Ο καιρός την περασμένη Κυριακή ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνος. Με τόση ηλιοφάνεια (και διάθεση για καφεδάκι) η κλίμακα 1/18 παιζόταν αν θα μάζευε τις συμμετοχές. 'Ομως τα κατάφερε. Και με το παραπάνω μάλιστα!
'Εξι μικρά διαολάκια έδωσαν το παρόν, περισσότερα ακόμα και από τα 1/10 AWD που ήταν τέσσερα. Η πίστα ήταν για άλλη μια φορά Γολγοθάς. Σαν να μην έφταναν τα άλματα, είχαμε και τα κομμάτια χλοοτάπητα που το αναίμακτο πέρασμα πάνω από αυτά, ήταν πιο δύσκολο και από το να κερδίσεις στο ΚΙΝΟ. ΟΚ, για άλλη μια φορά θα κέρδιζε ο πιο προσεκτικός.
Το δεύτερο ήταν για όλους καλύτερο έχοντας πάρει το κολάι της πίστας. Ωραία μάχη μεταξύ Παρδαλάκη και Κοσμίδη που ενώ πήγαιναν για τερματισμό, Ο Κοσμίδης τούμπαρε δύο στροφές πριν το loop kai o Παρδαλάκης πήρε τα ινία. Αντί όμως να το εκμεταλλευτεί με ψυχραιμία τούμπαρε στο αμέσως επόμενο άλμα και έχασε την ευκαιρία για την Pole Position.
Στο τρίτο προκριματικό έγινε ακριβώς το ίδιο σκηνικό με το δεύτερο. Κοσμίδης τούμπα, Παρδαλάκης παίρνει προβάδισμα, Παρδαλάκης τούμπα, Κοσμίδης τερματίζει πρώτος. Περιττό να περιγράψουμε πως έβραζε ο δεύτερος, ωστόσο δεν έσπασε τίποτα αυτή τη φορά. Με σταθερή οδήγηση ο Τσιούγκος κατοχύρωσε μια τρίτη θέση στη γραμμή εκκίνησης των τελικών.
'Εξι μικρά διαολάκια έδωσαν το παρόν, περισσότερα ακόμα και από τα 1/10 AWD που ήταν τέσσερα. Η πίστα ήταν για άλλη μια φορά Γολγοθάς. Σαν να μην έφταναν τα άλματα, είχαμε και τα κομμάτια χλοοτάπητα που το αναίμακτο πέρασμα πάνω από αυτά, ήταν πιο δύσκολο και από το να κερδίσεις στο ΚΙΝΟ. ΟΚ, για άλλη μια φορά θα κέρδιζε ο πιο προσεκτικός.
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ
Το πρώτο προκριματικό ήταν υπόθεση: Παρδαλάκης. Ο μοναδικός που μπόρεσε να μπει στους έντεκα γύρους. Παραπίσω οι Κοσμίδης και Τσιούγκος με δέκα γύρους και ο πρωτο-εμφανιζόμενος Ζωγόγιαννης με οχτώ. Στην Πέμπτη θέση, Χρήστος Μάντικας με έξι γύρους και αυτοκίνητο look rally game, ενώ την εξάδα έκλεισε το full option RC18 του Αποστολόπουλου με τρεις γύρους.Το δεύτερο ήταν για όλους καλύτερο έχοντας πάρει το κολάι της πίστας. Ωραία μάχη μεταξύ Παρδαλάκη και Κοσμίδη που ενώ πήγαιναν για τερματισμό, Ο Κοσμίδης τούμπαρε δύο στροφές πριν το loop kai o Παρδαλάκης πήρε τα ινία. Αντί όμως να το εκμεταλλευτεί με ψυχραιμία τούμπαρε στο αμέσως επόμενο άλμα και έχασε την ευκαιρία για την Pole Position.
Στο τρίτο προκριματικό έγινε ακριβώς το ίδιο σκηνικό με το δεύτερο. Κοσμίδης τούμπα, Παρδαλάκης παίρνει προβάδισμα, Παρδαλάκης τούμπα, Κοσμίδης τερματίζει πρώτος. Περιττό να περιγράψουμε πως έβραζε ο δεύτερος, ωστόσο δεν έσπασε τίποτα αυτή τη φορά. Με σταθερή οδήγηση ο Τσιούγκος κατοχύρωσε μια τρίτη θέση στη γραμμή εκκίνησης των τελικών.
ΤΕΛΙΚΟΙ
Τέσσερις από τους έξι οδηγούς μπήκαν στους 11 γύρους αυτή τη φορά. Το 1-2 διαμορφώθηκε όπως στα δύο τελευταία προκριματικά με τον ίδιο τρόπο: Τούμπα-προσπέραση και πάει λέγοντας. Μια πιο εύκολη πρώτη θέση πήρε ο Κοσμίδης στον δεύτερο τελικό με τον Παρδαλάκη σε απόσταση ασφαλείας, 7sec παραπίσω. Ο Τσιούγκος, όπως και στα προκριματικά, σταθερά τρίτος.
Με την τριάδα του βάθρου να έχει κλειδώσει από τους δύο τελικούς, οι Κοσμίδης και Τσιούγκος έδωσαν τα αυτοκίνητα τους σε άλλους οδηγούς, εκτός της κατηγορίας, να δοκιμάσουν τι θα πει mini. Ευκαιρία για τον Παρδαλάκη να πάρει μια πρώτη θέση λοιπόν, Τον Μάντικα να τερμτίσει δεύτερος και τον Ζωγόγιαννη τρίτο.
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1) Κοσμίδης Αλέξανδρος
2) Παρδαλάκης Μιχάλης
3) Τσιούγκος Γιώργος
4) Αποστολόπουλος Φάνης
5) Μάντικας Παντελής
6) Ζωγόγιαννης Διονύσης
'Υστερα, εκτός από την απονομή του αγώνα, ακολούθησε και η απονομή για τους πρωταθλητές του 2011 για όλες τις κατηγορίες και η κοπή πίτας για το 2012.
ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- Team Associated τα 4 από τα 6 αυτοκίνητα της κατηγορίας
- χρηματικό έπαθλο για τον πρωταθλητή του 2011 κάθε κατηγορίας, 100 ευρώ
- δωρεάν συμμετοχή σε αγώνες για το όλο το έτος, κέρδιζε όποιος έβρισκε το φλουρί
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- H έλλειψη transponder από πλευράς διοργάνωσης. Ορισμένοι έγραφαν γύρους με...στυλό και χαρτί όπως ο Αποστολόπουλος με best lap: έλα ντε... medium time: άγνωστο...
RACE GOSSIP
- τα associated με ιμάντα αρχίζουν να αυγατίζουν σιγά-σιγά
- το αυτοκίνητο του Ζωγόγγιανη, το ποιο όμορφο μέχρι στιγμής
- πολύ special η μετατροπή σε rally game από τον Μάντικα Χρήστο