Το δεύτερο βήμα για τη συμπλήρωση του απαιτούμενου εξοπλισμού ήταν η αγορά του μοτέρ. Κατηφορίσαμε ξανά στο κατάστημα Rc Manos στο Αιγάλεω για να βρούμε τι θα ταίριαζε περισσότερο.
Σύμφωνα με τον Μάνο Τερεζάκη για να μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το έπακρο τη δύναμη της LiPo μπαταρίας που θα χρησιμοποιήσουμε, χρειαζόμαστε ένα μοτέρ περί τα 4000kv. Επιλέξαμε λοιπόν ένα στα 3900kv.
Το μπλε χρωματάκι δείχνει ιδιαίτερα cool. Όσο κι αν η κάσα του μοτέρ φαίνεται ένα ενιαίο κομμάτι, δεν είναι. Εξωτερικά φέρει έναν θάλαμο υδρόψυξης που ολισθαίνει πάνω στην κάσα προκειμένου αν χρειαστεί να αφαιρεθεί. Στεγανοποιεί επάνω της χάρη σε δύο ελαστικά παρεμβάσματα. Ευχάριστο το γεγονός ότι η εταιρία δίνει ένα επιπλέον παρέμβασμα σε περίπτωση που μας χαλάσει κάποιο από τα άλλα δύο.
Η μέγιστη διάμετρος του μοτέρ είναι 33mm, το μήκος του 48mm και το πάχος του άξονα 3.17mm. Στην έδρα του μοτέρ υπάρχουν δύο ζευγάρια τρύπες, σε διαφορετικές αποστάσεις για να ταιριάζουν σε κάθε πιθανή βάση.