'Οχι δεν πρόκειται για στατικό μοντέλο. Πρόκειται για mini-z F1 βαμμένο στο χέρι από τον φίλο μοντελιστή Γιάννη Γεωργιόπούλο που εκτός από την rc δράση αγαπά και τη scale εμφάνιση στα μοντέλα του. Σας παρουσιάζουμε την ιστορία
του μικρού αυτού F1 όπως ο Γιάννης μας την περιέγραψε:
" Την F1 αυτή την αγόρασα πριν από δύο χρόνια περίπου με τηλεκατεύθυνση 27mhz AM, μιας και δεν είχαν βγει ακόμα οι 2,4ghz στα Mini-z. To πρώτο παιχνίδι το έκανα σε μοκέτα με τα stock ελαστικά και αν και γλίστραγε σαν να έπαιζε σε βρεγμένο εμένα μου άρεσε. Η οδική της συμπεριφορά ήταν λες και έβλεπες κανονικό μονοθέσιο Formula 1. Λέω έβλεπες, γιατί ελάχιστοι έχουν την τύχη να μπουν σε ένα. Σιγά σιγά αλλάζοντας ελαστικά άρχισα να βλέπω τις δυνατότητες που είχε αυτό το πράγμα που χώραγε στην παλάμη μου!
Κάποια στιγμή βρέθηκα και σε πίστα της Kyosho. Εκεί ήταν ο παράδεισος μου. Με το που βρήκα χωρίς δυσκολία τις κατάλληλες γόμες ελαστικών (20* πίσω και 30* μπροστά της Kyosho) άρχισε να γίνεται πιο διασκεδαστικό το παιχνίδι. Εξάλλου αυτός ήταν και ο σκοπός.
'Οταν εμφανίστηκε και το γυρολόγιο ένα σατανικό γέλιο αντικατέστησε το μέχρι τότε χαζοχαρούμενο. Θα σε φάω λάχανο, θα κάνω best lap ήταν τα συνήθη λόγια μου.
Μετά από όλη αυτή τη φαγωμάρα ήρθε η ώρα για το καπάκι. Με στεναχώρησε το γεγονός ότι η Kyosho εκτός από καπάκια Ferrari και Mc Laren δεν έβγαζε κάτι άλλο από formula 1 των τελευταίων ετών. Ποικιλία υπήρχε μόνο στα μονοθέσια εποχής Μontoya-Williams BMW fw 24, Fischella-Jordan Honda EJ12 και Salo-Toyota
του μικρού αυτού F1 όπως ο Γιάννης μας την περιέγραψε:
" Την F1 αυτή την αγόρασα πριν από δύο χρόνια περίπου με τηλεκατεύθυνση 27mhz AM, μιας και δεν είχαν βγει ακόμα οι 2,4ghz στα Mini-z. To πρώτο παιχνίδι το έκανα σε μοκέτα με τα stock ελαστικά και αν και γλίστραγε σαν να έπαιζε σε βρεγμένο εμένα μου άρεσε. Η οδική της συμπεριφορά ήταν λες και έβλεπες κανονικό μονοθέσιο Formula 1. Λέω έβλεπες, γιατί ελάχιστοι έχουν την τύχη να μπουν σε ένα. Σιγά σιγά αλλάζοντας ελαστικά άρχισα να βλέπω τις δυνατότητες που είχε αυτό το πράγμα που χώραγε στην παλάμη μου!
Κάποια στιγμή βρέθηκα και σε πίστα της Kyosho. Εκεί ήταν ο παράδεισος μου. Με το που βρήκα χωρίς δυσκολία τις κατάλληλες γόμες ελαστικών (20* πίσω και 30* μπροστά της Kyosho) άρχισε να γίνεται πιο διασκεδαστικό το παιχνίδι. Εξάλλου αυτός ήταν και ο σκοπός.
'Οταν εμφανίστηκε και το γυρολόγιο ένα σατανικό γέλιο αντικατέστησε το μέχρι τότε χαζοχαρούμενο. Θα σε φάω λάχανο, θα κάνω best lap ήταν τα συνήθη λόγια μου.
Μετά από όλη αυτή τη φαγωμάρα ήρθε η ώρα για το καπάκι. Με στεναχώρησε το γεγονός ότι η Kyosho εκτός από καπάκια Ferrari και Mc Laren δεν έβγαζε κάτι άλλο από formula 1 των τελευταίων ετών. Ποικιλία υπήρχε μόνο στα μονοθέσια εποχής Μontoya-Williams BMW fw 24, Fischella-Jordan Honda EJ12 και Salo-Toyota
'Ετσι σαν παλιός στατικός μοντελιστής ανέτρεξα στις παλιές καλές μεθόδους, βαφή στο χέρι και αυτοκόλλητα στο νερό. Δυστυχώς καμία εταιρία στατικού μοντελισμού δεν έβγαζε κάποιο μοντέλο F1 κλίμακας 1/24 ώστε να μπορώ να χρησιμοποιήσω τα αυτοκόλλητα της. Το μόνο που κα΄ταφερα να βρω ήταν ένα YZR500 του 1999 ( αυτό που φαίνεται και στις φωτογραφίες). Λίγη δουλειά με το πινελάκι και έτοιμο και το καπάκι με scale εμφάνιση!
Θα το εκτιμούσα πολύ αν κάποιος γνωρίζει που θα μπορούσα να βρω καπάκια mini-z F1 της τελευταίας τριετίας να επικοινωνήσει μαζί μου στο gjparamanas@yahoo.gr ."