![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiBFyaMWR7eH-NERVzSFAYpcBL2LOVBzGbF15o8QJ4XrpfEqVnNf-FNQQKqvwZ_MZeiSXD89Ko3UlFccVYOLOQUuWZg1ZobkAlOwjGcsCCsDLhPEfxvSpqf-I0JPJmnU0lcpECkHolp_rb_/s1600/McLaren-Ferrari-Audi-Weight.png)
Ένα πολύ όμορφο και απλό project τράβηξε το ενδιαφέρον μας τις τελευταίες μέρες: τρία διαφορετικά καπάκια για mini-z στη ζυγαριά.
Πιο ελαφρύ δείχνει να είναι το καπάκι της McLaren. Επιπλέον 3.5gr ζυγίζει το Audi R8 στη δεύτερη θέση και τρίτη η Ferrari 458 με ακόμα 4gr παραπάνω βάρος.
Συμπέρασμα: Η McLaren είναι το καλύτερο καπάκι που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή. Η μήπως όχι; Σίγουρα το χαμηλό του βάρος το κάνει ευέλικτο και...οικονομικό σε mah.
Είναι όμως αυτό αρκετό; Ας μην ξεχνάμε πως σημαντικό ρόλο διαδραματίζει όχι μόνο το βάρος αλλά και η κατανομή του πάνω στο διαμήκη άξονα. Κάτι που η ζυγαριά δεν μπορεί να δείξει.
Άρα ποιο καπάκι είναι καλύτερο; Who knows; Το μόνο σίγουρο είναι πως η ζυγαριά δείχνει μόνο ένα μέρος της αλήθειας. Την υπόλοιπη αλήθεια θα την ανακαλύψετε δοκιμάζοντας και τα τρία. Όχι για έναν γύρο αλλά για ένα...σετ μπαταριών, τουλάχιστον!