Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

2nd mini maniaX race Report


Ο δεύτερος αγώνας mini maniaX είναι πλέον γεγονός! Mini-z Touring Cars αυτή τη φορά. Η πίστα του rcXtreme φιλοξένησε το περασμένο Σάββατο το event που εδώ και ενάμιση μήνα διοργανωνόταν πυρετωδώς από το blog μας.



 Ας τα πάρουμε από την αρχή. Η πίστα άρχισε να γεμίζει από νωρίς το μεσημέρι. Ο χώρος είχε επιμεληθεί προκειμένου να μπορεί να υποστηρίξει όσον το δυνατόν περισσότερους αγωνιζόμενους. 'Ολοι βρήκαν μια θέση στον πάγκο των pits και άρχισαν να απλώνουν αυτοκίνητα και εξοπλισμό. Κατέφθασε και μια παρέα τριών ατόμων με σκοπό να νοικιάσουν για να παίξουν κάτι που μας χαροποίησε ιδιαίτερα. Ολοκληρώνοντας λοιπόν τις δηλώσεις συμμετοχής με τα νουμεράκια και τα σχετικά ήμασταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε.

   'Εντεκα αυτοκίνητα θα αγωνίζονταν τελικά χωρισμένα σε δύο κατηγορίες. Ενώ ο διαχωρισμός επρόκειτο να είναι τυχαίος για τα προκριματικά μιας και όλοι έτρεχαν με stock μοτέρ (όπως έλεγε ο κανονισμός) προέκυψε το εξής θέμα: αρκετοί οδηγοί προέβησαν σε μια μετατροπή που δεν είχαμε προβλέψει. Stock μοτέρ αλλά με πλακέτα στα 2.4 ghz που συνεπάγεται περισσότερα γκάζια έναντι των απλών 27am πλακετών. O 'Ελληνας πάντα βρίσκει το "παραθυράκι" στον κανονισμό! 'Ετσι καταλήξαμε να διαχωρίσουμε τους οδηγούς σε Level Α και Β ανάλογα με την πλακέτα τους συνυπολογίζοντας και τις οδηγικές τους ικανότητες.



 Τα Levels για τα προκριματικά διαμορφώθηκαν ως εξής:

  Level A                                             Level B
- Βόβλας Δάνης                                 - Κάστανος Γιάννης
- Περούτσι Βαλέριος                           - Κούρος Βασίλης
- Μπάτρης Δημήτρης                           - Χρυσόμαλος Βασίλης
- Βουδούρης Δημήτρης                        - Καρτσακλής Ιωάννης
- Πολίτης Σάββας                               - Ζορτίκης Βασίλης
                                                       - Γαλανός Νίκος

ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ

 Στις 18:00 ακριβώς είχαμε την πρώτη εκκίνηση για το Level B. Οι οδηγοί έδειχναν να το διασκεδάζουν ιδιαίτερα μιας και τα αυτοκίνητά τους ήταν ευκολοδήγητα, είχαν όλα την ίδια ισχύ και ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος. Την έκπληξη έκανε ο κ. Χρυσόμαλος που αν και πρωτοεμφανιζόμενος στην πίστα (και με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο) έδειξε τις προθέσεις του για ένα καλό αποτέλεσμα από την αρχή. Η τριάδα των Κάστανος, Κούρος και Ζορτίκης λίγο παραπίσω έδιναν τη δική τους μάχη. Οι ανησυχίες του κ. Ζορτίκη δεν επαληθεύτηκαν για το ότι θα είναι αργός λόγω πλακέτας και μοτέρ Iwaver και με ιδιαίτερη σταθερότητα οδήγησης τερμάτισε στα δύο από τα τρία προκριματικά στη τρίτη θέση πίσω από τον δεύτερο κ. Καρτσακλή. 'Οσο για τον κ. Γαλανό κατάφερε να κρατήσει αγρατζούνιστο το GT40 του μιας και η αγάπη που τρέφει για τα καπάκια του τον κάνει να οδηγά ιδιαίτερα προσεκτικά.

 'Οσον αφορά στο Level A, ήταν σαν να ρίχνεις πέντε καρχαρίες μέσα σε μια πισίνα. 'Ολοι τους γρήγοροι, κυνηγούσαν ένα καλό αποτέλεσμα. Πολύ ένταση στην οδήγηση, πολλά στενά μαρκαρίσματα, πολλές ποινές. Ορισμένοι την περιοχή του Penalty Lane (σημείο της πίστας που περνάς χωρίς να σταματάς, παρακάμπτοντας το loop και χάνοντας έναν γύρο, έμπνευση του mini maniaX) την έμαθαν με κλειστά μάτια. Από αυτήν δεν πέρασε καμία φορά ο κ. Βουδούρης, που οδηγώντας με υποδειγματική προσοχή, άνοιγε πάντα δρόμο στα γρηγορότερα αυτοκίνητα και προσπαθούσε να εκμεταλλεύεται τις καραμπόλες τους για να καλύπτει το χαμένο έδαφος. Ο πιστάρχης Δημήτρης Μπάτρης εγκαταλείποντας σε ένα από τα τρία πεντάλεπτα έχασε αρκετούς γύρους, γεγονός που μάλλον θα τον έστελνε στον B τελικό.

FINALS
Δύο οδηγοί δεν τα κατάφεραν να αγωνιστούν στον τελικό λόγω έξω-αγωνιστικών υποχρεώσεων. 'Ετσι οι εναπομείναντες εννέα αναδιαρθρώθηκαν και χωρίστηκαν σε πέντε για τον B Final και τέσσερις για τον A Final βάση του συνόλου των γύρων τους στα προκριματικά. Μεταπήδηση είχαμε από τον κ. Χρυσόμαλο που ανέβηκε στον Α στέλνοντας το Enzzo του κ. Πολίτη στον Β τελικό.
 
  Β Τελικός τριάντα λεπτών με τον κ.Καρτσακλη και McLaren F1 να έχει την Pole Position. Πολύ ωραία εκκίνηση, καθαρή και το τρενάκι που δημιουργήθηκε στην πρώτη στροφή άρχισε σιγά σιγά να απλώνει. Ο mr rcXtreme κυνηγούσε την πρωτιά ακόμα και στο B τελικό (ήταν ο μόνος που του είχε επιτραπεί να δει τα χειροποίητα έπαθλα και ήθελε απεγνωσμένα ένα από αυτά). Πολίτης και Καρτσακλής ακολουθώντας παραπίσω ήταν για περίπου δέκα λεπτά στον ίδιο γύρο και ολά θα κρίνονταν στα Pit Stops. Φυσικά και υπήρχαν Pit Stops, για αλλαγή μπαταριών! Λίγο πιο πίσω οι οδηγοί Ζορτίκης και Κάστανος δεν είχαν να ανησυχούν για Pit Stop αφου η κατανάλωση ρεύματος τους ήταν αισθητά μικρότερη.


 Στον Α τελικό οι συνήθεις ύποπτοι θα έδειχναν αν μπορούν να παραμείνουν γρήγοροι για τριάντα λεπτά αγώνα και κατα μέσο όρο 270 γύρους. Pole Position για τον κ. Περούτσι ακολουθούμενο από Βόβλα, Χρυσόμαλο και Βουδούρη. 'Οπως ξεκίνησαν, έτσι και τερμάτισαν οι τέσσερις οδηγοί ύστερα από Pit Stop κι αυτοί, προσπεράσεις και ποινές, πολλές ποινές! Προσέφεραν άφθονο θέαμα ωστόσο, κάτι που καιρό είχαμε να δούμε. Το σημείο που το Skyline R34 Yellow Hat του πρώτου κυνηγούσε το R34 του δεύτερου και επί τρεις γύρους περίμενε την ευκαιρία σε απόσταση μερικών εκατοστών να προσπεράσει, μας άφησε με ανοιχτό το στόμα! Στις δύο παραπίσω θέσεις Βουδούρης και Χρυσόμαλος κινούνταν αθόρυβα και σταθερά ροκανίζοντας το τριαντάλεπτο.

 ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
A FINAL
      1) Περούτσι Βαλέριος
2) Βόβλας Δάνης
       3) Χυσόμαλος Βασίλης
         4) Βουδούρης Δημήτρης

 B FINAL
      1) Μπάτρης Δημήτρης
         2) Καρτσακλής Ιωάννης
  3) Πολίτης Σάββας
    4) Ζορτίκης Βασίλης
    5) Κάστανος Γιάννης
6) Γαλανός Νίκος
  7) Κούρος Βασίλης

 Race Best Lap: 5,32 sec, Περούτσι Βαλέριος (...αμάν αυτό το παιδί!)


  Αξιολόγηση διοργάνωσης από αγωνιζόμενους με άριστα το δέκα: 9.8
Σημείωση: δεν λαδώσαμε κανέναν.

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ:
 - Τους κύριους αγωνιζόμενους που μας στήριξαν με την παρουσία τους.
 - Τον πιστάρχη Μπάτρη Δημήτρη για τη διάθεση της πίστας και την υποστήριξη της οργάνωσης για πάνω από ένα μήνα πριν τον αγώνα.
- Την φωτογράφο Καρβούνη Ανδριάνα και βοηθό Σταυροπούλου Αγγελική για την κάλυψη του event.
- Τα μοντελιστικά site rcdevil.gr, rc-world.gr, rccars.gr και το blog brushlessmaniac.blogspot.com για την προώθηση του αγώνα από την ημέρα της ανακοίνωσης του.
- Τα forum modelteam.gr, rcxtreme.gr και rc-tunerz.gr  για τη φιλοξένηση του θέματος.

 Ραντεβού στον επόμενο αγώνα mini maniaX, δεν ξέρουμε ούτε πότε, ούτε σε τι κατηγορία θα είναι. Σίγουρα όμως πως θα είναι αντάξιος των προηγούμενων. Και μην ξεχνάτε...small is better!

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες: εδώ
                      ή μέσω facebook: εδώ