Το περασμένο Σάββατο πραγματοποιήθηκε ο πολυαναμενόμενος αγώνας Endurance στο rcXtreme στο Κορωπί. 'Ηταν μια πρωτοπόρα ιδέα της διεύθυνσης του καταστήματος, κάτι σαν τις 24 ώρες του Le Man υπό κλίμακα.
Οι συμμετέχοντες ήταν μόλις επτά αλλά ήταν αρκετές για να έχει ενδιαφέρον ο αγώνας. Σαν τακτική αγώνα υπήρχαν δύο σκεπτικά. 'Ενα που επέβαλε βελτιωμένο μοτέρ και ηλεκτρονικά, άρα και πολλά pit stop αλλαγής μπαταριών και ένα που σαν βάση είχε stock μοτέρ, πιο αργό ρυθμό παιχνιδιού αλλά και λιγότερα pit stop. Συνεπώς περισσότερο χρόνο μέσα στην πίστα. Κάνεις δεν θα μπορούσε να πει τι ήταν καλύτερο παρά μόνο το αποτέλεσμα.
Ο αγώνας αποτελούνταν από τρία δεκάλεπτα προκριματικά και έναν 60λεπτο τελικό που θα έκρινε τον νικητή. Το αυτοκίνητο του Mini Maniax συμμετείχε στον αγώνα ακολουθώντας την τακτική του stock μοτέρ και των λίγων pit stop. Υπήρχε αυστηρότητα όσον αφορά στα μαρκαρίσματα και τα χτυπήματα που θα γίνονταν στον αγώνα. Κάθε ποινή ήταν μείον ένας γύρος. Στα τρία προκριματικά όλοι οι αγωνιζόμενοι μάζεψαν αρκετές ποινές μέχρι να εξοικειωθούν με τον προσεκτικό τρόπο οδήγησης.
Στον τελικό οι οδηγοί έχοντας συμμορφωθεί πλέον δεν τιμωρήθηκαν ούτε μία φορά. Η μία ώρα οδήγησης ήταν ιδιαίτερα κουραστική και επίπονη. "Έχουν θολώσει τα μάτια μου, δεν βλέπω παρά μόνο το αυτοκίνητό μου πλέον", είπε κάποια στιγμή ο Δημήτρης Βουδούρης, ο μικρότερος αγωνιζόμενος. Στα pit stop τα χέρια έπαιρναν φωτιά για να αλλάξουν μπαταρίες. Ευτυχώς τα slic ελαστικά φθείρονταν με αργό ρυθμό και δεν χρειάζονταν και εκείνα αντικατάσταση.
'Υστερα από μία ώρα συνεχόμενου αγώνα υπό την επίβλεψη του κ. Δημήτρη Μπάτρη που εκτελούσε χρέη κριτή όλα τα Mini-z τερμάτισαν χωρίς καμία απώλεια με την εξής σειρά οδηγών :
1) Βαλέριος Περούτσι - 524 γύροι
2) Δάνης Βόβλας - 522 γύροι
3) Δημήτρης Βουδούρης - 510 γύροι
4) Αλέξανδρος Κοσμίδης- 507 γύροι
5) Γιάννης Καρτσακλής - 460 γύροι
Οι συμμετέχοντες ήταν μόλις επτά αλλά ήταν αρκετές για να έχει ενδιαφέρον ο αγώνας. Σαν τακτική αγώνα υπήρχαν δύο σκεπτικά. 'Ενα που επέβαλε βελτιωμένο μοτέρ και ηλεκτρονικά, άρα και πολλά pit stop αλλαγής μπαταριών και ένα που σαν βάση είχε stock μοτέρ, πιο αργό ρυθμό παιχνιδιού αλλά και λιγότερα pit stop. Συνεπώς περισσότερο χρόνο μέσα στην πίστα. Κάνεις δεν θα μπορούσε να πει τι ήταν καλύτερο παρά μόνο το αποτέλεσμα.
Ο αγώνας αποτελούνταν από τρία δεκάλεπτα προκριματικά και έναν 60λεπτο τελικό που θα έκρινε τον νικητή. Το αυτοκίνητο του Mini Maniax συμμετείχε στον αγώνα ακολουθώντας την τακτική του stock μοτέρ και των λίγων pit stop. Υπήρχε αυστηρότητα όσον αφορά στα μαρκαρίσματα και τα χτυπήματα που θα γίνονταν στον αγώνα. Κάθε ποινή ήταν μείον ένας γύρος. Στα τρία προκριματικά όλοι οι αγωνιζόμενοι μάζεψαν αρκετές ποινές μέχρι να εξοικειωθούν με τον προσεκτικό τρόπο οδήγησης.
Στον τελικό οι οδηγοί έχοντας συμμορφωθεί πλέον δεν τιμωρήθηκαν ούτε μία φορά. Η μία ώρα οδήγησης ήταν ιδιαίτερα κουραστική και επίπονη. "Έχουν θολώσει τα μάτια μου, δεν βλέπω παρά μόνο το αυτοκίνητό μου πλέον", είπε κάποια στιγμή ο Δημήτρης Βουδούρης, ο μικρότερος αγωνιζόμενος. Στα pit stop τα χέρια έπαιρναν φωτιά για να αλλάξουν μπαταρίες. Ευτυχώς τα slic ελαστικά φθείρονταν με αργό ρυθμό και δεν χρειάζονταν και εκείνα αντικατάσταση.
'Υστερα από μία ώρα συνεχόμενου αγώνα υπό την επίβλεψη του κ. Δημήτρη Μπάτρη που εκτελούσε χρέη κριτή όλα τα Mini-z τερμάτισαν χωρίς καμία απώλεια με την εξής σειρά οδηγών :
1) Βαλέριος Περούτσι - 524 γύροι
2) Δάνης Βόβλας - 522 γύροι
3) Δημήτρης Βουδούρης - 510 γύροι
4) Αλέξανδρος Κοσμίδης- 507 γύροι
5) Γιάννης Καρτσακλής - 460 γύροι
6) Γιάννης Γεωργιόπουλος - Βασίλης Σαριμηχαηλίδης - 425 γύροι
Το γεγονός ότι το βάθρο κατέκτησαν οδηγοί με αυτοκίνητα με competition μοτέρ απέδειξε πως αυτό ήταν τελικά χρυσή συνταγή για την επιτυχία.
Πάνω απ' όλα όμως σημασία είχε η ικανότητα των οδηγών να παραμένουν συγκεντρωμένοι παρ' όλη την κούραση, να κάνουν έγκαιρα και προσεκτικά pit stops και να μην παίρνουν ποινές κατά τη διάρκεια του αγώνα. Πάνω στο τελευταίο αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στο δίδυμο Γεωργιόπουλου-Σαριμηχαηλίδη που αν και τερμάτισαν τελευταίοι με το MR02 τους αποτέλεσαν ένα πρότυπο αγωνιστικής παιδείας. Ελάχιστες φορές φορές προκάλεσαν ατύχημα και δέχτηκαν παρατήρηση από τον κριτή.
'Ολοι όμως αποκόμισαν μια σημαντική εμπειρία αγώνα και πέρασαν καλά σε αυτό τον αγώνα που απ' ότι φημολογείται θα καθιερωθεί από εδώ και πέρα.
Ραντεβού στο επόμενο endurance λοιπόν και ως τότε. . .προπόνηση!
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες εδώ