Μια κατηγορία mini-z με μοναδικό της ατού το drift, επιστρέφει με σημαντικές αναβαθμίσεις στην εμπρόσθια και πίσω ανάρτηση. Όχι πως τώρα μπορεί να ανταγωνιστεί τα πισοκίνητα mini-z, αλλά η βελτίωση είναι πάντα θεμιτή, ακόμα και αν πλένεις τζάμια σε φανάρι.
Στο πίσω μέρος οι απλές παλινδρομούσες πλύμνες έχουν δώσει τη θέση τους σε S.A.S. σύστημα ανάρτησης με περισσότερη διαδρομή, πιο ομαλή λειτουργία και ευκολότερη ρύθμιση των γωνιών των τροχών.
Στην εμπρόσθια ανάρτηση, οι πλύμνες έχουν δώσει τη θέση τους σε ψαλίδια ίδιας φιλοσοφίας με του πισοκίνητου MR-03 όπου είναι πιο εύκολη η αλλαγή ελατηρίων ενώ υπάρχει και η δυνατότητα τοποθέτησης αντιστρεπτικής δοκού.
Τα υπόλοιπα μέρη παραμένουν ως έχουν. Αυτό που δεν διευκρινίζεται ακόμα είναι αν θα πωλείται σαν σκέτο σασί ή σε RTR έκδοση. Η τελευταία, για να πούμε την αλήθεια, θεωρούμε ότι θα ήταν ό,τι πρέπει για έναν αρχάριο που θα ήθελε ένα mini-z για να παίζει στο πάτωμα του σπιτιού του.