Ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβρη και ήταν κάτι εντελώς καινούριο για τα ελληνικά δεδομένα.
Οι συμμετοχές αρχικά λιγοστές όμως αποτέλεσαν τον πυρήνα για να κολλήσουν αργότερα κι άλλοι με την κατηγορία. Κάπου στις αρχές του 2011 ήταν που μπήκαν στο παιχνίδι οι Περούτσι, Βόβλας και Καρτσακλής οι οποίοι αφιερώνοντας αρκετό χρόνο σε προπόνηση και set-up ανέβασαν κατακόρυφα τον πήχη και έριξαν κατά πολύ τους lap times.
Εκεί ήταν που το Atomic Cup ζωντάνεψε για τα καλά. Οι λίγο παλαιότεροι ψάχτηκαν τότε περισσότερο με ρυθμίσεις και βελτιώσεις ώστε να είναι ανταγωνιστικοί. Φτάσαμε λίγο πριν το Πάσχα οι διαφορές στην βαθμολογία να είναι στους 2-3 πόντους. Και δωσ' του προπόνηση και δωσ' του optional parts και ξανά προπόνηση από όλους.
Κάπου στο Μάη άρχισε να ξεκαθαρίζει το τοπίο φτάνοντας έτσι μέχρι τον τελευταίο αγώνα της Δευτέρας. 'Ωρα για ξεκούραση και κανένα μπανάκι. Ωστόσο οι περισσότεροι δήλωσαν πως δεν θα σταματήσουν τις προπονήσεις μέσα στο καλοκαίρι, έτσι για να μην χάνουν τη φόρμα τους.
Αξιέπαινη επίσης η συμμετοχή του κ. Καραφώτα Τάσου ο οποίος αν και φρέσκος στην κατηγορία των Mini-z δεν δίστασε να δοκιμάσει τις δυνατότητες του ακόμα και στο τέλος του πρωταθλήματος. Αν και τερμάτισε τελευταίος έδειξε ιδιαίτερα σταθερό και προσεκτικό οδηγικό χαρακτήρα, απαραίτητα εφόδια για αγώνα.
Η τελική κατάταξη μετά από όλα αυτά ήταν η εξής:
1ος - Κοσμίδης Αλέξανδρος
2ος - Περούτσι Βαλέριος
3ος - Βουδούρης Δημήτρης
4ος - Σαριμηχαηλίδης Βασίλης
5ος - Βόβλας Δάνης
6ος - Αντωνίου Γιάννης
7ος - Καρτσακλής Γιάννης
8ος - Καλογήρου Τζάνης
10ος - Σκουρός Γιάννης
11ος - Καλογήρου Γιάννης
12ος - Γεωργιόπουλος Γιάννης
13ος - Καραφώτας Τάσος
14ος - Παπακωνσταντίνου Γιώργος
15ος - Πολίτης Σάβας
Αυτά προς το παρόν. Για να δούμε τι θα ετοιμάσει η διεύθυνση του rcXtreme το επόμενο φθινόπωρο γι αυτή την αργά αλλά σταθερά αναπτυσσόμενη κατηγορία.