Μπορεί ο καιρός με τις βροχές του να μην αποφασίζει να γίνει καθαρά καλοκαιρινός όμως έχουμε εδώ και τρεις μέρες μπει ημερολογιακά στο θερινό τρίμηνο του έτους. Επιβάλλεται λοιπόν να έχουμε ένα σκαφάκι για τη θάλασσα. Με μικρό μέγεθος μάλιστα για να το έχουμε πάντα μαζί μας.
'Ετσι κι έγινε. Αγοράσαμε ένα πολυεστερικό σκαρί της εταιρίας Turnigy, γνωστή για τα rc ηλεκτρονικά που βγάζει. Μαζί αγοράστηκε και όλο το σχετικό hardware ( άξονας, πηδάλιο, μαχαίρια, βάση μοτέρ, servo...) επιλεγμένο ένα προς ένα. Σκοπός μας να κατασκευαστεί από την αρχή ένα πολύ αξιόλογο και αξιόπιστο σύνολο καλύτερο από τα rtr που κυκλοφορούν.
Την κατασκευή του ανέλαβε ο φίλος ναυτομοντελιστής Αλέξανδρος Μπελιάς που μέχρι τώρα έχει κάψει αρκετά combo, έχει στείλει σκαφάκι με 90χλμ/ώρα στη στεριά, έχει κολυμπήσει για να φέρει πίσω σκαφάκια που έμειναν στο νερό και έχει αποκομίσει αρκετές γνώσεις. Επίσης προθυμοποιήθηκε να μας παρέχει εκείνος μοτέρ, πράγμα για το οποίο τον ευχαριστούμε θερμά. Το μοτέρ που επιλέχτηκε ήταν ένα outrunner ελικοπτερικό 4400kv. Υπερβολή; Σίγουρα. Αλλά μας αρέσουν οι υπερβολές!
"Ένα απογευματάκι μόνο θα κάτσουμε και θα το φτιάξουμε, δεν θέλει παραπάνω" δήλωσε ο μάστορας. 'Οταν όμως αντίκρισε το σκαρί μόλις 38 πόντων και τα μικροσκοπικά εξαρτήματά του, δίστασε. "Πως θα τα χωρέσουμε όλα εδώ μέσα; ", αναρωτήθηκε!
Ωστόσο δεν χάσαμε χρόνο, το dremel πήρε φωτιά, τα χέρια επίσης, κυανοακρυλική κόλλα ανακατεύαμε κάθε πέντε λεπτά. 'Υστερα από τρεις ώρες ασταμάτητης δουλειάς, μοτέρ, esc, άξονας, πηδάλιο μαχαίρια και servo βρίσκονταν επιμελώς κολλημένα στις θέσεις τους. 'Εμειναν μόνο ελάχιστα να γίνουν που και κάποιος όχι τόσο έμπειρος θα κατάφερνε.
Σε μια κρίση τελειότητας για τηλεκατεύθυνση χρησιμοποιήθηκε μία Spectrum στα 2.4ghz με δέκτη τεχνολογίας marine, ειδικό για να μην χάνει το σήμα του στη θάλασσα. Τοποθετήθηκε μέσα από το καπάκι αφού δεν έμεινε αλλού χώρος.
Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πως για λόγους χαμηλού κόστους τοποθετήθηκε για το μοτέρ ένα speed control αυτοκινήτου της Ace με την προσθήκη μιας ειδικά διαμορφωμένης υδρόψυκτης πλάκας. 'Οσο για το συνολικό κόστος, δεν ξεπέρασε τα 120 ευρώ και είμαστε ταυτόγχρονα σίγουροι για την αξιοπιστία του επειδή είδαμε την κατασκευή του από το μηδέν.
Τώρα το μικρό V-boat στέκεται στο ράφι περιμένοντας την πρώτη του εξόρμηση στη θάλασσα. Με την προπέλα να μπορεί να περιστραφεί στις 50.000rpm κι εμείς περιμένουμε ανυπόμονα να δούμε πως πάει. Σύντομα κοντά σας με νέα από την πρώτη του δοκιμή....
'Ετσι κι έγινε. Αγοράσαμε ένα πολυεστερικό σκαρί της εταιρίας Turnigy, γνωστή για τα rc ηλεκτρονικά που βγάζει. Μαζί αγοράστηκε και όλο το σχετικό hardware ( άξονας, πηδάλιο, μαχαίρια, βάση μοτέρ, servo...) επιλεγμένο ένα προς ένα. Σκοπός μας να κατασκευαστεί από την αρχή ένα πολύ αξιόλογο και αξιόπιστο σύνολο καλύτερο από τα rtr που κυκλοφορούν.
Την κατασκευή του ανέλαβε ο φίλος ναυτομοντελιστής Αλέξανδρος Μπελιάς που μέχρι τώρα έχει κάψει αρκετά combo, έχει στείλει σκαφάκι με 90χλμ/ώρα στη στεριά, έχει κολυμπήσει για να φέρει πίσω σκαφάκια που έμειναν στο νερό και έχει αποκομίσει αρκετές γνώσεις. Επίσης προθυμοποιήθηκε να μας παρέχει εκείνος μοτέρ, πράγμα για το οποίο τον ευχαριστούμε θερμά. Το μοτέρ που επιλέχτηκε ήταν ένα outrunner ελικοπτερικό 4400kv. Υπερβολή; Σίγουρα. Αλλά μας αρέσουν οι υπερβολές!
"Ένα απογευματάκι μόνο θα κάτσουμε και θα το φτιάξουμε, δεν θέλει παραπάνω" δήλωσε ο μάστορας. 'Οταν όμως αντίκρισε το σκαρί μόλις 38 πόντων και τα μικροσκοπικά εξαρτήματά του, δίστασε. "Πως θα τα χωρέσουμε όλα εδώ μέσα; ", αναρωτήθηκε!
Ωστόσο δεν χάσαμε χρόνο, το dremel πήρε φωτιά, τα χέρια επίσης, κυανοακρυλική κόλλα ανακατεύαμε κάθε πέντε λεπτά. 'Υστερα από τρεις ώρες ασταμάτητης δουλειάς, μοτέρ, esc, άξονας, πηδάλιο μαχαίρια και servo βρίσκονταν επιμελώς κολλημένα στις θέσεις τους. 'Εμειναν μόνο ελάχιστα να γίνουν που και κάποιος όχι τόσο έμπειρος θα κατάφερνε.
Σε μια κρίση τελειότητας για τηλεκατεύθυνση χρησιμοποιήθηκε μία Spectrum στα 2.4ghz με δέκτη τεχνολογίας marine, ειδικό για να μην χάνει το σήμα του στη θάλασσα. Τοποθετήθηκε μέσα από το καπάκι αφού δεν έμεινε αλλού χώρος.
Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πως για λόγους χαμηλού κόστους τοποθετήθηκε για το μοτέρ ένα speed control αυτοκινήτου της Ace με την προσθήκη μιας ειδικά διαμορφωμένης υδρόψυκτης πλάκας. 'Οσο για το συνολικό κόστος, δεν ξεπέρασε τα 120 ευρώ και είμαστε ταυτόγχρονα σίγουροι για την αξιοπιστία του επειδή είδαμε την κατασκευή του από το μηδέν.
Τώρα το μικρό V-boat στέκεται στο ράφι περιμένοντας την πρώτη του εξόρμηση στη θάλασσα. Με την προπέλα να μπορεί να περιστραφεί στις 50.000rpm κι εμείς περιμένουμε ανυπόμονα να δούμε πως πάει. Σύντομα κοντά σας με νέα από την πρώτη του δοκιμή....