Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Η Βίκυ Τουντουλίδου στο mini maniaX


...ή αλλιώς nanovicky. Την είδαμε πριν μερικούς μήνες στην 8plus να οδηγάει dnano και θεωρήσαμε πως ήταν ένα τυχαίο γεγονός. Με την πάροδο του χρόνου όμως φάνηκε πως ασχολείται συστηματικά με το.."άθλημα"!




 Στη συνέντευξη που ακολουθεί, μας εξηγεί τη σχέση πάθους που έχει με τα rc αυτοκίνητα.

1) mini maniaX: Βίκυ καλησπέρα, θα θέλαμε αρχικά να μας πεις πότε ξεκίνησες την ενασχόλησή σου με το μοντελισμό.

- Βίκυ Τουντουλίδου: Καλησπέρα κι από μένα. Με το μοντελισμό ξεκίνησα τον φεβρουάριο του 2009 με την αγορά ενος Kyosho DBX και ενός με FW-06 με το σύζυγό μου, Μιχάλη Μπερκέτη απλά για να κάνουμε το κέφι μας στην αλάνα. Διαπιστώνοντας όμως την ύπαρξη της πίστας ασχοληθήκαμε αποκλειστικά με αγώνες 1/10 nitro on road με το FW-06, αρχικά.


2) m.m.: Οδηγούσες από τότε λοιπόν στην πίστα;

-B.T.: Στην πίστα όχι. 'Ημουν η μηχανικός του συζύγου μου, ειδικά όταν περάσαμε από το FW-06 στο V-ONE RRR.

3) m.m.: Μηχανικός; Καύσιμο, θερμοκρασίες κλπ. κλπ.;

-Β.Τ.: 'Οχι μόνο. Μπορούσα από τότε να λύσω και να δέσω από την αρχή ένα αυτοκίνητο εντελώς μόνη μου. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχω στο σπίτι ένα kit Kyosho R4 και συναρμολογώ. Είμαι φανατική της Kyosho όπως κατάλαβες.

4) m.m.: Και πως πέρασες στα Dnano λοιπόν; Από οδηγός της αλάνας και μηχανικός του συζύγου, κατευθείαν στα Dnano;

-Β.Τ.: Κοίτα πως έγινε. Μου είπε μια μέρα ο Μιχάλης (σύζυγος) στην πίστα να δοκιμάσω να οδηγήσω το V-ONE RRR του. Αρχικά φοβόμουν μην του κάνω ζημιά. Αλλά κατάφερα να το κάνω μερικούς γύρους απροβλημάτιστα. Και αφού είδα πως μου αρέσει η on road οδήγηση, αγόρασα ένα Dnano για να εξασκούμαι χωρίς τον κίνδυνο να κάνω ζημιά που θα στοιχίζει.

5) m.m.: Είναι προφανές πως υπάρχει βελτίωση στην οδήγηση σου από τις αρχές μέχρι σήμερα. Αυτό οφείλεται στο στήσιμο που κάνει ο Μιχάλης στο dnano ή στην προπόνηση που κάνεις εσύ;

-Β.Τ.: Το στήσιμο παίζει σημαντικό ρόλο. Αν θυμάσαι παλιά έτρεχα με ένα Ferrari F40 που ποτέ δεν καταφέραμε να το κάνουμε ανταγωνιστικό. Τώρα με το Ferrari FXX, η οδήγηση μου είναι πολύ πιο εύκολη και γρήγορη.  Αλλά πάνω απ όλα είναι η προπόνηση. Είναι το Α και το Ω για μένα.

6) m.m.: Προτιμάς να προπονείσαι μόνη ή μαζί με άλλους;

-Β.Τ.: Είναι πρωινά που προπονούμαι μόνη μου, με την ησυχία μου, να βρω τα πατήματά μου. Πολλές φορές όμως έρχομαι και απόγευμα γιατί η προπόνηση με άλλους είναι μια καλή προσομοίωση της πίεσης που νιώθω στους αγώνες.

 
7) m.m.: Σκοπεύεις να τρέξεις σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος;

-Β.Τ.: Φυσικά! Και μακάρι να συνεχιστεί και τις επόμενες χρονιές ο θεσμός. Εννοείται και εκεί θα είμαι παρούσα.



8) m.m.: Πως είναι να έχεις ένα Hobby που είναι καθαρά ανδροκρατούμενο;

-B.T.: Κοίτα, όλα μου τα χρόνια οι παρέες μου ήταν άντρες οπότε το να είμαι η μοναδική γυναίκα σε ένα χώρο με άντρες δεν με επηρεάζει. Ωστόσο οφείλω να παραδεχτώ πως με βοήθησε πάρα πολύ και η παρέα του Gamers Club, όσον αφορά στο μοντελισμό. Το πολύ καλό κλίμα με ενσωμάτωσε γρήγορα στην παρέα και ποτέ δεν ένιωσα ξένη.

9) m.m.: 'Εχεις ενοχληθεί ποτέ από αντρική συμπεριφορά μέσα στο μοντελισμό;

-B.T.: 'Οχι ποτέ. 'Οχι πως ποτέ δεν σχολίασε κάποιος εμένα, απλά εγώ είμαι άνθρωπος που δεν δίνω και πολύ σημασία σε μικρότητες.



10) m.m.: Εκτός από τα rc αυτοκίνητα έχεις άλλο hobby;

-Β.Τ.: Ασχολούμαι με σκάφη. 'Εχω ένα Twin Storm, ένα Liza Serf και ένα Robbe Jet Ski. 'Επίσης μου αρέσει να βάφω μοντέλα ή φιγούρες, με λεπτομέρεια. Μπορεί η δουλειά μου να μην έχει καμία σχέση με τεχνικά θέματα, αλλά η γραφιστική που έχω τελειώσει με έχει κολλήσει το μικρόβιο της τελειότητας όσον αφορά στο οπτικό κομμάτι.

11) m.m.: Ναι ΟΚ, κάποιο hobby εκτός μοντελισμού; Επαναλαμβάνω, εκτός μοντελισμού;

-Β.Τ.: 'Εχω και από αυτό. Aσχολούμαι με αθλητισμό. Παίζω ping-pong.


12) m.m.: Χμ, ενδιαφέρον και ιδιαίτερο άθλημα! Κάτι τελευταίο, τι θα έλεγες σε κάθε κοπέλα που στο πλευρό του φίλου της βλέπει τα rc αυτοκίνητα, θέλει να δοκιμάσει να πιάσει μια τηλεκατεύθυνση στα χέρια της αλλά φοβάται να το ζητήσει, μήπως κάνει ζημιά;

-Β.Τ.: "Πάρε την τηλεκατεύθυνση, βάλε το αυτοκίνητο στην πίστα και σπασ' το", θα της έλεγα. Το αυτοκίνητο θέλει τσαμπουκά, να μην το φοβηθείς. 'Αμα μια κοπέλα ξεπεράσει αυτή τη φοβία της τότε θα μπορέσει να καταλάβει αν η RC οδήγηση της αρέσει πραγματικά. Αλλά και να μην της αρέσει, σίγουρα θα  μπορεί να πει ότι το δοκίμασε.


-m.m.: Ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο σου. Καλή συνέχεια στο πρωτάθλημα.