Το περασμένο Σάββατο πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Creative Hobby ένας ακόμα αγώνας του πρωταθλήματος slot με αυτοκίνητα Group C στον οποίο είχαμε την τύχη να παραβρεθούμε.
Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφέρει πως ο έκτος αγώνας θα ήταν και ο τελευταίος. Ζητούμε συγνώμη για το λάθος αυτό καθώς ακόμα υπολείπονται δύο αγώνες για την ανάδειξη των πρωταθλητών. Για άλλη μια φορά ο λόγος στον Χρήστο Νισκόπουλο. Έπειτα από το report ακολουθεί πλήρες φωτογραφικό υλικό.
"Αναφορά του αγώνα.
Επιτέλους στο πιο ψηλό σκαλί…
Ο καιρός μας τα χαλάει λίγο και μας θυμίζει ότι ακόμη είμαστε στην άνοιξη. Ο ήλιος κριμένος στα σύννεφα.
Κοσμίδης και Γεωργαντάς κάνουν από νωρίς την εμφάνιση τους στην πίστα και εκμεταλλεύονται την ησυχία, αποφεύγουν την «πολυκοσμία» και γραφούν χιλιόμετρα…
Ακολουθεί ο Πέτρος , ο οποίος εκμεταλλεύεται στο έπακρο την απουσία της οικογένειας στα εξωτερικά, επιδίδεται στο να βοηθήσει τους προαναφερθέντες και να σετάρει καλύτερα τα αυτοκίνητα τους.
Σιγά σιγά η παρέα μεγαλώνει και αφού ολοκληρωθούν και οι τελευταίες δόκιμες ακολουθεί η γνωστή διαδικασία.
14 οι συμμετοχές, με απόντες τον Θάνο, τον Giacomo και τον Ζούρμπ…
6 Porsche, 2 Jaguar, 2! Lancia 85, 2 Lancia 84 και 2 Toyota θα ριχθούν στην μάχη προς έκπληξη πολλών, αφού οι Porsche κερδίζουν την εμπιστοσύνη αγώνα με τον αγώνα περισσότερων οδηγών. Η μονοτονία των Lancia που φαινόταν και πολλοί υποπτευόντουσαν στην αρχή του πρωταθλήματος, δεν ισχύει…
Δοκιμαστικά λοιπόν στην μπλε και ο Πετρής ανοίγει την διαδικασία. Είναι αισθητά βελτιωμένος από τον προηγούμενο αγώνα και σταματά τα χρονόμετρα στα 8,288. Ο Πέτρος είναι ο επόμενος, προσπέρνα τον Γιώργο (8,156). Τρίτος στην σειρά είναι ο Νεραντζής. Η Jaguar δείχνει να είναι σε καλή μέρα και είναι το πρώτο και τελικά το μόνο αυτοκίνητο που θα κατέβει κάτω από τα 8 δευτερόλεπτα (7,949!). Έτσι προσθέτει και αυτός το όνομα του σε αυτούς που έχουν poll για φέτος στα Group C. Ο μόνος που έδειχνε ότι θα μπορούσε να τον απειλήσει ήταν ο Τίμος, όμως είναι σχεδόν 1,5 δέκατο πιο αργός, κατακτώντας τελικά τον τρίτο χρόνο, μένοντας πίσω και από τον αδερφό του . Στην πρώτη τετράδα πλασάρεται και πάλι ο «Αμερικάνος» πετώντας έξω από αυτήν τον Πετρή.
Η τελική κατάταξη και οι σειρές που σχηματίζονται μετά την ολοκλήρωση των δοκιμαστικών:
Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Ο Νεραντζής ξεκινά δυναμικά και πετυχαίνει πολύ καλό συνολικό χρόνο στην άσπρη. Επόμενο λοιπόν να τεθεί επικεφαλής του αγώνα και μάλιστα με μια διαφορά, έστω και 5 δευτερολέπτων που δεν βλέπουμε συχνά στους πρώτους γύρους. Σε αυτό το σημείο έχει και το best.
Ο Τίμος στην δεύτερη θέση και τρίτος ο Πέτρος που η νέες γραμμές μάλλον τον ευνοούν με αποτέλεσμα να μην μένει πολύ πίσω στην αρχή. Μια ανάσα πίσω (2 και κάτι δέκατα) ο Γιώργος που και αυτός κάνει ένα καλό ξεκίνημα.
Οι τέσσερις τους έχουν ανοίξει από νωρίς την διαφορά από όλους τους υπόλοιπους. Θετική η παρουσία του Αλέξανδρου ενώ μουδιασμένο ξεκίνημα από τον Φίλιππο…
5 δευτερόλεπτα καλύπτει ο Πέτρος από τον Γιάννη (που κράτα την πρωτοπορία)και περνά στην δεύτερη θέση αφήνοντας στην τρίτη τον Τίμο. Ο Γιώργος χάνει έδαφος και μπαίνει στο ρόλο του κυνηγού…
Σκαμπανεβάσματα για τον Βαγγέλη. Γρήγορος αλλά με αρκετά λάθη. Το μόνο που καταφέρνει είναι να περάσει τον Αλέξη αλλά και να κάνει το best κατεβάζοντας το στα 7,968.
Συχνά στις σειρές που έχουν σχηματιστεί βλέπουμε συναρπαστικές μάχες καθ’ όλη την διάρκεια τους.
Το μισό του αγώνα έχει ολοκληρωθεί. Η ώρα της αντεπίθεσης για κάποιους έχει έρθει.
Στις πρώτες θέσεις τα σενάρια ανοιχτά. Ο Νεραντζής εξακολουθεί να προηγείται και να είναι γρήγορος όμως θα πρέπει να αντιμετωπίσει τον Πέτρο, ο οποίος πλέον έχει ανταγωνιστικό αυτοκίνητο και θέλει να περάσει μπροστά. Η διαφορά που τους χωρίζει ροκανίζεται εκ νέου. 2,2 δευτερόλεπτα τους χωρίζουν και όλα θα κριθούν στους τελευταίους 35 γύρους. Η πίεση και η προσπάθεια των δυο έχει ως αποτέλεσμα το best να περνά και πάλι στα χέρια του Νεραντζή.
Τίμος και Γιώργος έχουν μείνει λίγο πίσω και η λογική λέει ότι θα παλέψουν για την τελευταία θέση του podium που «μένει» ελεύθερη.
Ανοιχτοί λογαριασμοί και για τους Γαιτάνη και «Αμερικάνο», με τον πρώτο να εκμεταλλεύεται την αστάθεια του δευτέρου και να τον προσπερνά ξανά.
Ο Νικόλας σε αυτόν τον αγώνα «έχει» τους χρόνους. Η Toyota δείχνει να του κάθεται καλά, δεν αποφεύγει όμως τα λάθη. Και όπως έχουμε δει πολλές φορές αυτά κοστίζουν…
Το ίδιο και για τους Ζάφ και Σαμούρη. Προσέξτε τα best των οδηγών που βρίσκονται στις 9 πρώτες θέσεις και θα καταλάβετε τι εννοώ… Δείτε την διαφορά σε χρόνο που έχει ο Αλέξης σε σχέση με τους 4 οδηγούς που τον ακολουθούν…
Ο Φίλιππος βρίσκει σιγά σιγά τα πατήματα του αποβάλει τον άγχος και βελτιώνεται, ενώ ο Αλέξανδρος είναι σταθερός με ένα αυτοκίνητο out of the box…
Ο Γιος «δέρνει» τον μπαμπά κατά διαστήματα ενώ ο Αντώνης πάει σε έναν μοναχικό αγώνα…
Όλα για όλα για τους δυο πρώτους. Ο ένας επιτέλους να δει φέτος πρώτος την καρό και ο δεύτερος γιατί απλά δεν συμβιβάζεται με τίποτα άλλο εκτός από την νίκη…
35 γύροι για να δούμε αν ο Νερατζής θα αντέξει ή ο Πέτρος θα κάνει την ανατροπή.
Μάχη που τελικά δεν θα δούμε αφού «νωρίς» ο Πέτρος κάνει λάθος και δίνει στον Γιάννη την ευκαιρία να κάνει διαφορά που μπορεί να ελέγξει. Στην ιδέα του δεύτερου, συμβιβάζεται και το μόνο που θα καταφέρει ο Πέτρος είναι, να κάνει το best κατεβάζοντας το στα 7,898 και να «τσιμπήσει» ένα επιπλέον βαθμό.
Έτσι λοιπόν, ο Γιάννης αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία και επιβραβεύεται με τον καλύτερο τρόπο. Θέλει πάντα να ακολουθεί έναν διαφορετικό δρόμο από αυτόν που συνηθίζουν «οι πολλοί». Αποφεύγει συχνά τις «σίγουρες συνταγές» και προσπαθεί να καινοτομεί. Επιμένει και δεν είναι λίγες οι φορές που στο βινύλιο δεν είναι ανταγωνιστικός εξαιτίας αυτοκινήτων που υστερούν, εις γνώσιν του. Όμως τελικά στον 6ο αγώνα κατάφερε να πάρει κεφάλι και να υπερασπιστεί την πολυπόθητη θέση με τον ιαγουάρο του…
Δεύτερος αλλά σίγουρα όχι καταϊδρωμένος ο Πέτρος. Πάλεψε σε έναν ακόμη αγώνα με handicap. Οι βαθμοί που κερδίζει και σε συνδυασμό με την θέση του Γιώργου του δίνουν το μεγάλο πλεονέκτημα για τον τίτλο…
Τρίτος ο αδερφός, του Πέτρου!! Ο Τιμολέων, με την Porsche του ζόρισε αρκετά την «γρήγορη» παρέα, αλλά τελικά δεν μπόρεσε να κινηθεί στους ρυθμούς των δυο πρώτων.
Ο Γιωργάρας δεν τα κατάφερε σε αυτόν τον αγώνα. Βλέπει τον τίτλο να απομακρύνεται. Βέβαια τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα και όλα είναι πιθανά και όχι αδύνατα! Δυο αγώνες απομένουν και θέλει δουλειά αν έχει σκοπό να κάνει το Πετράν να ιδρώσει.
Ο Αλέξης σε έναν ακόμη γνώριμο αγώνα. Δεν έβαλε φωτιά στην πίστα, δεν τα έβαλε με τα ελαστικά του, χορηγός αυτήν την φορά ο Νερατζής, και τζούπ στην πέμπτη θέση. Γνωρίζει ότι δεν μπορεί να γραφεί 8,0 ή 8,1 βρίσκει σταθερό ρυθμό και προσπαθεί για το καλύτερο δυνατό ρίχνοντας το μπαλάκι στους άλλους…
Έκτος ο πιλότος. Ο Βανζέλ δεν έκανε χαμηλές πτήσεις (εκτός από κάποιες λίγες περιπτώσεις…), έκανε όμως αρκετά λάθη που τελικά πλήρωσε.
Ο Νικόλας μπορούσε πολύ καλύτερα ,κατά την γνώμη του υπογράφοντα, είχε ταχύτητα αλλά όχι σταθερότητα, κάτι που μακάρι να μπορέσει να βρει στον επόμενο αγώνα…
Ο εντουράς στην έβδομη θέση. Βελτιωμένος αρκετά, σε σχέση με το προηγούμενο του αποτέλεσμα.
Ενώ μια θέση πιο πίσω ο Σάμ. Και αυτός είχε ταχύτητα αλλά…
Δέκατος ο Φίλιππος που κατά έναν περίεργο λόγο σε κάποια σημεία δεν είχε ηρεμία και αυτοσυγκέντρωση. Όμως σίγουρα σύντομα θα τον δούμε και θα τρίβουμε τα μάτια μας!
Ο Αλέξανδρος είμαι σίγουρος ότι το διασκέδασε δεόντως… Για αυτοκίνητο out of the box και με μηδενικές προπονήσεις το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.
Μια θέση πιο κάτω ο ποδηλάτης και ιστιοπλόος του club. Η μπλε Lancia θεωρώ ότι έκανε ένα καλό και ευχάριστο αγώνα για τον οδηγό της, άσχετα αν το αποτέλεσμα δεν «δείχνει» βελτίωση από αυτό του 5ου αγώνα…
Ο μικρός της χθεσινής παρέας τα πήγε περίφημα. Ο Δήμος έριξε σκόνη στον μπαμπά του, και βελτιώθηκε κατά πολύ στην δεύτερη κατά σειρά παρουσία του, ενώ ο μπαμπάς μάλλον θα πρέπει να διδαχτεί πολλά από τον γιο του…
Τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα:
Σημαντικές «λεπτομέρειες» του αγώνα…
Έχουμε ένα ακόμη όνομα (Νεραντζής) να προστίθεται στους νικητές του φετινού πρωταθλήματος,
Έναν ακόμη οδηγό (Νεραντζής) να γραφεί το όνομα του σε αυτούς που έχουν poll,
Για πρώτη φορά το best ανήκει σε οδηγό με handicap (Κουλουρίδης Πέτρος),
Ήταν ο γρηγορότερος αγώνας,
Εκτός από δυο οδηγούς όλοι οι υπόλοιποι με best κάτω από τα 9
Συγχαρητήρια στον νικητή και πολλά μπράβο στον δεύτερο…
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας και για την παρουσία σας αλλά και την βοήθεια σας αφού σε αυτόν τον αγώνα η γραμματεία «μας την έκανε»…
Επόμενος αγώνας σε τρείς εβδομάδες το Σάββατο μετά το Πάσχα."