'Ενα πρωινό περνούσε βαρετά και αδιάφορα όταν χτύπησε το τηλέφωνο: 'Εχω κάτι που σε ενδιαφέρει, άκουσα να μου λέει ο φίλος Βαγγέλης, έλα σε δέκα λεπτά στην πλατεία να το δεις. 'Ετσι κι έγινε. Σε δέκα λεπτά πλησίαζα το Βαγγέλη ο οποίος έδειχνε να έχει κάτι στον ώμο του. Κάτι σαν ιγκουάννα. Σκέφτηκα, υπάρχει μπλε ιγκουάννα άραγε; Δεν ήταν όμως νέο κατοικίδιο, ήταν ένα μικροσκοπικό Stadium Truck κλίμακας...1/36 απάντησε ο ιδιοκτήτης του. Ένα όχι και τόσο καινούριο, αλλά επιτυχημένο ηλεκτρικό μοντέλο της Team Losi, το Micro-T.
Το truckάκι μαζί με την τηλεκατεύθυνση κατασχέθηκε αμέσως για έναν εξονυχιστικό έλεγχο και μια δοκιμή στην πίστα. Βγάζοντας το Lexan καπάκι του διαπίστωσα πως πρόκειται για ένα τεχνολογικό θαύμα. Μικροσκοπικό brushed μοτέρ, κίνηση στους πίσω μόνο τροχούς , μεταλλικά ημιαξόνια, ελεύθερο διαφορικό και πλήρως ανεξάρτητες αναρτήσεις είναι αυτά που παρατηρείς με μια ματιά. Σκαλίζοντας λίγο το σασί και λύνοντας μερικές βίδες βρέθηκε ότι: οι τροχοί στρίβουν χάρη σε ένα micro servo με πέντε καλώδια(?), το ρόλο του δέκτη και speed control έχει ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα με κρύσταλλο 27mhz. Πηγή ρεύματος ένα nimh pack 3.6v στη βάση του σασί. Οι αναρτήσεις είναι απλοί τηλεσκοπικοί κύλινδροι με ελατήριο για την επαναφορά τους. Οι πύργοι τους, φέρουν επιπλέον τρύπες για την ρύθμιση της συμπεριφοράς του οχήματος.
Δεν υπήρχε περίπτωση να γλιτώσει ένα εξουθενωτικό test drive. Τέσσερις χάρτινοι φάκελοι, δύο πετσέτες προσώπου και ένα μέτρο χαρτοταινία ήταν αρκετά ώστε η Alex's Home Track (βλέπε παλαιότερες δημοσιεύσεις) να γίνει από on road, ένα σκληρό off road τερέν. Στην πρώτη γκαζιά το μπλε κατοικίδιο σηκώθηκε σούζα. Ooops...εδώ έχουμε θέμα. Το Μicro-T ήταν ανεξέλεγκτο μέσα στην πίστα με τόσο γκάζι. 'Ετσι η δοκιμή συνεχίστηκε με άλλη τηλεκατεύθυνση. Μία Futaba 2PL με δυνατότητα ρύθμισης του end point του γκαζιού, κάτι που ο πομπός της Losi δεν διέθετε.
100%. . .90%. . .80%. . .70%. . .65% ήταν η τελική ρύθμιση του channel 1 ώστε το θηριάκι να σταθεί στην πίστα. Τότε άρχισε η διασκέδαση για τον οδηγό και το μαρτύριο για το αυτοκίνητο και κράτησε περίπου είκοσι λεπτά μέχρι η μπαταρία να αδειάσει. Απίστευτη επιτάχυνση, ακαριαίο στρίψιμο και απροβλημάτιστη λειτουργία ήταν τα κύρια στοιχεία του παιχνιδιού. Το Micro-T δεν υστερεί πουθενά σε σχέση με το 1/10 αδερφάκι του παρά μόνο στο γεγονός ότι δεν έχει αμορτισέρ λαδιού. Η έλλειψη αυτή το κάνει να μην προσγειώνεται ομαλά ύστερα από τα άλματα κάνοντας το χειρισμό του ελαφρώς δυσκολότερο.
Κατά τα άλλα είναι ένα αυτοκίνητο που συναρπάζει μικρά παιδιά αλλά και μεγάλα όπως ο ιδιοκτήτης και ο test driver του. 'Οσο για το κόστος του, είναι χαμηλότερο των 100 ευρώ, ιδίως εάν αγοραστεί μέσω διαδικτύου.
Τeam Losi Micro-T λοιπόν ο λόγος για να μην περνά ο χρόνος μας βαρετά και αδιάφορα. Ευχαριστούμε το φίλο Βαγγέλη Κόκκαλη που το απαρνήθηκε για 24 ολόκληρες ώρες προκειμένου να το μοιραστούμε μαζί σας.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες εδώ