Για άλλη μια σεζόν παραμένουμε στο MR-02 σασί, με μια σημαντική ωστόσο βελτίωση που θα το κάνει πιο ανταγωνιστικό για τους προσεχείς αγώνες στην Αττική.
Τι κάναμε λοιπόν; Αλλάξαμε τη διάταξη του μοτέρ από Rear Motor (και καπάκι Ferrari F430) σε Low Motor μεγαλώνοντας το συνολικό μετατρόχιο και μεταξόνιο του αυτοκινήτου. Ένα αυτοκίνητο πιο μακρύ και πιο φαρδύ είναι σίγουρα πιο σταθερό.
Είπαμε όμως στο μεταξόνιο να υπερβάλουμε λίγο. Έτσι, χρησιμοποιώντας ένα μακρύ Τ plate που είχε ξεμείνει από την Rear Motor διάταξη πετύχαμε μια απόσταση 110mm παρακαλώ. Το lexan καπάκι της GP Factory Parts μας έδωσε τη δυνατότητα να κόψουμε τους θόλους ακριβώς στο επιθυμητό σημείο ώστε να μην είναι παράτεροι των τροχών.
Επίσης είπαμε δοκιμαστικά να παίξουμε πάνω σε μια διαφορετική φιλοσοφία ελαστικών. Ελαστικά Kyosho σκληρότητας 30 για τον πίσω και Atomic σκληρότητας 40 για τον εμπρός άξονα έχουν τριπλό αποτέλεσμα.
- το γεγονός ότι δεν φθείρονται σχεδόν καθόλου μειώνουν (σχεδόν μηδενίζουν) το κόστος προπονήσεων και συμμετοχής σε αγώνες.
- το αυτοκίνητο έχει πιο real οδική συμπεριφορά με την πρόσφυση να μην είναι εξωπραγματική όπως με μαλακότερες γόμες.
- δεν χρειάζεται γρήγορο και ακριβό μοτέρ για να παίξει το αυτοκίνητό μας στην πίστα αλλά ένα μοτέρ ήπιας ροπής που θα το βρούμε πολύ πιο οικονομικά.
- Μπορούμε έτσι να διεκδικήσουμε την πρωτιά;
- Ίσως όχι. Αλλά το κυνήγι της πρωτιάς είναι αυτό που κάναμε μέχρι τώρα εδώ και 3 χρόνια. Γιατί να μην κάνουμε μια αλλαγή πορείας;