Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Slot Cars Championship Group C: Round 5



Άλλος ένας αγώνας με ανατροπές στο ολοκαίνουριο βινύλιο του Hellenic Slot Car Club.



Ο λόγος στον διοργανωτή, Χρήστο Νισκόπουλο:

"Δεν είναι τυχαία εκεί που βρίσκεται…
5η στροφή του πρωταθλήματος. Οι καινούριες γραμμές αναμένεται να δώσουν νέο ενδιαφέρον και ο αγώνας είναι χωρίς προγνωστικά. Η καταπόνηση των ελαστικών αποτελούν πονοκέφαλο για τους οδηγούς. Από τις προπονήσεις των προηγούμενων ημερών το συμπέρασμα είναι ότι ίσως η «ψαλίδα» που χώριζε όσους αγωνίζονταν με μειονέκτημα, να μειωθεί. Το grip που προσφέρουν οι γραμμές είναι σαφώς καλύτερο και έτσι η φθορά των ελαστικών είναι ταχύτερη και  μεγαλύτερη. Άρα οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος, θα έχουν αυτοκίνητο πιο γρήγορα ανταγωνιστικό και δεν θα περιμένουν ίσως να εξαπολύσουν την αντεπίθεση τους μετά τα μισά του αγώνα. Από την άλλη όσοι έχουν την δυνατότητα να τα επεξεργαστούν  θα μπορέσουν να διαχειριστούν την φυσιολογική φθορά χωρίς να αντιμετωπίσουν ανεπιθύμητα προβλήματα ;
Οι χρόνοι έχουν ελάχιστα «κατέβει» όμως τα λάθη είναι συχνότερα…
Έτοιμα λοιπόν όλα για να έχουμε τις πρώτες απαντήσεις στις εικασίες…
13 οι συμμετοχές με τρεις μεγάλες απουσίες από την παρέα. Οι Κουλουρίδης Πέτρος, Κουλουρίδης Τίμος και ο Βεργανελάκης Νίκος είναι απόντες.  Ο πρώτος, που ταυτόχρονα είναι και πρωτοπόρος στην κούρσα της διεκδίκησης θα περιμένει εναγωνίως το αποτέλεσμα από το μακρινό Dubai, ο δεύτερος, βρίσκεται στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα, αλλά επίσης οι οικογενειακές του υποχρεώσεις τον κρατάνε μακριά , και ο τελευταίος μια ξαφνική ασθένεια του αλλάζει το πρόγραμμα. 
Έτσι ο μόνος που θα αγωνιστεί με handicap είναι ο Πετρής που θα προσπαθήσει να αδράξει την ευκαιρία και να μαζέψει όσους περισσότερους βαθμούς μπορεί. Μεγάλοι του αντίπαλοι οι Androvich, Νεραντζής, «Αμερικάνος» και Νισκό. Δυο νέες παρουσίες αυτή, του Φίλιππου και του μικρού Δημοσθένη.  Ενώ ο παππούς του club (Αλέξης) με νέο look στην Lancia LC2/84, ο Ζούρμπ, ο Θεολόγος, ο Σαμούρης, ο Καπετανάκος και ο μπαμπάς του Δημοσθένη, Θοδωρής ετοιμάζονται για την «μάχη».
Η τυπική διαδικασία ολοκληρώνεται και αφού ο χρόνος μας «πιέζει» λίγο, κατά τις 17:20 ξεκινούν τα δοκιμαστικά.
Ο Πετρής αδυνατεί να διαχειριστεί τα ολοκαίνουρια ελαστικά και κλείνει με χρόνο 8,500.
Δεύτερος στην πίστα ο συμπαθής Νεραντζής. Για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα στην διαδικασία των δοκιμαστικών έχουμε χρόνο κάτω από το φράγμα των 8 δευτερολέπτων (7,970)!
Ακολουθεί ο Androvich που αμέσως κατεβάζει και άλλο και περνά μπροστά. Και ενώ ετοιμάζεται να σταματήσει την προσπάθεια του θεωρώντας ότι δεν θα χάσει την poll, οι προτροπές των υπολοίπων «πιάνουν» τόπο, δεν εγκαταλείπει πιέζει και βελτιώνει και άλλο τον χρόνο του (7,928). Δεν υπολόγιζε….
Το Θάνο που προσπαθεί να επαναλάβει το θαύμα… πιέζει, πιέζει και στον τελευταίο του γύρο γράφει 7,970 ανακουφίζοντας τον Τζάκ που παραλίγο να χάσει τον πολύτιμο βαθμό.
Ο Αμερικάνος μακριά σε χρόνο από τους πρώτους δεν μπορεί τουλάχιστον σε αυτή την φάση να είναι ανταγωνιστικός, όμως συμπληρώνει την γρήγορη τετράδα.
Η διαδικασία ολοκληρώνεται και οι τρεις τριάδες και η μια τετράδα, ετοιμάζονται…


Τριάντα πέντε γύρους μετά την εκκίνηση και ο Πετρής, σε κόντρα των προγνωστικών αλλά και της ιστορίας τίθεται επικεφαλής. Είναι η πρώτη φορά που οδηγός με μειονέκτημα ηγείται της διαδικασίας στην αρχή του αγώνα!! Κοντά του, Τζάκ, Γιάννης και Θάνος. Οι τέσσερις τους είναι ταχύτατοι όμως δεν αποφεύγουν τα λάθη αλλά  παρ’ όλα αυτά έχουν κτίσει ήδη μια διαφορά από του υπόλοιπους. 


Με την ολοκλήρωση των 70 γύρων οι μάχη στην κορυφή έχει για τα καλά ανάψει. Ο Γιάννης περνά μπροστά όμως 3 δέκατα πίσω του έχει τον Γιώργο και 1,5 δευτερόλεπτο το Τζάκ. Ο μικρός της γρήγορης παρέας, Θάνος, παρακολουθεί από απόσταση 10 περίπου δευτερόλεπτων και κρατά την ελπίδα ζωντανή…  
Η Lancia LC2/85 του Αμερικάνου δεν του κάνει τα χατίρια και έτσι έχει μείνει αρκετά πίσω. Βδέλλα του η ασημή Lancia LC2/84 του Αλέξη, που πραγματοποιεί την καλύτερη φετινή παρουσία.  Επίσης για πρώτη φορά γενικότερα, αγωνίζεται με «δανεικά» ελαστικά τα οποία είναι «δια χειρός Πετρή!!!».
Πιο πίσω μια ακόμη κόντρα είναι σε εξέλιξη. Σαμούρης,  Καπετανάκος, Θεολόγος, Ζουρμπάνος και Γεωργαντάς δίνουν την δική τους μάχη. Όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά. Γιάννης, Ζαφείρης και Αντώνης τα έχουν «βρει» με τις απαιτήσεις των νέων γραμμών, ο Γιώργος αντιμετωπίζει μικροπροβλήματα ενώ στην πρώτη του αγωνιστική επαφή με τα slot ο Φίλιππος τα πάει περίφημα.
Πιο πίσω η οικογενειακή μάχη μπαμπά - γιου καλά κρατεί…


35 γύρους πριν το φινάλε ο Τζάκ κάνει την κίνηση ματ (έτσι τουλάχιστον δείχνει προς το παρόν)! Στην άσπρη γραμμή η Lancia LC2/85 κάνει χαμηλή πτήση, διαλύει τον ανταγωνισμό και τίθεται επικεφαλής με διαφορά 11 δευτερολέπτων. Για πρώτη φορά επίσης στο πρωτάθλημα, έχουμε οδηγό να κατεβάζει το best κατά την διάρκεια του αγώνα στα 7,…
Στην δεύτερη θέση κρατιέται ο Γιώργος ενώ 2,5 δευτερόλεπτα πίσω του ο Γιάννης.
Ο Θάνος οδηγεί με μυαλό και σταθερότητα αλλά δεν μπορεί να απειλήσει τους πρωτοπόρους και μόνο από θαύμα θα δει podium.
Γαιτάνης και Αμερικάνος θα λύσουν τις διαφορές τους στους 35 εναπομείναντες γύρους. Το ίδιο ισχύει και για τα «ζευγάρια» ,  Καπετανάκος -Σαμούρης, Ζουρμπάνος- Θεολόγος. Ανάμεσα τους και στην ένατη θέση ο Φίλιππος!


Στους τελευταίους γύρους ανατρέπονται τα πάντα στην κορυφή!! Και ενώ όλοι θα πόνταραν στον Τζάκ…
Πρώτος την καρό αντικρίζει ο Πετρής με την Porsche του. Οδηγεί απίστευτα γρήγορα και σταθερά στην τελευταία του γραμμή (κόκκινη). Κάνει το καλύτερο δυνατό και απλά περιμένει… το θαύμα…
Δεύτερη θέση για τον Τζάκ που είναι αγνώριστος στην κόκκινη. Ότι έκτισε 35 γύρους πριν, το χάνει… προς έκπληξη όλων… μέτριος και με λάθη..ενώ,
μια θέση πίσω (τρίτη) ο Γιάννης. Η χαμηλή Jaguar ξεσλοτάρει, σε σημείο «κουλό» !! Η ανηφόρα της γέφυρας, καταστρέφει όλον τον αγώνα του. Πιθανότατα σε προηγούμενο ξετουμπάρισμα, οι γραμμές «δημιουργούν» παγίδα. Έτσι παρ’ όλο που έχει εκπληκτική ταχύτητα δυστυχώς χάνει την ψυχραιμία του , τον ρυθμό του και πολύτιμα δευτερόλεπτα σε εξόδους ανεξήγητες και απρόσμενες.
Στην τέταρτη θέση ο Νισκό. Δεν μπόρεσε να απειλήσει αλλά και δεν απειλήθηκε σε όλη την διάρκεια του αγώνα. Τερματίζει τον καλύτερο (σε χρόνο) αγώνα του και μαζί με τον Τζάκ και τον Γιάννη έχουν best κάτω από τα 8 δευτερόλεπτα.
Νικητής για την 5η θέση είναι ο Αλέξης που και αυτός, ολοκληρώνει τον καλύτερο φετινό του αγώνα.
Μέτριος για τα δεδομένα του και μακριά από τον καλό του εαυτό ο Αμερικάνος που περιορίζεται στην έκτη θέση.
Ο Σαμούρης (7η θέση) επικρατεί έναντι του Καπετανάκου (8η θέση). Και οι δυο τους οδήγησαν με πάθος και ενθουσιασμό.
Ο Ζουρμπάνος (9η θέση) κλείνει και βλέπει καρό, απογειώνοντας  την όμορφη κιτρινόμαυρη Toyota για τους τελευταίους 35 γύρους και αφήνοντας πίσω και στην 10η θέση τον Αντώνη.
Απόλυτα ικανοποιημένος θα πρέπει να είναι ο Φίλιππος στην πρώτη του εμφάνιση. Η εμπειρία του από τα r/c είναι ολοφάνερη και θα είναι αρωγός για τον μέλλον του. Απέφυγε λάθη αλλά τελικά «υπέκυψε»  στους πιο έμπειρους.
Ο Μπαμπάς (Θοδωρής) τελικά « χωρίς έλεος»  και «χωρίς συναίσθημα» δεν χαρίστηκε στον μικρό Δημοσθένη που κυριολεκτικά στο νήμα του έκλεψε την θέση, όμως ο μικρός άφησε υποσχέσεις για τον μέλλον και σίγουρα θα έχει ευκαιρίες να πάρει το αίμα του πίσω, αφού διαχειρίστηκε άψογα όλον τον αγώνα, χωρίς προπόνηση πέφτοντας κατευθείαν στα βαθιά…"