Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

GC Nano Fair Play Race - report & photos


Δέκα αγωνιζόμενοι και πάλι στην 8 Plus το περασμένο Σάββατο. Φανταστείτε να μην ήταν φιλικός τι θα γινόταν. Το σκεπτικό του αγώνα απλούστατο: ο καθένας θα ήταν κριτής του εαυτού του, αλυταρχία δεν υπήρχε.


Δηλαδή ή που θα περνάγαμε απίστευτα ή που θα ήμασταν οι μισοί παρεξηγημένοι με τους άλλους μισούς στο τέλος του αγώνα. Ευτυχώς συνέβη το πρώτο. Διαχωρισμός κατηγοριών σε Rookie και Expert επίσης δεν υπήρχε. 'Υστερα από τη δήλωση συμμετοχών, μια σύντομη ενημέρωση από τον κ. Δημητριάδη και μερικές αναμνηστικές φωτογραφίες τα πρώτα αυτοκίνητα μπήκαν στην πίστα.

ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ: Είχαμε κι εδώ ένα διαφορετικό σκεπτικό. Δηλαδή rolling start (εκκίνηση ενώ τα αυτοκίνητα "γυρνούν" ήδη την πίστα) και το best lap να είναι το κριτήριο για την κατάταξη του τελικού. Η διάρκεια τους ήταν 7 λεπτά το καθένα.


Ουσιαστικά τα πρώτα τέσσερα λεπτά είχαν σασπένς όπου εκεί το κάθε αυτοκίνητο μπορούσε να πετύχει τον καλύτερο χρόνο του. Από κει και ύστερα οι οδηγοί έκαναν practice τα πατήματα και τις γραμμές τους για τον τελικό που θα ακολουθούσε.


Τον καλύτερο χρόνο πέτυχε ο κ. Καράμπελας (έεεεεελα, δεν το περιμέναμε) με best lap 7.13sec κατοχυρώνοντας την pole position στον A τελικό. Δεύτερος καλύτερος χρόνος από τον Τανή με 7.36sec, τρίτος ο Δημητριάδης με 7.37sec, τέταρτος ο Πετρούτσι με 7.40sec και στο τέλος του Α τελικού ο Κοσμίδης που αδυνατούσε να κατέβει κάτω από τα 7.42 sec.

Στον Β τελικό θα εκκινούσε από την pole posotion ο Σκαλτσάς με χρόνο 7.44sec. Πίσω του ο Βουδούρης με 7.47sec. Στην τρίτη θέση ο Βελαώρας μακρυά από τους παλιούς καλούς του χρόνους με μόλις 7.49sec. Μια θέση πριν το τέλος ο Κλάψης με best 7.87sec και στο τέλος η -τραβάω τα φώτα της δημισιότητας- κ. Τουντουλίδου με χρόνο 7.95sec.

A FINAL: Ο Καράμπελας ήταν γραφτό να μην χαρεί για πολύ την Pole αφού στην πρώτη στροφή δέχτηκε χτύπημα από τα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν και έχασε πολλές θέσεις. Για λίγο το προβάδισμα πήρε ο Τανής αλλά δεν μπορούσε να το κρατήσει λόγω τεχνικού προβλήματος με τον Δημητριάδη να παίρνει σκυτάλη. Το αμάξι-τυρόπιτα του Κοσμίδη είχε ωστόσο πιάσει καλό ρυθμό και πέρασε μετά από λίγο μπροστά, οδηγώντας την κούρσα για 140 γύρους. 'Ομως σιγά να μην έκανε λάθος και 6 λεπτά πριν τη λήξη χτύπησε με πιο αργά αυτοκίνητα και μέχρι να επανέλθει ο Δημητριάδης πήρε πάλι τα ινία. τη θέση αυτή κράτησε ως το τέλος. Παραπίσω στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Καράμπελας, και στην τέταρτη ο Πετρούτσι. Με πολύ υπομονή, τερμάτισε στη πέμπτη θέση ο Τανής καταπολεμώντας τη ζημιά του αυτοκινήτου του.

Β FINAL: Κι εδώ ο οδηγός της Pole Posiition, Σκαλτσάς δεν μπόρεσε να κρατήσει το προβάδισμά του με τον Βουδούρη να περνά μπροστά και να ανοίγει τη διαφορά από τους υπόλοιπους. Μερικά λεπτά όμως αργότερα ο Βελαώρας έχοντας πιάσει ένα γρήγορο tempo άρχισε να μειώνει τη διαφορά του από τον πρώτο και να επιχειρεί τις πρώτες επιθέσεις για βγει μπροστά.

Το κατάφερε μετά από αρκετές προσπάθειες και άτυχες στιγμές, όταν ο Βουδούρης σταμάτησε τον αγώνα του για λίγο από ξεζανταρισμένο λάστιχο. Το ότι η τα λάστιχα και η μπαταρία του Βουδούρη είχαν αισθητά "πέσει" τον καθιστούσε ανίκανο να απειλήσει το Corvette του Βελαώρα ξανά.

Πάνω σε αυτή του την αδυναμία πάτησε και ο Σκαλτσάς για να περάσει δεύτερος λίγο πριν το τέλος του τελικού. Ενδιαφέρον είχε και η μάχη για την τέταρτη θέση με την Τουντουλίδου που με πολύ υπομονή και σύνεση κατάφερε περίπου στα μισά του τελικού και πέρασε τον Κλάψη. Μετά από αυτό μάλιστα, ανεβάζοντας ρυθμό, έκανε μια διαφορά ασφαλείας 8 γύρων.


ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1) Δημητριάδης Μιχάλης  188 laps
2) Κοσμίδης Αλέξανδρος  188 laps
3) Καράμπελας Νίκος  167 laps
4) Βελαώρας Τάσος  172 laps
5) Σκαλτσάς Ανδρέας  165 laps
6) Βουδούρης Δημήτρης  163 laps
7) Πετρούτσι Βαλέριος  152 laps
8) Τουντουλίδου Βίκυ  151 laps
9) Κλάψης Γιάννης  143 laps
10) Τανής Γιάννης  122 laps





ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- tο ανάλαφρο κλίμα που επικρατούσε
- η εφαρμογή του fair play από τους οδηγούς
- η τιμή συμμετοχής λόγω φιλικού, 5.5 ευρώ
- η οδήγηση του Τανή με βλάβη στο αυτοκίνητο
- όλοι οι οδηγοί με best lap κάτω από τα 8 sec

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ 

- οι συχνές λεκτικές παρεμβάσεις στον αγώνα από μη αγωνιζόμενους, αποσπώντας την προσοχή των οδηγών, κυρίως στον Β τελικό


RACE GOSSIP

- ο Σκαλτσάς συνεχίζει να σπάει το tie rod slider. (κανένα optional δεν βγαίνει;)
- και ο Κλάψης σπάει tie rod slider, Σκαλτσά απέκτησες παρέα
- η Τουντουλίδου χωρίς μηχανικό τα πήγε μια χαρά
- Πετρούτσι 7ος; Σίγουρα κάτι ετοιμάζει...να το θυμηθείτε
- Ελαστικά σκληρότητας 40* "φοριούνται" πολύ πλέον