φορά έπεσε θύμα του «αγριεμένου»  Γιώργου.
Καπετανάκος και Γαιτάνης είχαν την δίκη τους μάχη στον αγώνα με νικητή τελικά τον εντουρά. Για έναν ακόμη αγώνα ο Αλέξης προδόθηκε από τα ελαστικά του μετά τα μισά του αγώνα.
Θεολόγος και Αλέξανδρος «κλείνουν»  την κατάταξη. Ο μεν πρώτος «προπονείται» κάνοντας αγώνα και ο δεύτερος έχει να καλύψει αρκετό δρόμο που όμως μπορεί να το πράξει γρήγορα χρονικά αφού έχει αντίληψη και πείρα στα υπό κλίμακα μοντέλα. 


Τέλος λοιπόν σε έναν ακόμη αγώνα που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένας από τους πιο «γρήγορους» αφού το επίπεδο είναι μεν ψηλό, ο ανταγωνισμός όμως είναι έντονος και η πίεση και το άγχος οδηγούν σε λάθη που «στοιχίζουν» σε τελικό χρόνο.

Ίσως όμως, επίτρεψε μου, να τον χαρακτηρίσω τον πιο ανατρεπτικό, και τον πιο ενδιαφέροντα.
Συγχαρητήρια σε όλους."