Οι άνθρωποι της Traxxas έκαναν πάλι το θαύμα τους με ένα εντελώς καινούριο μοντέλο. Μεγαλύτερο και θεαματικότερο από το ήδη εντυπωσιακό E-Maxx, το X- Maxx αποτελεί μια εντελώς καινούρια πλατφόρμα σχεδιασμένη από το μηδέν και όχι απλά ένα oversize του προκατόχου του.
Όπως όλα τα μοντέλα της Traxxas, διατίθεται σε έκδοση RTR. Το πακέτο περιλαμβάνει μπαταρία 6S και τον αντίστοιχο φορτιστή. Brushless ηλεκτρονικά φροντίζουν να απογειώνουν θηρίο των 8.5 κιλών ενώ ένα ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας βασιζόμενο σε αδρανειακό αισθητήρα φροντίζει για την αποφυγή υπό και υποερστροφής καθώς και για ανεπιθύμητες τούμπες.
Ακόμα όμως και τούμπα να βρεθεί το X-Maxx ουδεν πρόβλημα. Με το πάτημα ενός κουμπιού από την τηλεκατεύθυνση το σύστημα ευστάθειας του αυτοκινήτου χρησιμοποιεί την αδράνεια των τροχών (20cm διάμετρος παρακαλώ) και περιστρέφοντας τους, επανέρχεται σε ίσια θέση.
Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο είναι η modular κατασκευή του σασί. Μπορεί εύκολα να διασπαστεί σε τρία βασικά κομμάτια για εύκολη συντήρηση, καθαρισμό και αντικατάσταση εξαρτημάτων. Όλα αυτά σε ένα τσουχτερό πακέτο που ξεπερνά τα 700 ευρώ και η κυκλοφορία του αναμένεται αρχές Δεκέμβρη. Ευτυχώς που κοντεύουν Χριστούγεννα.
Όπως όλα τα μοντέλα της Traxxas, διατίθεται σε έκδοση RTR. Το πακέτο περιλαμβάνει μπαταρία 6S και τον αντίστοιχο φορτιστή. Brushless ηλεκτρονικά φροντίζουν να απογειώνουν θηρίο των 8.5 κιλών ενώ ένα ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας βασιζόμενο σε αδρανειακό αισθητήρα φροντίζει για την αποφυγή υπό και υποερστροφής καθώς και για ανεπιθύμητες τούμπες.
Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο είναι η modular κατασκευή του σασί. Μπορεί εύκολα να διασπαστεί σε τρία βασικά κομμάτια για εύκολη συντήρηση, καθαρισμό και αντικατάσταση εξαρτημάτων. Όλα αυτά σε ένα τσουχτερό πακέτο που ξεπερνά τα 700 ευρώ και η κυκλοφορία του αναμένεται αρχές Δεκέμβρη. Ευτυχώς που κοντεύουν Χριστούγεννα.