Ύστερα από το δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος (αυτόν εδώ) ο ιδιοκτήτης του Model Shop, Δημήτρης Φούρναρης άρχισε να διευθετεί το χώρο του καταστήματος ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει το "κύμα συμμετοχών" του προχθεσινού, τρίτου αγώνα.
"Έλα ρε Μήτσο, χαλάρωσε, του λέγαμε, πόσοι νομίζεις ότι θα μαζευτούν πια;" και κουνάγαμε το κεφάλι. Αλλά πέσαμε έξω. 18 συμμετοχές κατέκλυσαν το περασμένο Σάββατο το χώρο του Model Shop αφήνοντας μας με ανοιχτό το στόμα και σπάζοντας το μέχρι τώρα ρεκόρ συμμετοχών σε αγώνα mini-z στην Αττική, που μέχρι προχθές ήταν 16 (Link).
Οι οδηγοί χωρίστηκαν σε τέσσερα groups με βάση το best lap τους στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά των δέκα γύρων.
Group A: Τιραντι, Γλεντζάκης, Μπερκέτης, Βόβλας, Σαρημιχαηλίδης
Group B: Κυρίτσης, Βουδούρης, Πετρούτσι, Βελαώρας, Κοσμίδης
Group C: Αποστολόπουλος, Πέρος, Μινόκογλου, Μπιχαλτζής
Group D: Αγγελής, Φοντούλης, Ζαφειρίου, Μπερκέτη Βίκυ
Με πίσω ελαστικά σκληρότητας 30* θα έτρεχαν οι νικητές του προηγούμενου αγώνα, Κοσμίδης, Πετρούτσι και Βελαώρας
- τα stock μοτέρ
- το ρεκόρ συμμετοχών
"Έλα ρε Μήτσο, χαλάρωσε, του λέγαμε, πόσοι νομίζεις ότι θα μαζευτούν πια;" και κουνάγαμε το κεφάλι. Αλλά πέσαμε έξω. 18 συμμετοχές κατέκλυσαν το περασμένο Σάββατο το χώρο του Model Shop αφήνοντας μας με ανοιχτό το στόμα και σπάζοντας το μέχρι τώρα ρεκόρ συμμετοχών σε αγώνα mini-z στην Αττική, που μέχρι προχθές ήταν 16 (Link).
Οι οδηγοί χωρίστηκαν σε τέσσερα groups με βάση το best lap τους στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά των δέκα γύρων.
Group A: Τιραντι, Γλεντζάκης, Μπερκέτης, Βόβλας, Σαρημιχαηλίδης
Group B: Κυρίτσης, Βουδούρης, Πετρούτσι, Βελαώρας, Κοσμίδης
Group C: Αποστολόπουλος, Πέρος, Μινόκογλου, Μπιχαλτζής
Group D: Αγγελής, Φοντούλης, Ζαφειρίου, Μπερκέτη Βίκυ
Με πίσω ελαστικά σκληρότητας 30* θα έτρεχαν οι νικητές του προηγούμενου αγώνα, Κοσμίδης, Πετρούτσι και Βελαώρας
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ
Στα προκριματικά είχαμε αρκετές ανακατατάξεις με επιδίωξη των οδηγών ο Α τελικός. Τον σκοπό αυτό πέτυχαν οι Βελαώρας, Πετρούτσι και Κυρίτσης ρίχνοντας τους Σαρημιχαηλίδη, Γλεντζάκη και Βόβλα στον Β τελικό. Προοδος για Αγγελή και Φοντούλη που ανέβηκαν στον Γ τελικό και για Μινόκογλου που ανέβηκε στον Β.
Στον Δ τελικό έπεσε ο Πέρος και ο Βουδούρης. Ο τελευταίος αντιμετώπιζε προβλήματα παρεμβολών λόγω της 27mhz ΑΜ τηλεκατεύθυνσης του. Φαίνεται το χαμηλό ταβάνι με την υπερυψωμένη πίστα είναι κακός συνδυασμός γι αυτές τις συχνότητες.
Στον Δ τελικό έπεσε ο Πέρος και ο Βουδούρης. Ο τελευταίος αντιμετώπιζε προβλήματα παρεμβολών λόγω της 27mhz ΑΜ τηλεκατεύθυνσης του. Φαίνεται το χαμηλό ταβάνι με την υπερυψωμένη πίστα είναι κακός συνδυασμός γι αυτές τις συχνότητες.
ΤΕΛΙΚΟΙ
Δ Τελικός: Πέρος, Ζαφειρίου, Βουδούρης, Μπερκέτη Β.
Ο Βουδούρης επέλεξε να μην αγωνιστεί λόγω των παρεμβολών που αντιμετώπιζε. Τρία αυτοκίνητα στην πίστα λοιπόν με άπλετο χώρο και χρόνο να γράψουν γύρους. Ο Πέρος από την pole position έφυγε μπροστά. Για μερικά λεπτά ο Ζαφειρίου έδειχνε να μπορεί να τον ακολουθήσει αλλά η σταθερότητα και το αυτοκίνητο του Πέρου έχτιζαν αργά και σταθερά διαφορά ασφαλείας. Στην τρίτη θέση η Μπερκέτη έδινε μάχη όχι με το χρόνο αλλά με τον εαυτό της. Χωρίς να έχει προπονηθεί οδήγησε με αξιοπρέπεια και προστάτεψε το αυτοκίνητο της από ζημιές που είχε και έναν Α τελικό να τρέξει.
Γ Τελικός: Αποστολόπουλος, Αγγελής, Φοντούλης, Μπιχαλτζής
Ο Αποστολόπουλος στην πρώτη στροφή από χτύπημα έχασε το προβάδισμα και μπροστά πέρασε ο Αγγελής. Ακολούθησε ο Φοντούλης και ο Μπιχαλτζής στην δεύτερη και τρίτη θέση. Ο Αποστολόπουλος κυνήγησε να καλύψει το χαμένο έδαφος, ωστόσο πέρασε μόνο τον Μπιχαλτζή στα 20 λεπτά αγώνα. Αξίζει και εδώ ένα μπράβο στους δύο τελευταίους καθώς ήταν ο πρώτος τους αγώνας με mini-z και έδειξαν πως μπορούν να σταθούν "όπως πρέπει" σε συνθήκες πίεσης και ανταγωνισμού.
Β Τελικός: Γλεντζάκης, Κοσμίδης, Βόβλας, Σαριμηχαηλίδης, Μινόκογλου
Ο Γλεντζάκης δεν απειλήθηκε και πολύ οδηγώντας σχεδόν επί είκοσι λεπτά την κούρσα. Δεύτερος πέρασε ο ταχύτατος Βόβλας χωρίς τεχνικά προβλήματα (Loctite...). Η πιο θεαματική μάχη του τελικού αυτού έγινε μεταξύ Σαριμηχαηλίδη και Κοσμίδη που στον τελευταίο γύρο κατάφερε να κερδίσει ο Κοσμίδης με διαφορά μόλις 0.18sec. Ο Μινόκογλου τερμάτισε πέμπτος κάνοντας τον δικό του αγώνα και μαζεύοντας γύρους για την τελική κατάταξη.
Α Τελικός: Τιράντι, Πετρούτσι, Μπερκέτης, Κυρίτσης, Βελαώρας
Τα Ντααααααν!!! Στην εκκίνηση ήρθαν τα πάνω κάτω. Πέρασε πρώτος ο Κυρίτσης...Έτσι παιδί μου, βάλτους τα γυαλιά. Οι υπόλοιποι όμως βρίσκονταν πολύ κοντά και σίγουρα δεν θα τον άφηναν σε ησυχία. Ύστερα από μερικά λεπτά ένα ατύχημα του Κυρίτση, έδωσε την ευκαιρία στον Yoga Driver, Μπερκέτη, να περάσει πρώτος.
Ήταν μάλιστα αυτός που οδήγησε την κούρσα για το μεγαλύτερο διάστημα. Πετρούτσι, Τιράντι και Κυρίτσης είχαν κάνει ουρά πίσω του. Όλοι στον ίδιο γύρο. Αυτό κι αν ήταν θέαμα. Και αφού χορτάσαμε στενά μαρκαρίσματα ο Πετρούτσι είπε να δώσει ένα τέλος: Πέρασε πρώτος και σταδιακά απομακρύνθηκε αφήνοντας πίσω του τους κοινούς θνητούς...ένα γύρο πίσω ο Μπερκέτης και ακόμα έναν γύρο πίσω ο Τιράντι.
Ο Κυρίτσης συνέχιζε στην τέταρτη θέση του τελικού έχοντας χάσει τον καλό του ρυθμό προς το τέλος. Στην πέμπτη θέση βρισκόταν καθ όλη τη διάρκεια σχεδόν ο Βελαώρας που μάλλον το αμάξι του είχε μέλι μιας και ούτε ένας από τους υπόλοιπους τέσσερις δεν έμεινε χωρίς να τον χτυπήσει από πίσω. Ανεξήγητο!
Ήταν μάλιστα αυτός που οδήγησε την κούρσα για το μεγαλύτερο διάστημα. Πετρούτσι, Τιράντι και Κυρίτσης είχαν κάνει ουρά πίσω του. Όλοι στον ίδιο γύρο. Αυτό κι αν ήταν θέαμα. Και αφού χορτάσαμε στενά μαρκαρίσματα ο Πετρούτσι είπε να δώσει ένα τέλος: Πέρασε πρώτος και σταδιακά απομακρύνθηκε αφήνοντας πίσω του τους κοινούς θνητούς...ένα γύρο πίσω ο Μπερκέτης και ακόμα έναν γύρο πίσω ο Τιράντι.
Ο Κυρίτσης συνέχιζε στην τέταρτη θέση του τελικού έχοντας χάσει τον καλό του ρυθμό προς το τέλος. Στην πέμπτη θέση βρισκόταν καθ όλη τη διάρκεια σχεδόν ο Βελαώρας που μάλλον το αμάξι του είχε μέλι μιας και ούτε ένας από τους υπόλοιπους τέσσερις δεν έμεινε χωρίς να τον χτυπήσει από πίσω. Ανεξήγητο!
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1) Πετρούτσι Βαλέριος 200Laps
2) Μπερκέτης Μιχάλης 199Laps
3) Τιράντι Βασίλης 198Laps
4) Γλεντζάκης Ανδρέας 194Laps
5) Κυρίτσης Χαράλαμπος 193Laps
6) Βοβλας Δάνης 190Laps
7) Βελαώρας Τάσος 187Laps
8) Κοσμίδης Αλέξανδρος 182Laps
9) Σαρημιχαηλίδης Βασίλης 182Laps +0.18sec
10) Αγγελής Γιάννης 173Laps
11) Μινόκογλου Κων/νος 169Laps
12) Φοντούλης Παναγιώτης 164Laps
13) Πέρος Χάρης 162Laps
14) Αποστολόπουλος Φάνης 159Laps
15) Μπιχαλτζής Βασίλης 154Laps
16) Ζαφειρίου Αλέξανδρος 136Laps
17) Μπερκέτη Β. 110Laps
18) Βουδούρης Δημήτρης -
ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- τα stock μοτέρ
- το ρεκόρ συμμετοχών
- οι νέοι οδηγοί στο χώρο των mini-z
- οι πρόνοια καταμέτρησης των χαμένων γύρων
- η ελαστικότητα της αλυταρχίας
- οι πρόνοια καταμέτρησης των χαμένων γύρων
ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
- η ελαστικότητα της αλυταρχίας
- οι κατσάδα από τις γυναίκες μας επειδή αργήσαμε να γυρίσουμε σπίτι
- top ατάκα: "Έχω στήσει το mini-z και το έχω κάνει ισιάδικο!"
Δημήτρης Φούρναρης: "Αυτή τη φορά τι να πω; Σας υπερευχαριστώ που και πάλι τιμήσατε το πρωτάθλημα Model Shop με την παρουσία σας αλλά και για τη βοήθεια που αβίαστα προσφέρατε στο διαδικαστικό του αγώνα (ξετουμπάρισμα, γραμματεία, έλεγχος λειτουργίας loop). Ελπίζω οι προσπάθειες μου να ήταν και πάλι αντάξιες των προσδοκιών σας. Αν δεν ήταν, ξέρετε πως είμαι ανοιχτός στην οποιαδήποτε συζήτηση και ιδέα. Ο επόμενος αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 7 Δεκεμβρίου, πάλι με stock μοτέρ. Έως τότε, να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε το πανέμορφο hobby μας."
RACE GOSSIP
- top ατάκα: "Έχω στήσει το mini-z και το έχω κάνει ισιάδικο!"
Δημήτρης Φούρναρης: "Αυτή τη φορά τι να πω; Σας υπερευχαριστώ που και πάλι τιμήσατε το πρωτάθλημα Model Shop με την παρουσία σας αλλά και για τη βοήθεια που αβίαστα προσφέρατε στο διαδικαστικό του αγώνα (ξετουμπάρισμα, γραμματεία, έλεγχος λειτουργίας loop). Ελπίζω οι προσπάθειες μου να ήταν και πάλι αντάξιες των προσδοκιών σας. Αν δεν ήταν, ξέρετε πως είμαι ανοιχτός στην οποιαδήποτε συζήτηση και ιδέα. Ο επόμενος αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 7 Δεκεμβρίου, πάλι με stock μοτέρ. Έως τότε, να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε το πανέμορφο hobby μας."