Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

H.M.C. Round 2: G. Zaharopoulos Report



Για άλλη μια φορά ο Κώστας Ζαχαρόπουλος βάζει φωτιά στο πληκτρολόγιο κάνοντας report, και τον ευχαριστούμε πολύ γι αυτό.




Πέρα από τα γενόμενα του αγώνα, δεν παραλείπει να μας υπενθυμίσει όρισμένες βασικές αρχές αγωνιστικής συμπεριφοράς, ανεξαρτήτου κλίμακας!


"Ημερα Δευτερα , μετα απο ενα επεισοδιακο Σαββατιατικο αγωνα και παμε να περιγραψουμε πως ειδαμε εμεις τα πραγματα.

Απεχαμε απο τα Mini Z και την γενικοτερη επαφη τους οδηγικα απο τον προηγουμενο αγωνα που ειχε γινει στην ιδια πιστα, ετσι αποφασισα να βρεθω εκει πρωι πρωι ωστε να εχω καιρο για αλλαγες και προπονηση.

Δυστυχως μεγαλη απουσια για το RC Planet ο Βασιλης Μακριδης που δεν μπορεσε να συμμετεχει λογω εργασιακων υποχρεωσεων. Μαζι μας ομως ο Μαδιανος στα πρωτα του βηματα στο Mini Z Και ο Γιωργος Αιβαλιωτης γνωστος απο τις συμμετοχες του στα 1/8 Buggy. Οταν πηγα εκει ποιον βρηκα?? Μα βεβαια τον κατασκηνωμενο Πετρουτσι που πρεπει να κοιμαται εκει, μαλλον στην πιστα τον Buggy που εχει και μοκετα. JJJ

Ξεκινησα χαλαρα με βολτες ωστε να συνηθισω και παλι το αυτοκινητο μου. Λιγους γυρους μετα ημουν ετοιμος αλλα το αυτοκινητο εδειχνε να μην ειναι εκει. Εκανα μερικες αλλαγες χωρις αποτελεσμα καθως το αυτοκινητο σαν να μην ακουγε. Αμεσως δοκιμασα το αυτοκινητο του Μακριδη που ηταν ετοιμοπολεμο μηπως και εσκαγε μυτη τελευταια στιγμη. Και αυτο εδειχνε να μην παταει καλα , αλλα σιγουρα ηταν καλυτερο απο το δικο μου , κατι που ειχε παρατηρηθει απο τον πρωτο κιολας αγωνα. 

Η ωρα περναγε και εγω που τελικα κατεληξα να χρησιμοποιησω το αυτοκινητο του Μακριδη, εκανα αλλαγες χωρις καλα αποτελεσματα. Τα γυρολογια στο ιδιο περιπου επιπεδο με μικρες αποκλισεις χιλιοστων ανα οδηγο και Bestlap. Σιγα σιγα εμφανιστηκαν και αλλοι οδηγοι , οπως ο Βουδουρης και ο Παρδαλακης, Σκαλτσας, Μπερκετης και Καραμπελας μαζι με Κοσμιδη. Σαρημιχαηλίδης και Γεωργιοπουλος, Μαδιανος και αργοτερα Αιβαλιωτης και αργοτερα Χρυσομαλλος και αλλοι. Ο Πετρουτσι παλευε με το αμαξι του, κατι δεν του πηγαινε καλα και φανηκε και αργοτερα αυτο , ενω ο Χρυσομαλλος μπηκε δυναμικα , κατεβασε γρηγορα τον χρονο και μετα εμεις επρεπε απλα να προσπαθησουμε να βρεθουμε κοντα του. 

Εγω συνεχισα με απειρες αλλαγες και μοναδικο συμμαχο μου το Red Bull καθως δεν υπηρχε χρονος για φαγητο ουτε στο μεσημεριανο διαλειμα. Ο Αιβαλιωτης εκανε γυρους με το Mini Z MR02 που ειχε δανειστει απο το RC Planet και εμεις με τον Μαδιανο καναμε μερικες δοκιμες.


Μετα απο λιγο ενα κολλημενο stock μοτερ δεν του επετρεψε να ασχοληθει περαιτερω με την Stock κατηγορια και εβγαλε ολο χαρα απο την τσαντα του ενα μοτερ για την κατηγορια Open (σαν να το ζητουσε, ειναι η αληθεια) το πεταξε μεσα και ελιωσε στο να κανει γυρους. Ολοενα και ταχυτερους. Ολοι πια ειχαμε παρει φωτια καθως η ωρα της εκκινησης πλησιαζε. 

Ο Κοσμιδης να πηγαινει ταπα και να θελει κι αλλη δυναμη παρ’ολο που ειχε ηδη αρκετη σε σχεση με τον πολυ δυνατο Βουδουρη, ο οποιος καποια στιγμη μεσα σε ολα τα αλλα μου ειπε οτι θα γινει μαδ@#$@$*&  και τελικα επιβεβαιωθηκε, θα δουμε μετα γιατι. Εχω λιγο πριν ξεκινησουμε ημουν σχεδον ετοιμος, ο Χρυσομαλλος ειχε απο νωρις παρατησει το Open για το οποιο ηταν ετοιμος και ειχε πιασει το Stock. Ο Μπερκετης ειχε λιωσει μαζι με τον Σκαλτσα στις αλλαγες και τελικα βρηκαν ενα καλο set up και οι δυο. Ο Μαδιανος ηταν ηδη κουρασμενος απο την πολυ οδηγηση αλλα με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια. Ο Πετρουτσι παλευε με το θηριο χωρις να ξερει γιατι, παντως ηταν μακρυα απο τον καλο του εαυτο. Ο Παρδαλακης με πολλους γυρους και σταθερος , ο Κοσμιδης ειχε καταντησει βαρετος αφου συνεχεια ζηταγε και αλλη δυναμη.:)JJ 


Ξεκινησε η διαδικασια και ο Μαδιανος μου ειπε οτι εχει ηδη κουραστει!! Μα πως ??? μολις ξεκινησαμε!! Το καλο ηταν οτι το χαμογελο του ηταν μεχρι τα αυτια. Σε μια μικρη βολτα που πηγαμε μεχρι το περιπτερο, για τι αλλο?? Μα για Red Bull, μου ειπε οτι ηδη ενιωθε γεματος. Δεν ηθελε κατι αλλο απο την συγκεκριμενη μερα. Πολυ σημαντικο στις μερες μας!!!! Ο αγωνας ξεκινησε, στα Stock τα πραγματα ηταν ξεκαθαρα με Βουδουρη να κυριαρχει , Χρυσομμαλο να παλευει με την ατυχια του και Πετρουτσι να ακολουθει. 

Ο Κοσμιδης δυνατος, Σαρημιχαιλιδης με προβληματα ΚΑΠΟΥ στο αμαξι χανωντας και τις δυο προσπαθειες. Μετα απο δυο προσπαθειες ο Βουδουρης ηταν στην Pole και εδειχνε οτι κανει περιπατο, κατι που επιβεβαιωσε και στον τελικο. Ξεκινησε Μπροστα και εμεινε εκει μεχρι το τελος. Ειχε καποια ακουμπηματα αγχους, θα πω εγω, μιας και ο δυνατος Χρυσομαλλος πλησιαζε αλλα δεν καταφερε  να βρεθει μπροστα. Πολυ δυνατες μαχες ειδικα στους 4 πρωτους , Βουδουρη , Χρυσομαλλο , Πετρουτσι και Κοσμιδη, με πολλα ντουμπλαρισματα και πολλες αλλαγες στην καταταξη με το αποτελεσμα να διαμορφωνεται καπως ετσι.

1) Βουδούρης Δημήτρης 100 Laps
2) Πετρούτσι Βαλέριος 99 Laps
3) Χρυσόμαλλος Βασίλης 97 Laps
4) Κοσμίδης Αλέξανδρος 94 Laps
5) Γεωργιόπουλος Γιάννης 92 Laps
6) Σκαλτσάς Ανδρέας 87 Laps
7) Μπερκέτης Μιχάλης 83 Laps
8) Σαριμιχαηλίδης Βασίλης 83 Laps (+ 3.3sec)
9) Κούρος Βασίλης 68 Laps
10) Αϊβαλιώτης Γιώργος 54 Laps


Εκει ακριβως καταλαβα τι εννοουσε ο Βουδουρης στην αρχη.......

Τα πραγματα στην Le Man ηταν πιο ηρεμα, με μολις 4 αυτοκινητα στον αγωνα. Δεν πολυπαρακολουθησα για να πω την αληθεια μιας και ηταν μετα τον τελικο μου και το κεφαλι μου ηταν καζανι. Απο τα λιγα που θυμαμαι, ο Χρυσομαλλος, ξεκινησε και τελειωσε ενα, Μπατρης δυο ,Πετρουτσι τρια και Πολιτης με καποια θεματα στον τελικο τεσσερα. Τραγικες φιγουρες στο πρωτο προκριματικο ο Μπατρης και ο Πετρουτσι που δεν εβαλαν καν Transponder !!! JJJJ

Και για το τελος αφησα την κατηγορια Open, με 7 συμμετοχες και ολο το ενδιαφερον των καλυτερων οδηγων να επικεντρωνεται εκει. Ο Μαδιανος βρεθηκε να κολυμπαει κατευθειαν στα βαθια αφου το stock μοτερ του «πεθανε» και αναγκαστηκε να παιξει στην open, κατι που εδειξε να ευχαριστιεται και να το εχει στο αμεσο μελλον.

Μετα απο δυο προκριματικα, ημουν στην Pole Με δυο γυρους διαφορα απο τον Δευτερο, Χρυσομαλλο, παρ’ολο τον πολυ χαλαρο ρυθμο μου, Πετρουτσι τρια και Παρδαλακης ο οποιος ηταν εξαιρετικος καθ’ολη την διαρκεια του αγωνα, ανοιγε σε ταχυτερους οδηγους, βρεθηκε δευτερος μεσα στον τελικο και το υποστηριξε επαξια και στο τελος ανεβηκε στο βαθρο, ξεκιναγε τεσσερα. 

Εκκινηση, φευγουμε ολοι, και στην πρωτη στροφη αμεσως μετα την παρατεταμενη και λιγο πριν το Loop ,ο  Πετρουτσι ανοιγεται και ετσι ο γρηγορος Χρυσομαλλος, βρισκει χωρο περναει απο μεσα και υπερεκτιμωντας τον χωρο και τον χρονο ετοιμαζεται να περασει απο την εσωτερικη και εμενα. Δεν χωραγε ομως και ετσι με χτυπησε πισω δεξια , γυρισαμε και οι δυο και κολλησαμε στην μπαριερα με αποτελεσμα να μεινουμε τελευταιοι. Ξεκολλησαμε και οι δυο, με περιμενε να φυγω, εγω φευγοντας στον ιδιο πρωτο μου γυρω εκανα καποια λαθη και εμεινα πισω , δινοντας στο πρωτο εκεινη την ωρα Πετρουτσι το δικαιωμα να με πλησιασει για να μου ριξει γυρω, πολυ νωρις μολις μεσα σε 2-3 γυρους.



Τον αφησα να περασει οπως και επρεπε και μετα εψαξα για τον ρυθμο μου, τον οποιο δεν αργησα να βρω αλλα επρεπε να παρω μια γρηγορη αποφαση. Να κανω οικονομια στις μπαταριες που ηξερα οτι δεν θα αντεχαν το κυνηγι της πρωτης θεσης ξεκινωντας ηδη απο εναν γυρο πιο πισω ή να ρισκαρω?? Εννοειται οτι δεν τιθεται θεμα σκεψης και απλα σε τετοιες περιπτωσεις πατας. Ετσι λοιπον και εκανα πηρα γρηγορα πισω τον γυρω μου απο τον Πετρουτσι και αρχισα να περναω κοσμο και κοσμακη. Φτανωντας στον τριτο Παρδαλακη με τον οποιο επειδη δυσκολευτηκα 2-3 γυρους να περασω τζαρτζαριστηκα σε μια ευθεια. Φτανω λοιπον πισω απο τον δευτερο εκεινη την ωρα αν θυμαμαι καλα Χρυσομαλλο, και καπως βρισκομαι μπροστα, δεν θυμαμαι ακριβως πως αλλα δεν θυμαμαι και να περασα οποτε υποθετω οτι καπου καθυστερησε η κολλησε. 

Το μονο που θυμαμαι ειναι αλλα δυο ακουμπηματα του Βασιλη απο πισω ενα απο τα οποια μου στερησε και παλι χρονο. Γενικοτερα ο Βασιλης πρεπει να ακουμπησε 3 φορες με καποιον μεσα στον αγωνα και ημουν και τις 3 φορες εγω , και χωρις να φταιω JJJJJ Μετα απο λιγο και περιπου στο 3-4 λεπτο αυτο που θυμαμαι ειναι τον Χρυσομαλλο πρωτο, εγω να περναω τον Πετρουτσι με τον κλασικο τροπο , δηλαδη να χτυπαει καπου απο την πιεση JJ Και να ξεκιναει το κυνηγητο για το 1-2 με την διαφορα μας να μενει σταθερη για ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ. Και οι δυο πιεζαμε απιστευτα πολυ και βεβαια ημασταν απολυτα σταθεροι χωρις λαθη. Μερικα λεπτα μετα ο Πετρουτσι που ηταν τριτος ηταν ηδη 2-3 γυρους πισω. 

Στο τελευταιο μαλιστα ντουμπλαρισμα στον Πετρουτσι και ενω η διαφορα μας με τον Χρυσομαλλο ηταν λιγοτερο απο μια ευθεια , ο Χρυσομαλλος περασε συναινετικα και αναιμακτα απο τον Πετρουτσι ενω εγω αναγκαστηκα να καθυστερησω 3-4 γυρους για να τον περασω αφου οχι μονο δεν μου ανοιγε αλλα ακουμπησαμε κιολας πλαι πλαι ενω ηδη ειχα την εσωτερικη, κατι που ηταν χωρις λογο και ζητησα την βοηθεια του αλυταρχη, οπου τελικα δεν χρειαστηκε μιας και για ακομα μια φορα περασα με τον κλασσικο τροπο. Απο την πιεση ο Πετρουτσι χτυπησε και παλι στην μπαριερα!! JJJ Η διαφορα ομως ηδη ειχε αυξηθει με τον Χρυσομαλλο ισως λιγο λιγοτερο απο μιση πιστα. Κατι που εμεινε μεχρι το 12 που ενιωσα την δυναμη μου να χανεται για να φτασω στο 13 με 13:30 να μεινω απο ρευματα. Και τελικα να καταληξω τεταρτος , αλλαζοντας μπαταριες και μπαινοντας παλι μεσα , με τον Παρδαλακη αξια τριτο , Πετρουτσι Δευτερο , και Χρυσομαλλο Πρωτο.

Μετα τον αγωνα έκανα καποιες, σε φιλικο επιπεδο, συζητησεις με τον Χρυσομμαλο για το ακουμπημα στην πρωτη στροφη το οποιο πραγματικα μου χαλασε τον αγωνα. Ο Χρυσομαλλος μου προτεινε να αφαιρεθει ενας γυρος απο το αποτελεσμα του. Τα πραγματα ηταν συγκεκριμενα. Ο αγωνας τελειωσε και τα αποτελεσματα που γραφτηκαν δεν αλλαζουν (και δεν θα δεχομουν ποτε να αλλαξουν), αν καποιος επρεπε να παρει αποφασεις ηταν ο Αλυταρχης μεσα στον αγωνα. Απο την αλλη δεν ειχα προβλημα με την αντιμετωπιση του Χρυσομαλλου ή με την ποινη που δεν του δοθηκε, μιας και με περιμενε να ξεκινησουμε μαζι, και τις 2 επομενες φορες που με ακουμπησε ας πουμε οτι δεν πειραζει.... επισης το μονο σιγουρο ηταν οτι η στρατηγικη μου ηταν λαθος. 

Με την ιδια στρατηγικη κερδισα τον προηγουμενο αγωνα , ριχνωντας γυρω στο δευτερο πολυ νωρις και μετα κοντρολαροντας ολο τον αγωνα μεχρι το τελος χωρις να χρειαστει ουτε μια στιγμη να πατησω παραπανω. Σε αυτο τον αγωνα δεν ειχα υπολογισει οτι καποιος θα με χτυπησει στην πρωτη στροφη και θα χρειαστει να ξεκινησω με εναν γυρω λιγοτερο, ποσο μαλλον οταν αυτος ο καποιος ειναι ο Χρυσομαλλος.  Αυτο το πληρωσα και παρ’ ολο τα οσα εγιναν δεν ακουστηκε η φωνη μου στην «εξεδρα» ή καλυτερα την ωρα του τελικου αλλα ουτε και μετα. Σε αυτο που θα μεινω ειναι το εξης: Εχω περασει απο δυσκολες καταστασεις στα τοσα χρονια και στους τοσους αγωνες που εχω συμμετεχει και ειδικα σε μεγαλης διαρκειας τελικους θερμικων. Και λεγοντας δυσκολες καταστασεις , εννοω μερες που ημουν μακραν ο καλυτερος και ειχα ατυχιες, μερες που εχοντας κανει Pole δεν ξεκιναγα καν και αλλα τετοια ενδιαφεροντα πραγματα. 

Σε καμια ομως περιπτωση κανεις , οσο γρηγορος οσο καλος ή οσο ατυχος και αν ειναι δεν εχει το δικαιωμα να καταστρεψει , ουτε καν αθελα του, τον αγωνα καποιου αλλου οδηγου , ειδικα οταν μιλαμε για οδηγους 3αδας και 4αδας. Καταλαβαινω την τρελα της στιγμης και την προσπαθεια για την νικη αλλα οχι με αυτον τον τροπο. Υπαρχουν 15 λεπτα και περιπου 110 γυροι για να προσπερασει καποιος, πρεπει ολα να γινουν στην εκκινηση?? Και ο μπροστινος?? Περναμε με οτι κοστος αυτο συνεπαγεται?? Δεν ειναι ετσι , καποιοι απο εσας με εχετε ακουσει σε αλυταρχιες και αυτο που λεω παντα ειναι οτι «ο καθενας πρεπει να προσεχει τον μπροστινο του και ολα θα πανε καλα» κατι το οποιο δεν εγινε αυτη την φορα γιατι ο καθενας κοιταζε τον εαυτο του. Αυτη ειναι η σωστη αγωνιστικη οδηγικη παιδεια. 

Με την ιδια λογικη επειδη ειχα πεσει δεκατος εναν γυρω πισω απο τον πρωτο θα μπορουσα απλα να αρχισω να προσπερναω και να χτυπαω κοσμο οπου σταθω και οπου βρεθω , κατι ομως που δεν ηταν σωστο και δεν εκανα. Καλο λοιπον θα ειναι να βλεπουμε την γενικοτερη εικονα ,ολο το δασος και οχι μονο το δεντρο, το βαθρο και την πρωτη θεση. Πολλες φορες η νικη οταν δεν την αξιζουμε ή δεν την εχουμε κερδισει στα ισια ειναι χειροτερη και απο μια εγκαταλειψη ;);) Και για το τελος, θα ειναι πολυ κακο για την κατηγορια να αρχισουν τσακωμοι και αντιπαραθεσεις. Οποτε ας σκεφτομαστε ολοι μια δευτερη φορα πριν κανουμε καποια κινηση. Σιγουρα αυτος ο αγωνας θα ειχε πολυ περισσοτερο ενδιαφερον αν δεν ειχαν συμβει ολα αυτα και θα ειχαμε πολυ περισσοτερο θεαμα να δωσουμε.

Για το τελος , να ευχαριστησω και παλι ολα τα παιδια που μας υποστηριζουν, χωρις να θελω να επεκταθω ξεχωριστα, καθως και το RC Planet και ολους τους υπολοιπους πισω απο αυτο εκτος απο εμενα για την υποστηριξη του (δεν μπορουν να κανουν και αλλιως, χαχαχα) , τον Μαδιανο και τον Αιβαλιωτη για την παρουσια τους και βεβαια τον Βασιλη Μακριδη που μου επετρεψε να χρησιμοποιησω το αμαξι του. Να σημειωσω οτι ελαμψε δια της απουσιας του και θα ευχηθω να επιστρεψει γρηγορα γιατι εγω πρωτος ξερω οτι εχει πολλα ακομα να δωσει.

Για το minimaniax.gr
Κωστας Ζαχαροπουλος"