Δευτέρα, 9 Απριλίου 2012

Hellenic Mini-z Cup Rnd 7a

Λίγο πριν μπούμε στην Μεγάλη Εβδομάδα μια βόλτα από το rcXtreme για τον έβδομο αγώνα του H.M.C. ήταν απαραίτητη. Stock μοτεράκια σε αυτό το σκέλος με έντεκα συμμετοχές να συμπληρώνουν τις δύο κατηγορίες.



 New Entries στο πρωτάθλημα οι Κοντός και Μπερκέτης, ο πρώτος με ολοκαίνουριο MR02 ASF ενώ ο δεύτερος αγωνίστηκε με ένα από τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα του καταστήματος. Και οι δύο στην απλή Stock κατηγορία.

 Stock Car Class: Το πρώτο προκριματικό ήταν ουσιαστικά ένα ζέσταμα για όλους με τον Μπερκέτη να παίρνει τη δεύτερη θέση από τα έξι αυτοκίνητα, πίσω από τον Κοσμίδη. Μια μικρή βλάβη στο αυτοκίνητο του Βουδούρη τον έστειλε στην τέταρτη θέση, πολύ πιο πίσω απ' οτι φιλοδοξούσε.

 Στο δεύτερο προκριματικό όμως επέστρεψε δυναμικά παίρνοντας το προβάδισμα και χτίζοντας μια διάφορα τριών γύρων από το δεύτερο του πενταλέπτου. Ενδιαφέρον όμως είχε και η μάχη των τριών πιο αργών οδηγών, Κάστανου, Κούρου και Κοντού με διαφορά μόλις ενός γύρου.

 Στον τελικό πρώτος εκκινούσε ο Κοσμίδης έχοντας μαζέψει τους περισσότερους γύρους στα προκριματικά. Πίσω του βρισκόταν ο Μπερκέτης (2)  πάσχοντας όμως το αυτοκίνητό του από κάποιο χτύπημα κάνοντας το δυσκολοδήγητο. Ο Βουδούρης (3) είχε πάρει τα πάνω του με τον Κάστανο (4) τον Κοντό (5) και Κούρο (6) να έχουν λύσει κάποια τεχνικά προβλήματα και να είναι πανέτοιμοι για το εικοσάλεπτο.

 Ο Κοσμίδης έκανε έναν προσεκτικό αγώνα κρατώντας το προβάδισμά του και εξασφαλίζοντας άλλους 12 βαθμούς στη γενική κατάταξη. Ο Βουδούρης δεν ήθελε και πολύ να περάσει δεύτερος χωρίς κανείς να τον απειλήσει από τα πιο πίσω αυτοκίνητα. Ο Κάστανος με πολύ γρήγορη και σταθερή οδήγηση πέρασε στην τρίτη θέση πηγαίνοντας για το πρώτο του βάθρο στο πρωτάθλημα. Ωστόσο ο Κούρος τον παίδεψε αρκετά μέχρι να χάσει ρυθμό στα τελευταία λεπτά μένοντας τέσσερις γύρους πίσω, στην τέταρτη θέση. Να σημειωθεί πως οι δύο οδηγοί είχαν και από μία ποινή από τον αλυτάρχη.

Στις δύο τελευταίες θέσεις τερμάτισαν οι new entries όχι όμως τόσο λόγο απειρίας. Ο Μπερκέτης όπως αναφέραμε είχε κάποιο πρόβλημα ευθυγράμμισης ενώ ο Κοντός μειωμένη απόδοση μοτέρ, προφανώς εξαιτίας υπερθέρμανσης. Οδήγησαν ωστόσο αξιοπρεπώς ως το τέλος του τελικού.

Stock Car Expert Class: Εδώ ήταν όλοι παλιοί καλοί οδηγοί. Για τον Χρυσόμαλλο δεν θα πούμε πολλά: Top Set-up, Best Lap (6.06sec), Pole Position, 1st Place, αυτά. Παραπίσω τώρα, ο άλλοτε αιθέρας Βοβλας αντιμετώπιζε μειωμένη απόδοση μοτέρ (τα έπαιξε το καημένο) και οι Μπάτρης/ Πολίτης μπορούσαν να τον ανταγωνιστούν.

Ωστόσο οι μάχες στις οποίες έμπλεκαν κατά τα προκριματικά οδηγούσαν σε ατυχήματα με αποτέλεσμα ο απροβλημάτιστος Καρτσακλής να χώνεται ανάμεσά τους. Ισοβαθμώντας μάλιστα στο άθροισμα των γύρων στα προκριματικά με τους Βόβλα και Πολίτη η διοργάνωση αναγκάστηκε να κοιτάξει το best lap για να βγάλει τη σειρά εκκίνησης. Σύμφωνα με αυτή, στη δεύτερη θέση εκκινούσε ο Μπάτρης έχοντας πίσω του Βόβλα (3) Πολίτη (4) και τον Ιωάννη πέμπτο.

Στο τελικό χτύπησε πάλι ο υιός που ονομάζεται Snawa M11+module adapter+ASF Module και ο Καρτσακλής άρχισε πάλι τα γνωστά cur-off. Οι μάχες για τις θέσεις του βάθρου δεν κράτησαν πολύ, ο Μπάτρης κατοχύρωσε την δεύτερη θέση, ο Πολίτης μια τρίτη θέση οδηγώντας με τον γνωστό αθόρυβο τρόπο και ο Βοβλας απλά ροκάνιζε υπομονετικά το χρόνο όντας τέταρτος.

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

         Stock Car Class                          Stock Car Expert Class
1) Κοσμίδης Αλέξανδρος 172 laps   1) Χρυσόμαλλος Βασίλης 181 laps
2) Βουδούρης Δημήτρης 168 laps    2) Μπάτρης Δημήτρης 172 laps
3) Κάστανος Γιάννης 154 laps         3) Πολίτης Σάββας 167 laps
4) Κούρος Βασίλης 150 laps           4) Βόβλας Δάνης 158 laps
5) Μπερκέτης Μιχάλης 142 laps      5) Καρτσακλής Ιωάννης 147 laps
6) Κοντός Γιάννης 122 laps

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- πολύ καλή προσπάθεια δίκαιης αλυταρχίας
- το Loop χωρίς αναπηδήσεις και ξεκολλήματα
- οι νέες συμμετοχές (ελπίζουμε να συνεχίσουν)
- που είδαμε dnano, drift και mini-z buggy να παίζουν στην πίστα στα διαλείμματα

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- η Αγγελική τελικά δεν εμφανίστηκε ξανά

RACE GOSSIP

- αρχικά η Τουνδουλίδου κρατιόταν αλλά μετά άρχισε: Μιχάλη πιο προσεκτικα, Μιχάλη πάτα...πάτα, Μιχάλη βρες γραμμές... Μιχάλη ψύχραιμα!!!