Καταπιαστήκαμε λίγο πιο εμπεριστατωμένα με το θέμα stock μοτέρ και διαπιστώσαμε πως η δομή του δεν μας επέτρεπε με ευκολία μερικές απαραίτητες διαδικασίες...
...οι οποίες ήταν:
- έλεγχος φθοράς των κάρβουνων
- χρήση βελτιωτικών αγωγιμότητας στο συλλέκτη
Τα κάρβουνα τα βλέπαμε από κάποιες ορθογώνιες τρύπες της κάσας, όχι και με τόση ακρίβεια και βελτιωτικό ρίχναμε "στο περίπου" από τις ίδιες τρύπες υπό γωνία και σε ποσότητα ακαθόριστη.
Τι κάναμε λοιπόν; Ανοίξαμε μια τρύπα στο πλαστικό "backplate" του μοτέρ κατευθείαν στο σημείο όπου τα κάρβουνα τρίβονται στο συλλέκτη και voila! Όλα φαίνονται φάτσα κάρτα. Η φθορά του σημείου επαφής είναι ευδιάκριτη μπορώντας εύκολα να υπολογίσουμε αν "βγάζει ακόμα έναν αγώνα" ενώ με τη βελόνα του βελτιωτικού πρόσφυσης ρίχνουμε ακριβώς την ποσότητα που χρειάζεται χωρίς να πλημμυρίζει το μοτέρ.
Race Legal; Εξαρτάται από το πρωτάθλημα. Αν επιτρέπεται μια τέτοια επέμβαση στο μοτέρ, σίγουρα θα σας ωφελήσει να την ανοίξετε. Αν πάλι, όχι ίσως θα μπορούσε να τροποποιηθεί ο κανονισμός μιας και δεν επηρεάζει την απόδοση, απλά κάνει τη συντήρηση ευκολότερη. Αν βέβαια μια τέτοια αλλαγή δεν είναι εφικτή, το άνοιγμα της τρύπας στα μοτέρ που έχετε για προπόνηση θα σας γλιτώσει από άσκοπη κατανάλωση βελτιωτικού αγωγιμότητας και από τον κόπο να το αποσυναρμολογείτε κάθε τρεις και λίγο.